|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb alleen een drumstokkie van SODOM liggen.Gevangen in ik geloof 86 ongeveer. spelfout weggehaald... |
|
gaaf! (/me vind sodom wel heel erg hard heerschen) ook nog opgevangen: Drumstok van die drummer van de Heideroosjes ->ovens |
|
drumstokje van sodom zou ik wel willen zeg... net Agent Orange gekocht en heersch!!! Maarre, het enige wat ik heb van handtekening of zo is een gesigneerde Beef cd (ja, lach maar ), maar die gast (de zanger) was echt wel aardig. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Opgevangen? Ja, de artiest. *kreun* Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
plectrum van maiden op waldrock, stond vooraan dus kreeg hem van de security. we waren met 6 man en we vingen 4 plectrums drumstok van maiden frisbee (?) van anthrax een fles water tegen mn snars van ontschoten band |
|
quote: hahaha ja ik zou het eigenlijk eens moeten proberen.... Dat drumstel van Virgil Donati wil ik wel hebben, als ik dan spontaan zijn drumtalent erbij krijg!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
ooit een keer een drumstok van biohazard in 98 gloofik...en veel bier signature |
|
Tshirt met handtekeningen van Blind Guardian www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
afgelopen zomer: soort van 'all areas' pasje voor de bands, op Ieper fest dit jaar, van de zanger van Career Suicide [ ]. "Uargh..I'm sick of being a rockstar" en gooit z'n pasje weg.. "go steal some bands equipment or some shit" |
|
quote: Wow heb je daar ook gebruik van gemaakt? |
|
quote: hehe uiteraard maar had zowieso wel gekund.. had de hele zomer al veel opgetrokken met de brazilliaanse en argentijnse bands die daar ook speeldde, dus.. maar goed, backstage was niet eens zoveel te zien... Hardcore, he. |
|
Keb een plectrum van Joe Comeo (ongeveer) tijdens Overkill (met handtekening erop). plectrum van de drummer van Kiss Zweetbandje van Blaze Bayley (YECH!!) haha some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hou krijg je in godsnaam een handtekening op een plectrum?? lol |
|
quote: nee man, er stond toch op dat het voor de bands was! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb sinds zondag een heel mooi plectrum van Evergrey Maar iedere keer krijg ik dan weer zo'n droevige bui als ik denk aan die Maiden-drumstok die op Graspop uit m'n handen werd getrokken [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 07-10-2003 19:10] |
|
Ik kan onderhand zo'n trofeenkast gaan halen voor mijn plectrums en drumstokjes, o.a van Evergrey, Nevermore, Death Angel, Opeth, Testament, en verder weet ik het ff niet. Tja, als je als meisje vooraan actief mee staat te zingen of te headbangen dan krijg je vaak iets in je handen gedrukt of gegooid, eigenlijk niet helemaal eerlijk... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Een plectrum van een drummer????? spelfout weggehaald... |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik heb een drukstok van In Flames... maar verder... OH JA! Een drumstok van onze Dennis van Sun Caged, tijdens hun concert in de HMH met Queensryche!! Jazeker! |
|
Pff die kut dingen vliegen altijd aan mij voorbij.... maarja wat heb je der ook aan. Na een week is de lol der wel weer af van zo'n drumstokje... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
plectrum van fear factory omdat die recht in mijn pint bier viel |
|
proost signature |
|
-kerry king plectrum -sodom plectrum -morbid angel plectrums(altars of madness tour) -candlemass plectrums(ancient dreams tour) -boltthrower plectrums -sepultura plectrum van Max(beneath the remains tour) -kreator plectrum(extreme aggression tour) dus ja, maar was allemaal vroeger, ook veel backstage geweest, was zeer coole tijd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |