![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ben jij ook in Brussel geweest? Bleh blijkbaar ook, in het vervolg op voorhand signaleren voor een toogstonden... ![]() Ik vond het geluid idd heel goed, zeker in vergelijking met Graspop. Ik stond ook helemaal vooraan in het midden, misschien dat dit er ook voor iets tussenzat... ![]() |
|
quote: Nu ik hem gehoord heb kan ik concluderen dat ik de keuze van Mayhem wel snap. Psywar is een stuk coherenter naar mijn gevoel, een stuk 'hitgevoeliger'. edit: mweh, de plaat in zijn geheel valt me toch wat tegen. Eerste indruk, dat wel. En als complete Mayhem leek heb ik wel het idee dat ik het gebrek aan Blasphemer hoor. En mis. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 27-05-2014 22:17] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Misschien geef ik 't nog een kans. WLA vond ik goed omdat Maniac zich meer op de achtergrond hield, maar van wat ik me herinner heeft GDOW veel vocals op de voogrond, waardoor ik me er onnodig aan ergerde. Is alweer tien jaar geleden ofzo dat ik 'm geluisterd heb, moet ik dan wel toegeven. ![]() |
|
Tering! Wat een kansloze kutplaat die nieuwe. Zonder enige twijfel de saaiste, meest tamme Mayhem plaat. Atilla lijkt er ook met de pet naar te gooien. Beter verlaat Teloch dit brandende schip zsm weer om een nieuwe Nidingr plaat te maken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/29464/Mayhem-Esoteric-Warfare.html Zo zo, een 90/100, Wouter? Benieuwd! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Niet om aan te horen dit gedrocht ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ik ben best benieuwd maar kon hem nog niet vinden op de online diensten ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Is ook gewoon als torrent te vinden. ![]() ![]() |
|
boefje! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dan heb je niet heel goed je best gedaan. ![]() |
|
Nou ja, het staat gewoon niet op Spotify of Grooveshark. Inmiddels anders te pakken gekregen. Ik ben echt positief verrast eigenlijk en ik luister er nu al een paar dagen naar! Die Teloch he, ik meende dat ie van Limbonic Art af kwam. Vandaar dat ik eerst ook wat gereserveerd was, maar op 1 of andere manier valt de gitaristen wissel me veel minder op dan verwacht. Het zijn eigenlijk allemaal Blasphemer Lite riffs, maar nog steeds erg lekker. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Teloch is van Nidingr, Nunfuckritual en The Konsortium. Morfeus van Limbonic Art heeft ook nog even bij de band gezeten... volgens mij is die nog te horen op die belabberde "Budapest session" nummers (die zo mogelijk nog slechter/saaier zijn dan de rotzooi op de nieuwe plaat). Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Nog steeds mijn gevoel een beetje, minus de 'erg'. Het went al wel wat, maar ik hoor liever iemand zijn eigen inbreng ipv kopiekunsten. Maar de plaat heeft wel wat. We zullen zien wat er in de toekomst mee gebeurt. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Aha, ik dacht al. Ik heb de Morfeus wissel helemaal gemist Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
signature ![]() |
|
quote: Ik ond ze gaver dan de nieuwe plaat zelf eigenlijk. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat gitaargeluid klinkt ongeveer of ze een metalzone rechtstreeks in een Di hebben gedrukt. ![]() |
|
![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
Hoe slecht, dat het toch vermakelijk is. ![]() Vermoord een kerk, verbrand een mens, maak een foto. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Vermoord een kerk ![]() Hafgufa ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |