|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
N pluk van Legion (Marduk) zn haar.. Drumstokje Defenestration.. Drumstokje van Moonspell.. (maar dezelfde avond weer kwijt geraakt.. ) |
|
quote:Hoe kun je nu zoiets kwijtraken? |
|
een plectrum van Jason Newsted, toen heel metallica nog lang haar had! iemand kopen? mij boeit het namelijk voor geen meter. |
|
quote: Geldwolf... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
wel koel btw. |
|
Shirt van Grief of Emerald opgevangen tijdens concert vorige week. Maar weer weggegeven want ik vond m niet mooi... Zenial |
|
quote: altijd! |
|
plectrum Therion, ben ik nu alweer kwijt by the way |
|
stok van piet [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 28-10-2002 17:26] Trieste gast |
|
Damn, wat heeft iedereen toffe dingen gevangen/gekregen. Mijn schamele aanwinsten: Handtekeningen van Tankard op poster Handtekeningen van Sacred Reich op Surf Nicaragua LP Backstage-pas van Waltari En ik heb nog ergens een plectrum van Alice In Chains liggen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
quote:Ik geef je er 50 cent voor, zo kan je tenminste je postzegel betalen |
|
Een beker bier tijdens Enthroned Een compleet losgeslagen zanger van een Belgische band van wie de naam me nu ff ontsnapt.Alletwee tegen de grond gesmakt... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
stagediver |
|
Spa fles van Abbath gepikt Plectrum van Trey Azagthoth |
|
Drumstokken van After Forever, Ancient Rites, Crawlspace en Static-X. Verder nog een interview gekregen met Tristania op Graspop, en mijn bang your brain t shirt geruild met Erik van Ancient Rites, die mij een AR t shirt gaf. |
|
ff wat anders. Wat moet je in hells(hemels, kies je voorkeur) met een HANDTEKENING??? Ik snap het nog steeds niet, zo'n nutteloos krabbeltje die eigenlijk niets betekend maar naar jou zeggen van "vuljenaamhierin" behoort! SPANNEND! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
plectrum van Nile, No Return, Scarve, Sinister en Myrkskog en de waterfles van de zangeres van Sinister Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
oei...'k heb een redelijk lang lijst... -plectrum van Erik Sprooten -plectrum van Jan Yrlund -Playlist Ancint Rites -drumstick van Walter van AR -plectrum van Peter tatgren -Plectrum van Chritofer Johnson -Plectrum van Roel van Insanity Reign supreme -Plecrtum van Emppu -drumstick danse Macabre -Handdoek van Dimmu Borgir(wat ik netjes heb gedeelt met nog twee fans) -Playlist Immortal -Playlist Within Temptation -Playlist Danse Macabre -Een aai over m'n hoofd van de zanger van Kataklysm -een hele hoop handtekeningen Dat is het ongeveer wel...Denk ik... [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 29-10-2002 9:47] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zenial |
|
tandpijn door de micro van ancient rites, omdat die hem te ver in mijn strot duwde schrijffout aangepast [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 29-10-2002 11:25] |
|
quote: Hééééél grappig... 'k was eerst zijn steunpilaar en ik kreeg als dank dus een aai over m'n kop... heb er afgelopen zaterdag nog een aai gekregen van Gunther Theys ook... En van Spock van 't Hof krijg ik dat meestal ook... Wat hebben ze daar nou toch mee??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Alst goed is zit er nog een playlist van Inhume in me broekzak Verder heb ik ooit een glimp vant gezicht van de bassist van Defamatory opgevangen Verder alleen bier.. |
|
quote: Bier hier,bier hier... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |