IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Mayhem deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 11-05-2018 15:10 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Die haan ook erbij


Hier had uw advertentie kunnen staan!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2018 18:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 24-07-2018 22:44 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2018 18:51 schreef Hypnos het volgende:



"Video niet beschikbaar"...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-10-2018 15:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Grand Declaration of War is geremixed en geremastered. Goeie zaak.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2018 15:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wow.. even luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-10-2018 15:06 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 oktober 2018 15:03 schreef Count Usher het volgende:
Grand Declaration of War is geremixed en geremastered. Goeie zaak.




Wow... Alhoewel ik het kille en steriele van de originele mix eigenlijk wel heel tof vond klinkt dit echt heel vet.

Zit eigenlijk ook te wachten tot ze datzelfde doen met Cruelty and the Beast van CoF. Geniaal album, maar misschien met zo’n behandeling nog een pak beter.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2018 15:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nou, over die drums kan nu niemand meer zeiken... verder vetter en hoorbaardere bas.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 13-10-2018 8:09 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ik vind de drums geen verbetering.


Hafgufa


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-10-2018 15:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2018 15:06 schreef Ethereal het volgende:
Zit eigenlijk ook te wachten tot ze datzelfde doen met Cruelty and the Beast van CoF. Geniaal album, maar misschien met zo’n behandeling nog een pak beter.


Dat werd aangekondigd voor het najaar. Ben ik ook erg benieuwd naar.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2018 18:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 27-11-2018 18:21 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Hebben.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2018 9:21 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Inmiddels de remix van GDOW een paar keer beluisterd. Arellano heeft de plaat met veel zorg ontleed en opnieuw opgebouwd. Elke drumhit werd vervangen door een nieuwe (iets natuurlijker) sample, de basgitaar is nu eindelijk te horen en de gitaren klinken iets voller. Aan de zang mocht niks veranderd worden door Maniac, maar ze zit nu wel iets dieper in de mix (m.i. een verbetering).
Verwacht geen wereldschokkende verschillen, het blijft uiteraard gewoon dezelfde plaat. Alleen klintk ie nu minder gedateerd (wat op zich wel speciaal is voor een plaat die indertijd juist erg futuristisch klonk) en is ie aangenamer om naar te luisteren.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-12-2018 9:23 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

En de dynamiek en ruimtelijkheid? Want dat zat bovengemiddeld snor bij de oorspronkelijke mix.



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2018 9:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een bult inside informatie zeg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2018 9:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2018 9:23 schreef Dirge for november het volgende:
En de dynamiek en ruimtelijkheid? Want dat zat bovengemiddeld snor bij de oorspronkelijke mix.


Daar is nauwelijks aan gemord.

Het steriele is er wel een beetje af. Ik vind dat zelf een verbetering, al is dat afhankelijk van ieders smaak natuurlijk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-12-2018 10:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat steriele stond me altijd tegen, dus daar kan ik me zeker in vinden.

Ik ga er ook maar goed voor zitten om een mening te vormen!



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 11-12-2018 11:09 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Dalijk de nieuwe versie van GdoW eens checken. die hele plaat staat me zowiezo niet meer bij..

TMDS en WLA zijn in mijn ogen erg goede platen van ze.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-12-2018 11:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Waarschijnlijk omdat het gewoonweg echt een vreemde plaat is, heb ik GDoW altijd enorm gewaardeerd. Misschien niet mijn favoriet, maar hij komt in de buurt.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 11-12-2018 13:52 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Beetje overbodige release, niks mis met het origineel.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2018 14:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2018 9:38 schreef spectre het volgende:
wat een bult inside informatie zeg


Da's geil toch?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2018 14:30 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2018 13:52 schreef Sjon het volgende:
Beetje overbodige release, niks mis met het origineel.


Welles.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2018 14:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2018 14:29 schreef Count Usher het volgende:
Da's geil toch?


o absoluut, maar hoe weet je dat dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-12-2018 15:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Staat uitgebreid in het boekje. Ik kick op dat soort weetjes.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-12-2018 15:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

aaaa, dat had ik niet door
Ik was even vergeten dat er ook fysieke exemplaren bestaan

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2018 15:55]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-12-2018 16:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2018 15:55 schreef spectre het volgende:
aaaa, dat had ik niet door
Ik was even vergeten dat er ook fysieke exemplaren bestaan




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen