|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
een geile blik... |
|
quote: Niet gesneden? |
|
quote: Ik heb hem weten terug te kaatsen zonder me te snijden |
|
Noten |
|
Ik heb een biertje gekregen van de gitariste van L7 in een glas welteverstaan...bij andere concerten vloog het meestal in losse flodders op me af Dus dat is het enige wat ik ooit gevangen heb Don't blush when I rip you open |
|
Volgens mij had Karnivoor een rochel van Chuck Barnes. |
|
Verrek jah! Ik heb nog wat bier gevangen van Helene van Trail of Tears op DOA '99!!! Was ik best blij mee. |
|
Oja! Ikzelf nog een bloedspatje van Legion. |
|
Dat blijf ik het voordeel vinden van de Blokhut (R.I.P.) en de Baroeg. Als je wat wil stap je gewoon het podium op en je vraag ut. Zo kwam ik ook aan een drumstokje van Bolt Thrower... mja, dan moet je um nie weggeven natuurlijk Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
een hand van dave lombardo, na een drumclinic. je kon handtekeningen halen, maar ik had liever een handdruk. Oud Vuil. |
|
ik heb het shirt wat Cronos droeg tijdens optreden met Venom in Hardenberg, opdruk: Black Death... en van de drummer heb ik een halve stok te pakken gekregen. Ik heb van Mercyful Fate een drumvel aan de muur hangen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
My Dying Bride op Dynamo 95. De drummer mikt zijn drumstokjes het publiek in. Ik zie er 1 precies om mij afkomen, steek mijn hand omhoog en kets..... ketst via mijn vinger die spontaan begint te bloeden op de grond. Iedereen duikt er op...helaas, een van mijn vrienden heeft em nu. Damn! Wordt er nog regelmatig aan herinnerd, hilariteit alom.... Enne, ik heb een plectrum van Metallica van Dynamo. Maar volgens mij heeft iedereen die al een omdat ze per pallet het publiek in gegooid werden. En ik heb nog een mooi litteken van the Exploited ook een keer tijdens een Dynamo. Kreeg ik een welgemikte punkerkist tegen mijn scheenbeen. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Tijdens elk optreden vang ik wel enkele honderden vuisten ik heb veel vrienden [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 30-08-2002 11:18] |
|
Bij glippen al die spullen steeds uit mn hand, gelukkig heeft Icequeen iets meer Vang-talent ....of geven ze dat gewoon aan mooie blonde dames???...wel handig want zo heb ik ook een paar spullen (plectrum van Jon van Iced Earth, Drumstick waarmee Fernando Ribeiro heeft zitten meekletsen met de drummer, plectrum van Ancient Rites..ah die heb ik dan wel gekregen van Jan (GItarist) [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-08-2002 11:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hmm mn neef heeft ooit de zanger van dark funeral opgevangen was heel lollig om te zien Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik heb al 2 kis de zanger van de heideroosjes opgevangen, maar kmocht hem niet meenemen |
|
Kheb dit weekend een drumstok van Ancient rites opgevangen En ben na het optreden de backstage binnengelopen om hem te laten tekenen door walter |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 28-10-2002 16:35] |
|
triplepost [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 28-10-2002 16:36] |
|
Ik heb es op n ludieke wijze n paasei van Das Ich opgevangen |
|
Tell us more... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
een gouden condoom bij RockBitch [de gay uitvoering dan uiteraard ] |
|
ik heb een drumstokkie van Tony van Nile gevangen, afgelopen Baroeg. en de setlist geript |
|
quote: Hmm, welja, het was dus pasen, Black Easter Fest id Vooruit, enne die kerel van Das Ich begon met paaseitjes te gooien... dus ik kreeg er één tegen mn kop, en das zo heel mooi precies in mn decolleté gevallen, stond ik wel even héél dom te kijken denk ik [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 28-10-2002 16:15] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |