|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
yeah! ik heb gepraat met Tony van Nile nu ben ik gaaf het zijn ook maar metals die een bandje zijn begonnen, en tja, dan verkoop je er ineens een paar meer dan andere, nou wow, je blijft maar giggen, al is het voor een paar mensen meer! |
|
nooit iets gevangen, wel een vriend van een vriend van mij (ja hij word moeilijk) die Dani een keer een klap heeft laten opvangen in de baroeg paar jaar terug Don't touch me. I'm evil. |
|
O.a. drumstick In Aeternum. Je kan me de bout hachelen! |
|
drumstokje van tankard en 6 flesjes grolsch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Op Graspop een drumstok van Iron Maiden, maar die werd door twee man uit m'n handen getrokken!! Wel een plectrum van Anthrax en op Rock Hard een drumstok van het legendarische...uhmm... Tribe After Tribe |
|
Zweet, emoties en trillingen. |
|
erm...ik heb een keer bier gevangen van Tankard...telt dat ook? |
|
keer bijna onhoofd door drum bekken van biohazard...(dook nog net optijd weg kwam echt als een frisbe op me af) ow en keer leuk verhaal gehoord van bassist van macabre over zn avonturen op de wallen ow en keer vol gaten gezeten omdat die zanger dude van marduk boven op me sprong met geslepen spikes (op xmass fest 2 jaar geleden ofzo) [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 24-07-2003 22:19] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Had ik ook in Geleen in januari, stond ik voor het podium en goot die Gerre zo een halve fles bier mijn strot in, dat was wel lachen. Gewoon lekker met ze ouwehoeren tussen de nummers, een paar keer bier voor ze halen, hun ons weer flessen teruggeven, nummers aanvragen, die Gerre me aanwijzen en dan zo "Er hat mich gefragt oder wir ein par ältere stucken willen spielen, also tun wir das für diesen tuup, dieses stück heißt The Morning After!". Trouwens voor Tankard heb ik best wel respect dat ze na 20 jaar nog een lekker parijtje er op los beuken en zo'n contact met de mensen hebben, het woord kapsones staat bij die gasten gewoon niet in het woordenboek, en water bij de wijn daar hebben ze letterlijk ook nooit van gehoord. Daar kunnen andere acts uit die tijd een puntje aan zuigen. Fok, wat waren ik en een goede kameraad van me de weg kwijt die avond. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hmmm nee ik ben nooit de gelukkige met vangen, altijd wanneer d'r wat gepleurt word ben ik bier halen. Ow, ik heb wel een gesigneerde cd van dimension seven - infinite madness voor m'n verjaardag gekregen. I am the 1%. |
|
plectrum van Pantera setlisten van Dark Tranquillity, Walpurgis, Disfunktional, Ill Fares The Land,... ettelijke handtekeningen van o.a. Behemoth,... |
|
quote:dat gebeurt nou eenmaal als je bij Tankard bent hm? en die gasten zijn best gezellig (ookal brabbelde ze maar wat ... bezopen ) |
|
quote: Als je mond open stond wel I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:uiteraard |
|
quote: neej ik vin het heel zielig... ik ga wel een keer op een podium staan en dan gooi ik wat naar je toe [Dit bericht is gewijzigd door Appel op 24-07-2003 23:41] Red de fietsen de winter door. |
|
wel niet opgevangen maar wel gekregen: Wiet van Saltatio Mortis, was na het optreden in de Biebob (dezelfde nacht van ToT, Sirenia, Edenbridge), was zelf al zo stoned als een garnaal, had er zelf gene gedraaid maar kreeg wel constant joints van de mannen van Saltatio Mortis en Sirenia aangeboden, rara, waar hadden ze de vrijdag ervoor opgetreden???? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
een plectrum van D.R.I. joepie... |
|
Plectrum van Alexander van CoB Plectrum van zanger van Nile Waterfles van Jerry Only (Misfits ) Meegenomen van podium na concert: Waterfles van zanger Myrkskog [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 25-07-2003 1:38] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ik heb met karl sanders en john vessano van nile gepraat. No meat is sweater |
|
Met een guitarist van Siebenburgen gepraat (en een plectrum van gekregen). Daar houd het al mee op lijkt me zo. Ohja, k had ook bijna de zangeres verkracht als ik ze eerder herkent had. Jammer Oew, en Eric Adams heeft m'n hand aangeraakt. |
|
Ik vang alles in het bijzijn van Campske Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
quote: Sad but true. |
|
*Plectrum van Marduk *Plectrum van Thyrfing *Bier van bassist van Thyrfing (gekregen welteverstaan, niet gegooid ) *Gitaarsnaar van Marduk *Playlist Anathema (gekregen) *Playlist Trimonium (gekregen) *Playlist Misery Loves Co. (meegenomen) *Playlist Sear Bliss (meegenomen) *Playlist Enthroned (meegenomen) en een keer een LP van Altar die in het publiek werd gegooid, maar toen sloeg een of andere gast me voor mijn bek en ging er met de lp vandoor Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
vang nooit iets op. Sta meestal ook niet vooraan, veel te druk Maarja wat moet ik met een stukje papier, plastic of handtekening, niks! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |