|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Haal de varkenskoppen maar tevoorschijn! Mayhem, de 2e ronde! Bruce Banner |
|
quote: Ik vind Grand Declaration of War juist hun beste album. |
|
quote:Heerlijk album |
|
stelletje n00bs! alleen dat vage techno nummer vond ik goed, de rest vond ik opzich niet slecht gedaan maar totaal geen mayhem meer. ordo ab chao (oid) was dan wel weer beter te doen. maar goed, ik vind deathcrush en live in leipzig nog steeds beste twee en dat zijn allebei geen normale albums Je moeder. |
|
Ik ben na de Mysteriis afgehaakt, en dat is maar goed ook. Against God and Government |
|
quote: Lekker belangrijk, eerder een pluspunt voor een band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
voor de band ja. Je moeder. |
|
quote: Live in Leipzig bezit imo de ware essentie van het gehele mayhem concept. |
|
juustem, crappy sound, rommelig spel maar fokking hard en rauw! precies goed hoewel ik daar denk ik nooit bij had willen zijn, denk dat dat afbreuk had gedaan aan de opname. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-06-2009 17:08] Je moeder. |
|
Vind het nieuwste werk het beste van ze, het oude werk kan ik ook waarderen daar niet van. Progressie ik hou er wel van. |
|
quote: Terwijl dat album al na 1990 uitkwam. |
|
Scherp, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Niks mis met Chimera, gewoon een degelijke plaat (You Must Fall, My Death ) . A Grand Declaration heeft ook wel z'n momenten, maar o wee, je moet het natuurlijk vergelijken met DMDS, was ik even vergeten En ja, Ordo Ad Chao is ook gaaf Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind chimera (op de vocalen na) ook een erg vette plaat.... gewoon erg sfeervol en lekker blastgeweld van hellhammer... maar ja dat mag natuurlijk niet van de black metal mafia Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
eigenlijk is er geen enkele plaat van gayhem die niet iest heeft wat ik leuk vind. het zijn niet allemaal knallers maar ik blijf er wel naar luisteren. aparte band blijft het toch. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind DMDS en OaC toch wel de beste, al is dat misschien fel tegen de mening van andere hier. Ook vond ik het werk van Maniac bij Mayhem maar niks. GDoW kon me nog een beetje bekorten... maar ach.Voor de rest heb ik ook niet zoveel met de band, dus eender of ze stoppen of er nog een album achteraan jassen, mij hoor je niet klagen. |
|
quote: Dat is ook mijn favoriete Mayhem album. Met Ordo ad chao op nummer 2. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Maar de black metal maffia is dan ook wel zo bekrompen hahahaha Sinds gisteren draait GDoW weer veel z'n rondjes, blijft gaaf ondanks het steriele drumgeluid. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb alleen Chimera, Deathcrush (gevonden voor 4 euro op een markt een keer) en Mysteriis... Vind ze alle 3 wel gaaf. |
|
http://www.popsike.com/mayhemdeathcrushposercorpsemegarare6181000/150227893866.html Hehehe, een of andere pipo heeft hier 300 euro voor over gehad.. hij wist zeker niet dat het om een bootleg ging ((er mist een wit gedeelte achter de titel)).. Zie dat meer mensen er zoveel voor over hebben! Eerdags maar even de jood uithangen dan maar [Dit bericht is gewijzigd door R. op 14-09-2009 22:51] |
|
Ik heb hier ook nog een hele zooi Mayhem bootlegs, is me eigenlijk een raadsel waarom ik die ooit gekocht heb. |
|
quote: Omdat je erbij wilde horen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja ik was wel een echte blackmetal-piraat natuurlijk. |
|
Waarom wordt Wolf's Lair Abyss zo weinig genoemd? Beukt als een dolle! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hello Leipzig !!! Join us, Pure f*cking ARMAGEDAAAAAAAAARRRGGHHH-N !!! neoplasma malignum |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |