IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Mayhem deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-10-2012 11:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 11:08 schreef bastianus het volgende:
Ik ben totaal niet van de blek, maar Ordo ad Chao vond ik goed te doen. En het soundje past perfect bij de composities m.i., dat doffe legt extra de nadruk op het doomachtige element in de nummers. Bij de snelle stukken vind ik het trouwens ook totaal niet storend.

Ik vind het ook juist zéér vet. Hoe dan de muziek -en zeker de snelles stukken- zich uiteindelijk uit dat zompige moeras worstelt, prachtig

Beetje zoals Portal ook doet.


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 29-10-2012 11:34 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Okay, okay, ook OaC maar weer eens opzetten.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2012 14:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 28 oktober 2012 21:56 schreef Hexegot het volgende:
Dat van dat geluid heb ik dus precies andersom. GDOW herbergt een aantal toffe nummers, maar klinkt naar mijn smaak veel te clean en (qua drums) getriggerd. OAC vind ik veel organischer en door het wat doffe totaalgeluid ook spannender klinken.
Door dat schone geluid op GDoW hoor je juist zo goed hoe rete strak die plaat in elkaarzit. Hoe goed de rifs en drumpartijen zijn. Ze hebben niets te verbergen. Deze plaat is gewoon goed.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2012 14:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 oktober 2012 9:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik heb hem net ook maar gedownload
FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-10-2012 14:04 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 14:00 schreef Kvelgeest het volgende:

Door dat schone geluid op GDoW hoor je juist zo goed hoe rete strak die plaat in elkaarzit. Hoe goed de rifs en drumpartijen zijn. Ze hebben niets te verbergen. Deze plaat is gewoon goed.

Op OAC hebben ze volgens mij ook niks te verbergen hoor. Maar in muzikaal opzicht ben ik het geheel met je eens wat GDOW betreft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2012 14:05 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 oktober 2012 11:06 schreef spectre het volgende:
(...), maar ik weet wel dat ik Limbonic Art nooit heb kunnen waarderen.


Limbonic Art is ook niet echt mijn band. Maar met "The Ultimate Death Worship" weten ze mede door het scherpe en rauwe geluid een behoorlijk beklemmend album neer te zetten.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2012 14:06 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 oktober 2012 14:04 schreef Hexegot het volgende:
Op OAC hebben ze volgens mij ook niks te verbergen hoor. Maar in muzikaal opzicht ben ik het geheel met je eens wat GDOW betreft.
OaC ken ik eigenlijk niet. Heb'm destijds even beluisterd maar vond'm toen met GDoW in m'n achterhoofd best tegenvallen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2012 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2012 14:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Limbonic Art is ook niet echt mijn band. Maar met "The Ultimate Death Worship" weten ze mede door het scherpe en rauwe geluid een behoorlijk beklemmend album neer te zetten.



deze deed mij ook wel iets



signature


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 29-10-2012 15:40 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Zo was dit topic er toch even goed voor dat ik de twee platen nu na elkaar zit te beluisteren. GdoW en OaC zijn absoluut niet te vergelijken maar beide geweldige platen.


wouter023


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 29-10-2012 17:24 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Grand Declaration of Homosexuality is leuk na tig bier, wanneer de homosuele gevoelens boven komen drijven. Verder gewoon bagger natuurlijk.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-10-2012 17:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 29 oktober 2012 17:24 schreef G.I.R.L. het volgende:
Grand Declaration of Homosexuality is leuk na tig bier, wanneer de homosuele gevoelens boven komen drijven. Verder gewoon bagger natuurlijk.
Goede OWW!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 29-10-2012 17:27 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 29 oktober 2012 17:26 schreef Kvelgeest het volgende:
Goede OWW!
Hij [en jij bij deze, schijnbaar] kunnen het weten.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-11-2012 16:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dit heeft trouwens ook een flinke scheut GDOW in zich:



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2012 16:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mayhem gitarist doet mee aan releaseparty van Nidingr

Nidingr is hip


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 02-11-2012 17:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 2 november 2012 16:51 schreef Sater het volgende:
Dit heeft trouwens ook een flinke scheut GDOW in zich:


Ik hoor je punt. Geluid lijkt er behoorlijk op. Drums ook, gitaarwerk een beetje. Maar die 'Nader Sadek' heeft dan ook met Mayhem gewerkt. Zal er wel goed naar geluisterd hebben.
Trek helaas de vocalen niet zo.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sater
Usericon van Sater
Posted 02-11-2012 17:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En Blasphemer op gitaar helpt ook.

Ik vind het helaas ook net niet. Te veel onnavolgbare death metalstukken en dat terwijl het er op papier echt goed uit ziet.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-11-2012 13:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Toen die uitkwam al een tijdj geluisterd: is 't inderdaad net niet.




Hoewel er soms wat te cheesy stukken inzitten is GDoW toch best wel erg vet. Beter dan ik in mijn herinnering had. Blauwdruk van best wel wat moderne industrial black, maar ook van zaken als DSO.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2012 13:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2012 13:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Toen die uitkwam al een tijdj geluisterd: is 't inderdaad net niet.




Hoewel er soms wat te cheesy stukken inzitten is GDoW toch best wel erg vet. Beter dan ik in mijn herinnering had. Blauwdruk van best wel wat moderne industrial black, maar ook van zaken als DSO.

Inhoeverre heeft Mayhem bij Voivod geleend op die plaat ?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-11-2012 13:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2012 13:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Inhoeverre heeft Mayhem bij Voivod geleend op die plaat ?

Kun je beter aan iemand vragen die Voivod wél goed kent

Zit wel dissonante narigheid in die Voivod ook kent, maar ik heb dan weer geen idee of dat nu zo uniek aan Voivod is of dat wel meer bands (in metal) dat al deden.


I wish I was a butterfly


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-11-2012 13:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2012 13:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Kun je beter aan iemand vragen die Voivod wél goed kent

Zit wel dissonante narigheid in die Voivod ook kent, maar ik heb dan weer geen idee of dat nu zo uniek aan Voivod is of dat wel meer bands (in metal) dat al deden.

Als mijn geheugen mij niet inde steek laat was Voivod echt de eerste hardere metalband die zulke afwijkende muziek speelde (of er in ieder geval naam mee wist te maken(. Ik vond het toen tien keer niks ,maar ben veel van hun cd's alsnog later gaan waarderen (Killing technology ) maar dat ter zijde)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2013 23:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de nieuwe plaat van Bettie Serveert heet Oh, Mayhem

heeft iemand die al?


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2013 11:40 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-01-2013 11:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Haha, en dan deze verzendoptie kiezen:

quote:
Seller's Shipping Information:

EU
Economy up to 500g – 5,45 (12 inch for example will be only wraped in paper - risk of getting damaged is very high)


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-01-2013 11:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2012 13:14 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Toen die uitkwam al een tijdj geluisterd: is 't inderdaad net niet.




Hoewel er soms wat te cheesy stukken inzitten is GDoW toch best wel erg vet. Beter dan ik in mijn herinnering had. Blauwdruk van best wel wat moderne industrial black, maar ook van zaken als DSO.


Te cheesy? Wat precies?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-02-2014 17:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nieuwe Mayhem komt eind mei uit.
Hier een voorproefje:



Vet heur!

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-02-2014 17:07]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen