|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was inderdaad wel erg triest... |
|
Dat klopt. Maar dan nog kun je ook niet als een volslagen debiel proberen te reageren. (Ik heb het over zijn gedrag gedurende het gehele interview) [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 08-08-2011 22:04] |
|
hij heeft gewoon pech dat hij dronken is op een belangrijk moment. Been there done that. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ook best jammer dat ze live zo waardeloos zijn. Maar een nieuwe plaat mag wel, Ordo Ad Chao Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
quote: Als ik het goed begrepen heb was Ordo Ad Chao vooral Blasphemers ding, en die is er nou juist uit. Maar inderdaad, een nieuwe Mayhem-plaat is nooit weg. |
|
quote: U was duidelijk niet op EMM 2010. |
|
Jezus,dat interview.die duitsedrugs doen hun werk prima volgens mij |
|
quote: Klopt, ik kan dan ook enkel oordelen uit mijn ervaringen. En dat waren No Mercy Fest 2006, Metal Méan 2010 en Hellfest 2011. Drie keer belachelijk slecht, jammer genoeg. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Op EMM 2010 waren ze goed bezig, maar ik heb Mayhem zeker wel eens beter gezien. Het beste optreden van Mayhem wat ik tot nu toe heb mogen zien was in Waterfront (Rotterdam), 27 nov. 2007 (met Attila). an evil incarnation of DEATH! |
|
Heb ze al heel vaak gezien, vaak erg goed, soms erg belabberd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Beetje geluk hebben, dat ze niet TE zat zijn, of zoiets Of dat je zelf niet TE zat bent an evil incarnation of DEATH! |
|
De duivels-uitbanning-ceremonie van Bob Larson vs Necrobutcher is hier te bewonderen; http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=165561 Laat het weten als je een download link hebt gevonden... mijn geluids-kaart doet het nog steeds niet Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Het is niet de moeite waard om te zien. |
|
Wat nou varkenskoppen en gedoe. Venom, celtic frost en weer venom en een blote kont. Zo ging dat toen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Is dat Maniac op zang trouwens? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Messiah? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oud nieuws... |
|
GDoW weer een paar keer gedraaid. Echt geweldig. Lekkere scheut Nietzsche in de teksten. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Wat origineel trouwens, blackmetalbands die Nietzsche quoten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Duideijk geen benul waar het over gaat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Heb je al corpsepaint foto's van jezelf gemaakt in de achtertuin van je ouders? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Laatste twaalf jaar niet, nee. Jij? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Bij mij is het zo'n 15 jaar geleden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |