|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 2 jaar geleden wel dus wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Tegenwoordig slaan ze met een lul op het drumstel. |
|
quote:haha ja idd toen net nog wel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: owww daarom klinkt het nou zo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Offtopic: Dus die dubbele bass is met de kl*.*? |
|
Een basdrumvel van Necrophobic op Wacken 2002, met de tekst 'Hell Came To Wacken' eropgeschreven, + handtekening, + 'Necrophobic' met twee pentagrammetjes eromheen |
|
+ handtekeningen van Blitzkrieg, Immortal en... |
|
mn maat heeft zo'n snare-vel van en getekend door Hellhammer (op MayheM optreden). en Hij hoort niet eens graag MayheM. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Toch al wat stagedivers, wel sommige toch, opgevangen, maar mocht ze nooit meer naar huis nemen. Je kan me de bout hachelen! |
|
Plectrums van Slayer (Hanneman) en Ancient Rites (dank u, erik), drumstok van drowning pool later door de hele band gehandtekend.. Die drumstok is dus maw een collector's item geworden nu die zanger dood is.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Drumstokje van behemoth + handtekeningen van hele band... |
|
quote: gaaaaaf |
|
Plectrums van: Slayer (King) Morbid Angel (Trey 2x zelfs) Pantera (Dime) Destruction (Mike) Bruce Dickinson de band (Eddie Cassilas, bassist at the time) Helloween (Weikath) Drumsticks: Destruction (kweet z'n naam niet meer, twas tijdens Dynamo 2000) Demons & Wizards (geen idee wie toen drumde twas Waldrock 2000), ps deez heb ik al weggegeven. En enkele liters water van Ozzy Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
ja allo jij trekt zulke dingen aan zeker |
|
ik krijg altijd alleen allerlij dingen tegen me hoofd aan gesmeten, maar vangen.. nee.... |
|
Drumstok van Moonspell (later die avond, backstage, laten signeren) Gesigneerde cd's + kaartje (op andere kant van kaartje staan handtekeningen van Flowing Tears) Plectrum van Magnus Rosén (HammerFall bassist) Sticker van Altar Plectrum van Demons Embrace ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ook nog een singeltje gevangen van golden green |
|
Drumstokken van : *) Machine Head *) Dimmu Borgir *) Darkane *) Annihilator *) Nevermore En gek genoeg krijg ik ze altijd recht voor mijn voeten gegooid Plectrums van : *) Machine Head *) Overkill (2x DD Verni) *) Death Angel *) Avulsed *) Scarve En een zooi gesigneerde cd's/lp's, oa Soilwork, Darkane, Tad Morose, Avulsed enz.enz BLASTBEATS FOREVER |
|
Leuke eerste post, echt gaaf dat je zoveel 'opgevangen' hebt Ennuh...welkom! Don't blush when I rip you open |
|
ik heb een keer een hele Legion opgevangen |
|
Plectrum van Van dik hout |
|
Tijdens een optreden van CoF bijna( ben net weggedoken)een stuk van Dani's microfoon opgevangen met m'n hoofd.Amaai die was kwaad!Wat bezielde hem? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dank U !! Of had ik mezelf eerst voor moeten stellen ??? Ook goeiedag trouwens !! BLASTBEATS FOREVER |
|
Zijn er hier trouwens ook al mensen die het braaksel van de bassist van Exhumed hebben opgevangen? Dan heb je echt wat speciaals hè? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |