|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
afgelopen weekend een plectrum van opeth bij mijn verzameling gevangen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:okee okee duiken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kapot drumstokje van Thronar |
|
ja ik kan eindelijk ook in dit topic *juicht* heb plectrum van detonation |
|
Hoewel ik ook niet zo´n type ben die na afloop van een optreden naar voren stuift in de hoop iets op te vangen heb ik in de jaren best wel eens per ongeluk iets te pakken gekregen. (dat gebeurd wel eens als je bijna 2 meter lang bent)Zonde om dat vervolgens niet mee te nemen, toch? Drumsticks van Peter Pan Speedrock, Motörhead, Iron Maiden, en Type O Negative. Plectrums van o.a. Paradise Lost(1993, dus toen was het nog wat), Opeth, Type O Negative, Iron Maiden, Entombed, Edge Of Sanity en Cannibal Corpse. (hierbij gaat het echter veelal om promotioneel weggeworpen plectrums, dus ongebruikt) De drumstokjes hebben allang een plaatsje gekregen in de container en de plectrums liggen tussen de beeldjes van draken, magiërs en aanverwanten in de vitrinekasten bij mij thuis te zwerven. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
dat is zonde van die stokjes. maarja, als je er niks mee doet Subtiel kamerolifantje |
|
Wat moet je anders met die zooi doen dan weggooien? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik geef niet zoveel om dat soort dingen. De plectrums nemen geen ruimte in en het ziet er wel leuk uit tussen de beeldjes. Ik heb ook wel eens in een moment van plectrumcrisis een gevangen exemplaar gepakt voor eigen gebruik. Volgens een vriend van mij, een gedreven verzamelaar, een vorm van heiligschennis. Ik kan er niet me zitten... Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Gister bij Xmass met geluk drumstokje van Finntroll gevangen, zag het ding door de lucht vliegen en greep er maar naar, en ik had hem. Was niet gebruikt volgens mij, want er zat nog een kartonnetje om heen. |
|
quote: Je hebt er 2 opgevangen? mvg wk10 |
|
quote: nee, 1, maar verpakking zat er nog om heen geloof ik. |
|
Kheb gister 2 plektrums van mike gekregen, een nieuwe en nog een oude destruction plektrum "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Waterflesje van gitarist van Tool. Netjes opgedronken en kwijtgeraakt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
een bezweet(!) shirt van Cronos (venom) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |