![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal er ook bij zijn. Vijfde keer Mayhem, hopelijk eindelijk eens een degelijk optreden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ZAIKD IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Mijn eindredacteur weet wel hoe ie promo's moet versieren: " I love shoarma and I heard on the web that Attilla sounds like a sheep on the new album... is there a promo avaible of the new Mayhem?" ![]() ![]() |
|
Met spelfouten en slechte, ver gezochte humor... wat een prof. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Normaliter corrigeer ik gelukkig de stukken die online gaan ![]() ![]() |
|
quote: Iemand kan er niet mee lachen. ![]() |
|
Jammer dat er als single is gekozen voor Psywar en niet gewoon voor openingsknaller Watcher. wouter023 ![]() |
|
Wat maakt dat uit? Nadat de plaat is uitgebracht geeft er echt niemand nog iets om de single... op het b-kantje na. Of wou je gewoon even laten weten dat je er ook bij hoort en de plaat al gehoord hebt? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Had graag een vetter nummer op de 7 inch gehad, gaat even duren voor het album binnen zal zijn. wouter023 ![]() |
|
quote: Ik heb beroerdere hoezen gezien ![]() Wel benieuwd weer naar het geheel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
![]() Echt niet. ![]() |
|
Hellhammer: ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Angela Gossow met zwart haar? ![]() |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/29260/Nieuw-Mayhem-nummer-te-streamen.html ^ dit nieuwe nummer heeft een Thorns vibe ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hier is nog een ander nieuw nummer: http://lambgoat.com/features/149/Mayhem-VI.Sec.-song-premiere De Thornsvibe hoor ik niet echt. Waar zit hem dat in? ![]() |
|
quote: Ik hoor hem wel. Niet zo ver doorgedreven als bij Thorns, maar toch wel dat machinale erin. Redelijk dunne lijnen ook, maar ook nog niet zo uitgekleed als bij Thorns. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
In dat stukje op 1:54 hoor ik wel Thorns, dat machinale waar jij het over hebt is gewoon standaard Hellhammerdrumsgeluid in mijn oren. En wat samples. ![]() |
|
quote: Ik wilde ook niet suggereren dat Thorns daarin uniek is ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Maar het zou gek zijn om dat Thornsachtig te noemen aangezien Mayhem dat al eerder deed. ![]() |
|
quote: Zo gaan die dingen helaas soms ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Maar ik denk niet dat spectre daar op doelde. ![]() |
|
Riffs, gitaargeluid, drums. Dat laatste is niet gek omdat Hellhammer ook die van Thorns inhamerde Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Dat was een zeer goed optreden gisteren van Mayhem! ![]() Voorprogramma's hadden te maken met een dramatisch geluid, bij Nihill viel er werkelijk niets van te maken, zelfs de drums waren een grote brij, de geluidsman stond ook met de handen in het haar, maar het overige publiek vond het prachtig, dus het zal wel aan ons gelegen hebben. ![]() Wel een sfeerloze zaal, die Effenaar, tussen de nummers door was het echt doodstil, zeker bij de voorprogramma's, zoiets heb ik in m'n 23 jaar naar concerten gaan nog nooit meegemaakt! Lag waarschijnlijk ook meer aan het publiek dan aan de zaal zelf, of misschien is de zondagavond niet echt een goede avond voor wat herrie? Was ook niet echt druk, eigenlijk helemaal niet druk zelfs. Dooie boel! Aratron ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |