![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is al met al toch wel mijn favoriete werk van Mayhem. ![]() |
|
https://zwaremetalen.com/nieuws/blackmetalfilm-lords-of-chaos-te-zien-tijdens-imagine-film-festival-in-amsterdam Lords Of Chaos is ook twee keer te zien tijdens Imagine Film Festival in Eye, Amsterdam. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Nieuw albumpje: #6 op 25 oktober. Nieuw labeltje: Century Media Records. Nieuw tourtje met Gaahls WYRD: Oct. 31 - Nijmegen, Netherlands - Doornroosje; Nov. 01 - Leiden, Netherlands - Gebr De Nobel; Nov. 22 - Vosselaar, Belgium - Biebob. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Daar gaan we heen ![]() Vox Clamatis in Deserto ![]() |
|
signature ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() |
|
Was te verwachten dat het weer richting DMDS zou gaan. Ik hoop dat ze zich niet niet blind op hebben gestaard. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Oh jawel, laat ze zich maar blind staren ![]() ![]() |
|
quote: DMDS is al een keer gemaakt geweest. En een kopie zal nimmer dezelfde impact hebben. Waarom dan een 2.0 maken? ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Behoorlijk teleurgesteld met het nieuwe nummer. Ik verwacht helaas dat heel de plaat zo gaat klinken. Zoals hierboven aangehaald is het inderdaad voor niks nodig om een 'DMDS part 2' te maken. Zelf hoopte ik dat ze nog meer de experimentele toer zouden opgaan, na het geniale Ordo Ad Chao uit 2007 en het iets minder geslaagde doch experimentele Esoteric Warfare uit 2014. Helaas pindakaas ![]() ![]() |
|
quote: Ordo Ad Chao vind ik nog steeds de beste Mayhem-plaat, een ziekelijk rottend blackmetalmeesterwerk. ![]() |
|
quote: Same here. Beste weet ik niet zo. Daarvoor verschilt ie te erg van DMDS. Moeilijk te vergelijken. Esoteric Warfare vond ik te veel "stijl boven inhoud" en op basis van dit nieuwe nummer vrees ik een beetje dat ze dezelfde fout gaan maken. Maar goed, 't is maar één nummer. Dus ik ben voorlopig nog gewoon enthousiast dat er nieuw werk komt. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Van mij mogen ze dan wel weer de kant van 'Grand Declaration' opgaan. Hafgufa ![]() |
|
Da's het coole aan de grilligheid Mayhem. Elke experiment heeft zo wel zijn aanhangers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ik vind dit dan wel weer lekker. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
goed nummer signature ![]() |
|
Ik vind het ook goed ![]() ![]() |
|
Tegen een nieuwe GDoW-plaat zou ik ook geen neen zeggen ![]() En Ordo Ad Chao is wat mij betreft de beste black metal-plaat ever! Btw, @ HierIsMike: met dat rottend zit je er boenk op ![]() ![]() |
|
klinkt behoorlijk goed! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson ![]() |
|
quote: Topper Pure Holocaust ![]() |
|
quote: Coole package. Diezelfde avond onder meer ook nog Deströyer 666 en Dead Congregation. Jammer dat het op een donderdag is, maar goed, het moet maar. Veel zin in. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 10-10-2019 14:13] ![]() |
|
quote: Hoe zie je eruit? Kom ik je een hand geven. Ik draag een shirt met DePil. Pure Holocaust ![]() |
|
quote: Ook van de party, benieuwd hoe het nieuwe werk live klinkt. Tot nu toe matig enthousiast. Eikel ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |