IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Mayhem deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 26-10-2012 22:21 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Gayhem... kutband.

sorry, off topic reactie.

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 26-10-2012 22:21]


I am mine own redeemer...!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2012 22:21 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

@OWW, dus: Jij bent dan ook zes jaar ouder.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 26-10-2012 22:21]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2012 22:21 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2012 22:21 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
Gayhem... kutband.
:')

Zegt meneer Emotie/Grindbashers. Alstjeblieft zeg!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 26-10-2012 22:23 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 26 oktober 2012 22:21 schreef Kvelgeest het volgende:
:')

Zegt meneer Emotie/Grindbashers. Alstjeblieft zeg!


gelijk heb je, vergeet je dan niet even Madorgeschtraaaaarrrgghhh, Roggel, Final Chapter, LD'50 en Iniuria te vermelden?


I am mine own redeemer...!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-10-2012 22:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2012 22:21 schreef Kvelgeest het volgende:
@OWW, dus: Jij bent dan ook zes jaar ouder.


Ik heb Nietzsche dan ook al een tijdje achter me gelaten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2012 22:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2012 22:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb Nietzsche dan ook al een tijdje achter me gelaten.
Daar ga ik overheen met nooit 'into' Nietzsche geweest te zijn. Als het Rousseau was had ik hetzelfde gepost en daar heb ik een pesthekel aan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-10-2012 22:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2012 22:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ze quoten overigens Jezus op dat album en ik weet vrij zeker dat 95% vd black metalfans die quote er niet uitpickt.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sater
Usericon van Sater
Posted 26-10-2012 22:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Uit het hoofd: I came not to send peace but a sword?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 26-10-2012 22:59 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 26 oktober 2012 22:54 schreef Sater het volgende:
Uit het hoofd: I came not to send peace but a sword?
Biertje?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-10-2012 11:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2012 22:12 schreef Kvelgeest het volgende:
GDoW weer een paar keer gedraaid. Echt geweldig. Lekkere scheut Nietzsche in de teksten.


Ondergewaardeerd album, die riffs zijn buitenaards!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-10-2012 0:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 11:58 schreef spectre het volgende:

Ondergewaardeerd album, die riffs zijn buitenaards!

U kent Ordo Ad Chao, mag ik hopen?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 28-10-2012 13:52 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 oktober 2012 11:58 schreef spectre het volgende:
Ondergewaardeerd album, die riffs zijn buitenaards!
Alles is vet. De drums, de rifs, de vocalen, de breaks, de intermezzo´s. Goed geluid ook. Beetje werk in de teksten. Het album klopt gewoon geheel.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-10-2012 20:03 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 28 oktober 2012 0:28 schreef Hexegot het volgende:
U kent Ordo Ad Chao, mag ik hopen?


Zo jammer van het geluid op die plaat.. Sfeer is leuk, maar die plaat klinkt van geen meter. Zonde, was met iets beter geluid een wereldplaat geweest.

Geef mij ook GDoW maar.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2012 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2011 22:11 schreef Black Jew het volgende:
hij heeft gewoon pech dat hij dronken is op een belangrijk moment. Been there done that.



je leven is inderdaad een belangrijk moment


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-10-2012 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2012 22:54 schreef Sater het volgende:
Uit het hoofd: I came not to send peace but a sword?
En ik maar denken dat hij Aramees sprak..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 28-10-2012 21:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2012 20:03 schreef Ethereal het volgende:

Zo jammer van het geluid op die plaat.. Sfeer is leuk, maar die plaat klinkt van geen meter. Zonde, was met iets beter geluid een wereldplaat geweest.

Geef mij ook GDoW maar.

Dat van dat geluid heb ik dus precies andersom. GDOW herbergt een aantal toffe nummers, maar klinkt naar mijn smaak veel te clean en (qua drums) getriggerd. OAC vind ik veel organischer en door het wat doffe totaalgeluid ook spannender klinken.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 28-10-2012 22:17 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

De drums van Grand Declaration Of War waren de inspiratie voor de Bluemangroup.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2012 8:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ze doen op beide platen radicale dingen op geluidstechnisch niveau. Ik waardeer ze allebei enorm en nog meer de lef om dat te doen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-10-2012 9:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2012 13:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Alles is vet. De drums, de rifs, de vocalen, de breaks, de intermezzo´s. Goed geluid ook. Beetje werk in de teksten. Het album klopt gewoon geheel.
Eens. Gelijk weer eens opzetten, te lang geleden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-10-2012 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 8:02 schreef spectre het volgende:
Ze doen op beide platen radicale dingen op geluidstechnisch niveau. Ik waardeer ze allebei enorm en nog meer de lef om dat te doen.

Orde a(d) Chao is te gek, ja! Een totale verrassing ook, zo'n soort werk. Zeer benieuwd wat ze op de volgende gaan maken.
quote:
Op 29 oktober 2012 9:42 schreef Silence het volgende:
Eens. Gelijk weer eens opzetten, te lang geleden.

Ik heb hem net ook maar gedownload

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-10-2012 10:00]


I wish I was a butterfly


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-10-2012 10:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 29 oktober 2012 8:02 schreef spectre het volgende:
Ze doen op beide platen radicale dingen op geluidstechnisch niveau. Ik waardeer ze allebei enorm en nog meer de lef om dat te doen.


True, maar toch.. Op OaC lijkt het net of ze een lowpassfilter op de eindmix hebben gezet. Dacht eerst dat mijn geluidsinstallatie naar de bagger was.. Jammer!
Verdere geluid is tof, organisch, maar die doffe algehele sound.. Niet mijn kop thee, laten we het daar maar op houden dan


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2012 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Orde a(d) Chao is te gek, ja! Een totale verrassing ook, zo'n soort werk. Zeer benieuwd wat ze op de volgende gaan maken.

Ik heb hem net ook maar gedownload


Ik ook, maar ik ben sceptisch omdat Rune Eriksen, de architect van WLA t/m OaC, er uit is. Ik weet niet hoeveel Morfeus gaat inbrengen, maar ik weet wel dat ik Limbonic Art nooit heb kunnen waarderen.



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-10-2012 11:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 11:06 schreef spectre het volgende:
Ik ook, maar ik ben sceptisch omdat Rune Eriksen, de architect van WLA t/m OaC, er uit is. Ik weet niet hoeveel Morfeus gaat inbrengen, maar ik weet wel dat ik Limbonic Art nooit heb kunnen waarderen.

Touché. LA doet het ook net niet voor mij.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-10-2012 11:08 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik ben totaal niet van de blek, maar Ordo ad Chao vond ik goed te doen. En het soundje past perfect bij de composities m.i., dat doffe legt extra de nadruk op het doomachtige element in de nummers. Bij de snelle stukken vind ik het trouwens ook totaal niet storend.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen