![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
@OWW, dus: Jij bent dan ook zes jaar ouder. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 26-10-2012 22:21] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote::') Zegt meneer Emotie/Grindbashers. Alstjeblieft zeg! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Ik heb Nietzsche dan ook al een tijdje achter me gelaten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Daar ga ik overheen met nooit 'into' Nietzsche geweest te zijn. Als het Rousseau was had ik hetzelfde gepost en daar heb ik een pesthekel aan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ze quoten overigens Jezus op dat album en ik weet vrij zeker dat 95% vd black metalfans die quote er niet uitpickt. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Uit het hoofd: I came not to send peace but a sword? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote:Biertje? ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ondergewaardeerd album, die riffs zijn buitenaards! ![]() |
|
quote: U kent Ordo Ad Chao, mag ik hopen? ![]() ![]() |
|
quote:Alles is vet. De drums, de rifs, de vocalen, de breaks, de intermezzo´s. Goed geluid ook. Beetje werk in de teksten. Het album klopt gewoon geheel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Zo jammer van het geluid op die plaat.. Sfeer is leuk, maar die plaat klinkt van geen meter. Zonde, was met iets beter geluid een wereldplaat geweest. Geef mij ook GDoW maar. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: je leven is inderdaad een belangrijk moment ![]() signature ![]() |
|
quote:En ik maar denken dat hij Aramees sprak.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat van dat geluid heb ik dus precies andersom. GDOW herbergt een aantal toffe nummers, maar klinkt naar mijn smaak veel te clean en (qua drums) getriggerd. OAC vind ik veel organischer en door het wat doffe totaalgeluid ook spannender klinken. ![]() |
|
De drums van Grand Declaration Of War waren de inspiratie voor de Bluemangroup. ![]() |
|
Ze doen op beide platen radicale dingen op geluidstechnisch niveau. Ik waardeer ze allebei enorm en nog meer de lef om dat te doen. ![]() |
|
quote:Eens. Gelijk weer eens opzetten, te lang geleden. ![]() |
|
quote: Orde a(d) Chao is te gek, ja! Een totale verrassing ook, zo'n soort werk. Zeer benieuwd wat ze op de volgende gaan maken. quote: Ik heb hem net ook maar gedownload ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-10-2012 10:00] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: True, maar toch.. Op OaC lijkt het net of ze een lowpassfilter op de eindmix hebben gezet. Dacht eerst dat mijn geluidsinstallatie naar de bagger was.. Jammer! Verdere geluid is tof, organisch, maar die doffe algehele sound.. Niet mijn kop thee, laten we het daar maar op houden dan ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Ik ook, maar ik ben sceptisch omdat Rune Eriksen, de architect van WLA t/m OaC, er uit is. Ik weet niet hoeveel Morfeus gaat inbrengen, maar ik weet wel dat ik Limbonic Art nooit heb kunnen waarderen. ![]() |
|
quote: Touché. LA doet het ook net niet voor mij. No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik ben totaal niet van de blek, maar Ordo ad Chao vond ik goed te doen. En het soundje past perfect bij de composities m.i., dat doffe legt extra de nadruk op het doomachtige element in de nummers. Bij de snelle stukken vind ik het trouwens ook totaal niet storend. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |