|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ehh inspiratie |
|
Dat die gast van Fintroll geen sigaretten kan rollen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik heb ondertussen al: plectrum van sepeltura toets van een keyboard van cradle of filth drumstok van cowboys and aliens |
|
een drumstokje bijna tegen me hoofd. bla...bla...bla... |
|
Ik dus een stuk van het "pak" van Marelien Manson. |
|
Zanger van de Heideroosjes |
|
quote:toch al erger meegemaakt hoor, gitaar van marlin manson gesmeten door de zanger van monster magnet, toen ze samen een nummer speelden, ook bijna tegen mijn hoofd. Toen ik me omdraaide om hem te pakken waren ze er al met 50 voor aan het vechten, heb dus besloten om maar niet meer mee te doen [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 20-08-2002 18:06] |
|
quote: en die heb je opgevangen met je hoofd? bla...bla...bla... |
|
quote:heb je marco thuis liggen? |
|
o ja en kheb ook nog een drumstok van dedicted |
|
2 houten stokken van 1 of andere top band uit de Oekraine |
|
plectrum van kalhma condoom van impotent seasnakes nep sperma ook van impotent seasnakes |
|
off topic: geproefd? |
|
Ik haat in feite dit groupie gedrag en mensen die om iets gaan schooien bij een band. Volgende spullen heb ik opgevangen/gevonden of gekregen tijdens 't zuipen... plectrums: Maiden, Rites, Double D (custom en Saxon, Halford, WSP, Ostrogoth, Killer, eeennzzzz Zweetbandje (custom) Nicko McBrain Stokskes: Transsonic Voracity, 'sader, Ostrogoth, ..... jeansvest gesigneerd door Sodom& Destruction, Sodom CD's gesigneerd, Doro foto gesigneerd (with love) handdoek die Candlemass drummer op WOA weggooide Nocturnal Breed cds gesigned en nog een hoop zo'n spullen die liggen overal rond in mn kamer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
oh, handtekeningen ook: Floor, Mark en de drummer van AF in Ieper Tristania op Graspop Lacrimosa in Antwerpen Lord Belial in Handzame Willem Vermandere in Nieuwpoort In Extremo in den Biebob Tomy van Finntroll in Antwerpen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heb drumstick gekregen van Igor (mensen die Sepultura op Graspop hebben gezien, zullen misschien gemerkt hebben dat er ergens één kapot werd gemept, wel...). Handtekeningen van Machine Head. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
handtekening van dio heb ik. |
|
Pianosnaar van Beethoven. |
|
kben niet zo aan handtekeningen, maar heb wel mijn cd van tristania laten signeren opgraspop. Maar gewoon iets op een blaadje laten zetten, vind ik niets aan |
|
quote: tis ook te zien welk blaadje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb ook de handtekeningen van die FInntroll gasten op mijn concertkaartje en die gitaristen een handje gegeven enzo, en een promo casette met handtekening van zo'n kereltje van American Head Charge die een t-shirt aan had met 'lets all get drunk and kill god', maar American Head Charge zuigt fucking hard dus dat is verder niet echt interresant. Vrijdag de 13e zal ik ook nog wel wat klappen aan mijn bek krijgen van woeste mensen in de pit, iig wel als die zanger net als op de cd roept dat hij 'some fucking injuries' wil zien. |
|
Abbath die reclame maakt voor Coca Cola. |
|
quote: Leg uit? |
|
Oeps... Sorry, moest er nog foto bijzetten... Een paar jaar geleden moest Immortal zonodig met wat schmink spelen in onze tent. Was 1 backstage tent waar de bandleden 1 cola, sinaas of bronwatertje konden halen) Stond altijd achter het kleine podium. (Rooie tent) |
|
uhmzz, pleccies van pantera en vision devine en een drumstick van WT (ugh) en wat leuke foto's van opeth vanaf het on stage perspectief, maar die heb ik niet gevangen eigenlijk... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |