|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Borstenhouder - tijdens een showke van Sonja Dubrovnic in de Blue Moon. mvg wk10 |
|
ik kreeg nog de plectrum van de gitarist/zanger van nuclear assault van em. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Drumstick van Iced Earth Plectrums van Manic Movement en Iced Earth And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Ik stond nog zo te wachten tot Eero van Skepticism zijn Orgel het publiek in ging gooien, maar hij deed het niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb eens een groene klodder van de bassiste van Love Kills opgevangen. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Plectrum van Evan van Biohazard Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Een biertje, in ruil voor het vragen van een handtekening van de zangeres van Bad Candy voor iemand. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
machtig.. bad candy.. das me toch een ruk band.. 1 van die chicks... die geile gitaristen zit altijd in de move in anrhem.. geweldig.. fijn de rockster aan het uithangen tegen de kerels voor gratis drank... een geweldig schouwspel op de brakke zaterdag avond.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
spuug van de bandleden van lawnmower deth, in engeland. die gasten zaten te rochelen op het publiek... Oud Vuil. |
|
quote: Van wie was die hand-doek ook alweer die je had gevangen ? |
|
In het verleden behoorlijk veel opgevangen en gekregen (van gesigneerde setlisten tot plectrums en van drumstokken tot zelfs een compleet bekken) maar sinds een paar jaar ben ik daarmee gestopt en heb ik volgens mij behoudens een plectrum van John Petrucci alles weggedaan/gegeven.... |
|
quote: ...is eigenlijk een vent? Bruce Banner |
|
euhm.... *denk* plectrums van metallica, bruce dickinson, slayer, kreator, helloween. drumstokje van motorhead, iron maiden, metal church, mercyful fate. longsleeve van venom..... dat was het wel zo ongeveer... geloof ik |
|
Ik heb een drumstok van Callenish Circle blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Heb gesigneerde cd's van Lacuna Coil, Nightwish en een Wacken beker gesigneerd door Immortal Verder wat 'gewone' handtekeningen, maar dat vind ik niet zoveel aan... ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik zag een keer een plectrum langszeilen van James Hetfield en daarna een knokpartijtje waar dat ding neerkwam. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
stuk afgebrokkeld bekken van de drummer van Ordo Draconis one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik heb nog wel kapotte spullen in de aanbieding van fluisterwoud en grimm... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
plectrum van de gitarist van k's Choice So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
plectrum van Children of Bodom (met gevaar voor eigen leven bemachtigd ) en plectrum van Blind Guardian Blinded by Fear of Life... |
|
Niet te vergeten: Een plectrum van Roger Waters |
|
een hele berg drumstokken (ongeveer 20 ofzo..) uit mijn punkrock periode ( ) en een Drumstok van Blind Guardian (12/04/02 rijssen) daar moest ik zelfs nog een "best-of-one" steen, schaar, papier om spelen ..heb het magische houtje reedsch aan the Nameless Shadow gegeven... hij lag bij mij toch maar te rotten in een kastje Bruce Banner |
|
Pff zoveel.. [niet zozeer gevangen, meestal gekregen of gevraagd ] Ik weet zelf ook niet eens waarom maar ik vind het tof om zulke dingen te verzamelen. Ik hou van 'tastbare herinneringen' zeg maar. Mijn 'trots' is mijn drumstokken verzameling. Ik heb oa van: - Terry Bozzio [2 zelfs, van 2 verschillende gigs] - Virgil Donati - Mike Portnoy Plectrums oa: - John Petrucci - Dave Murray - Jan Akkerman - Marcel Coenen Verder allerlei setlists en handtekeningen en zo... dusch.. "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Pff zoveel.. [niet zozeer gevangen, meestal gekregen of gevraagd ] He zak!, je drumstel..nu! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |