IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dingen opgevangen van artiesten op een optreden Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 11-12-2002 16:34 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:33 schreef Sorpresa het volgende:
Ik heb 1 plectrum van Willy van Green Lizard hehe lol

Verder ja met Apocalyptica gepraat
Met Dimmu Borgir gepraat
Met Green Lizard gepraat..

ja gossie hee zeg, t zijn ook maar mensen...

ja,he...daarom het ik ken ook redelijk wat "artiesten",en het zijn idd ook maar mensen

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-12-2002 16:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yeah!
ik heb gepraat met Tony van Nile
nu ben ik gaaf
het zijn ook maar metals die een bandje zijn begonnen, en tja, dan verkoop je er ineens een paar meer dan andere, nou wow, je blijft maar giggen, al is het voor een paar mensen meer!

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 24-07-2003 21:15 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

nooit iets gevangen, wel een vriend van een vriend van mij (ja hij word moeilijk) die Dani een keer een klap heeft laten opvangen in de baroeg paar jaar terug

Don't touch me. I'm evil.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-07-2003 21:28 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

O.a. drumstick In Aeternum.

Je kan me de bout hachelen!

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-07-2003 21:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

drumstokje van tankard
en 6 flesjes grolsch

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 24-07-2003 22:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Op Graspop een drumstok van Iron Maiden, maar die werd door twee man uit m'n handen getrokken!!
Wel een plectrum van Anthrax en op Rock Hard een drumstok van het legendarische...uhmm... Tribe After Tribe

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-07-2003 22:06 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Zweet, emoties en trillingen.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 22:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

erm...ik heb een keer bier gevangen van Tankard...telt dat ook?

Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 24-07-2003 22:18 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

keer bijna onhoofd door drum bekken van biohazard...(dook nog net optijd weg kwam echt als een frisbe op me af)

ow en keer leuk verhaal gehoord van bassist van macabre over zn avonturen op de wallen

ow en keer vol gaten gezeten omdat die zanger dude van marduk boven op me sprong met geslepen spikes (op xmass fest 2 jaar geleden ofzo)

[Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 24-07-2003 22:19]

Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-07-2003 22:29 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 22:07 schreef Elfensteen het volgende:

Had ik ook in Geleen in januari, stond ik voor het podium en goot die Gerre zo een halve fles bier mijn strot in, dat was wel lachen. Gewoon lekker met ze ouwehoeren tussen de nummers, een paar keer bier voor ze halen, hun ons weer flessen teruggeven, nummers aanvragen, die Gerre me aanwijzen en dan zo "Er hat mich gefragt oder wir ein par ältere stucken willen spielen, also tun wir das für diesen tuup, dieses stück heißt The Morning After!". Trouwens voor Tankard heb ik best wel respect dat ze na 20 jaar nog een lekker parijtje er op los beuken en zo'n contact met de mensen hebben, het woord kapsones staat bij die gasten gewoon niet in het woordenboek, en water bij de wijn daar hebben ze letterlijk ook nooit van gehoord. Daar kunnen andere acts uit die tijd een puntje aan zuigen. Fok, wat waren ik en een goede kameraad van me de weg kwijt die avond.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-07-2003 23:29 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

hmmm nee ik ben nooit de gelukkige met vangen, altijd wanneer d'r wat gepleurt word ben ik bier halen.

Ow, ik heb wel een gesigneerde cd van dimension seven - infinite madness voor m'n verjaardag gekregen.

I am the 1%.

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 24-07-2003 23:31 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

plectrum van Pantera
setlisten van Dark Tranquillity, Walpurgis, Disfunktional, Ill Fares The Land,...
ettelijke handtekeningen van o.a. Behemoth,...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 22:29 schreef Heiden het volgende:
[insert leuk tankard geratel ] Fok, wat waren ik en een goede kameraad van me de weg kwijt die avond.
dat gebeurt nou eenmaal als je bij Tankard bent hm? en die gasten zijn best gezellig (ookal brabbelde ze maar wat ... bezopen )

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-07-2003 23:32 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 22:07 schreef Elfensteen het volgende:

Als je mond open stond wel

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:32 schreef Dunne_Hein het volgende:
Als je mond open stond wel
uiteraard

Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 24-07-2003 23:36 by Appel Wijzig reactieProfiel van AppelQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

quote:
Op 24 juli 2003 23:29 schreef stoomfiets het volgende:
hmmm nee ik ben nooit de gelukkige met vangen, altijd wanneer d'r wat gepleurt word ben ik bier halen.

Ow, ik heb wel een gesigneerde cd van dimension seven - infinite madness voor m'n verjaardag gekregen.

neej ik vin het heel zielig... ik ga wel een keer op een podium staan en dan gooi ik wat naar je toe

[Dit bericht is gewijzigd door Appel op 24-07-2003 23:41]

Red de fietsen de winter door.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-07-2003 23:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

wel niet opgevangen maar wel gekregen:

Wiet van Saltatio Mortis, was na het optreden in de Biebob (dezelfde nacht van ToT, Sirenia, Edenbridge), was zelf al zo stoned als een garnaal, had er zelf gene gedraaid maar kreeg wel constant joints van de mannen van Saltatio Mortis en Sirenia aangeboden, rara, waar hadden ze de vrijdag ervoor opgetreden????

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2003 1:33 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

een plectrum van D.R.I.

joepie...

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 25-07-2003 1:36 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Plectrum van Alexander van CoB
Plectrum van zanger van Nile
Waterfles van Jerry Only (Misfits )

Meegenomen van podium na concert: Waterfles van zanger Myrkskog

[Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 25-07-2003 1:38]

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 25-07-2003 1:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:35 schreef aerodis het volgende:
yeah!
ik heb gepraat met Tony van Nile
nu ben ik gaaf
het zijn ook maar metals die een bandje zijn begonnen, en tja, dan verkoop je er ineens een paar meer dan andere, nou wow, je blijft maar giggen, al is het voor een paar mensen meer!

ik heb met karl sanders en john vessano van nile gepraat.

No meat is sweater

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 8:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Met een guitarist van Siebenburgen gepraat (en een plectrum van gekregen). Daar houd het al mee op lijkt me zo.
Ohja, k had ook bijna de zangeres verkracht als ik ze eerder herkent had. Jammer
Oew, en Eric Adams heeft m'n hand aangeraakt.

NJCB
Usericon van NJCB
Posted 25-07-2003 9:09 by NJCB Wijzig reactieProfiel van NJCBQuote dit berichthttp:///

Ik vang alles in het bijzijn van Campske

Fuelled By The Venom Of Hatred

campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 9:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:09 schreef NJCB het volgende:
Ik vang alles in het bijzijn van Campske

Sad but true.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 25-07-2003 10:51 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

*Plectrum van Marduk
*Plectrum van Thyrfing
*Bier van bassist van Thyrfing (gekregen welteverstaan, niet gegooid )
*Gitaarsnaar van Marduk
*Playlist Anathema (gekregen)
*Playlist Trimonium (gekregen)
*Playlist Misery Loves Co. (meegenomen)
*Playlist Sear Bliss (meegenomen)
*Playlist Enthroned (meegenomen)

en een keer een LP van Altar die in het publiek werd gegooid, maar toen sloeg een of andere gast me voor mijn bek en ging er met de lp vandoor

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2003 10:55 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vang nooit iets op. Sta meestal ook niet vooraan, veel te druk
Maarja wat moet ik met een stukje papier, plastic of handtekening, niks!

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com