IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Verplichte kost Vorige pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-03-2004 9:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2004 20:38 schreef antipop het volgende:
Destruction speelt slayer zo naar huis????WHAHWAHAHAHA ja ik denk inderdaad dat die slayer lui tijdens een destruction optreden snel naar huis gaan,krom van het lachen: Tom en Jeff tegen Kerry en Dave:'die moeten nog een hoop leren niet?'WHAHAHAHA

Eh, sinds die post (in 2002) heb ik Slayer nog eens opnieuw gezien, best vet maar toch. Destruction ook. Natuurlijk blijven die Slayer-klassiekers beuken. het was gewoon een mening van iemand die meer naar Destruction luisterde. Naar huis spelen heeft voor mij echter niet enkel met techniek te maken. Ik vind Slayer live nogal mat overkomen t.o.v. Destruction, punt.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

''
Aardtmann Fan
Usericon van ''
Posted 05-03-2004 10:50 by '' Wijzig reactieProfiel van ''Quote dit bericht

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-03-2004 10:51 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

dude...kappe nah!

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 05-03-2004 10:51 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

negeer

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2004 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

een coverbandje als verplichte kost ... wel triest om zo te denken ...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 05-03-2004 10:53 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 10:51 schreef SiQDiZ het volgende:
negeer
goed plan.

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-03-2004 10:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

verplichte kost voor de heavy metal mens IMO:

- Manowar
- Judas Priest
- Iron Maiden (alhoewel ik d'er nie zoveel aan vindt)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2004 10:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fijn dat je er heavy metal mens bijzet

IK doe niet ana verplichte kost, alles gata bij mij puur vrijwillig ...

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-03-2004 11:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 10:59 schreef Jenje het volgende:

Hoezo ?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2004 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:00 schreef campske666 het volgende:
Hoezo ?
Vind die bands zum kotzen ..

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 05-03-2004 11:02 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 10:59 schreef Jenje het volgende:

IK doe niet ana verplichte kost, alles gata bij mij puur vrijwillig ...

mee eens eigenlijk, ik kan bijvoorbeeld Iron Maiden niet geheel apricieeren. Ja een of twee nummertjes, maar om nou te zeggen "verplichte kost" , nee

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-03-2004 11:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:02 schreef SiQDiZ het volgende:
mee eens eigenlijk, ik kan bijvoorbeeld Iron Maiden niet geheel apricieeren. Ja een of twee nummertjes, maar om nou te zeggen "verplichte kost" , nee
Als achtergrond muziek en op concerten als tussendoor vind ik het niet erg.

Maar thuis draai ik het nimmer ... is gewoon mijn ding niet.

campske666
Usericon van campske666
Posted 05-03-2004 11:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:01 schreef Jenje het volgende:
Vind die bands zum kotzen ..

ahja, ma du bist gein heavy metal mesch. Du bist ein hevy mensch whem nach doom metal luistert.

(mein duetsch zuigt biet)

SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 05-03-2004 11:04 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

U slaat de spijker op zijn kop

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 05-03-2004 11:45 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 11:04 schreef campske666 het volgende:
ahja, ma du bist gein heavy metal mesch. Du bist ein hevy mensch whem nach doom metal luistert.

(mein duetsch zuigt biet)

zzz

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 06-03-2004 2:55 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

metal is niet verplicht ,
invloedrijke bands zijn Slayer , morbid angel , death
etc

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-03-2004 2:57]

Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 15-04-2004 2:35 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ik vind maiden priest etc ook bagger heb er ook niks van. 'Verplichte kost' ging mij gewoon om goeie black metal platen. en tuurlijk is dat subjectief maar je moet toch ergens beginnen.

~ By the fallen one I shall arise ~

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 15-04-2004 18:35 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 17:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Hey n00b cool topic!

Ik ben in 1994 naar metal gaan luisteren en ben altijd wel geïnteresseerd geweest in de geschiedenis ervan. En ik ben het eigenlijk wel deels eens met de 'verplichte kost'-school.

Het is nl. zo dat nieuwe fans 'beyond ignorant' zijn en meteen een mening hebben over van alles en nog wat. Die denken dat de nieuwe Immortal een fantastische black metal plaat is bv. (gevoelig punt ). Nou, laat ik me over 'fantastisch' niet uitlaten, maar om het nou een black metal plaat te noemen... nou nee.
Of van die types die zeggen dat ze death metal fan zijn, maar 'de oude Morbid Angel doet me niet zoveel'. Dat slaat als kut op dirk... de oude Morbid Angel IS death metal, 'Altars of Madness' en 'Blessed Are The Sick' zijn gewoon vitaal geweest voor de ontwikkeling van death metal. Je kunt net zo goed zeggen dat je van metal houdt, maar niet zo van die op riffs gebaseerde nummers, o.i.d.

Dat betekent dus niet dat je als n00b een sukkel, een untermensch en een poser bent als je toevallig 'The Key' van Nocturnus niet kent, of 'Bestial Invasion of Hell' van Destruction nog nooit gehoord hebt, maar ik erger mij altijd er wel aan dat nieuwe fans denken van alles en nog wat te weten. Ooit was ik ook een nieuwe fan, en ik ben zonder vooroordeel en zonder dat pedante de metal binnen gestapt. Gewoon een kwestie van doorhebben dat je nog niks van metal weet, en luisteren naar hen die er wel wat van af weten. Pas als je een breed spectrum van metal hebt gehoord, kan je fatsoenlijk een oordeel vormen.

Als je daar geen zin in hebt, is dat best, maar dan heb je denk ik in een discussie over metal niets te zoeken...

94 zei je Dwaal.
Gefeliciteerd dan luister je meer dan tien jaar naar Metal.
Ik kwam in 86 in aanraking met Metal, nou ja Metal Iron Maiden's singel Wasted years.
In 94/95 ontdekte ik Black Metal.
Er zijn geen verplichte kost die je moet kopen om true te zijn. Je moet kopen wat je zelf goed vindt dan ben je pas (t)rue

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com