|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Plectrum van Billy van Biohazard is het enige dat ik heb opgevangen... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Gewoon dronken op n metalmarkt t-shirtjes kopen.. en dan ergens weg leggen... |
|
Als er iets in het publiek word gegooid zet ik een stap opzij om het te ontwijken, heb het niet zo op dat sterren-gedoe, zo'n band is niets meer als mij, als ik een plectrum wil ga ik wel naar de muziekwinkel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
plectrum van Billy van biohazard, en een schoen van een of andere jongen tijdens murderdolls luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Misschien heb je een lief aaibaar hoofd? |
|
Losse flodder in mijn gezicht opgevangen van Rudeboy bij een concert van de UDS tijdens de tour van Artantica. Touché, pussycat! |
|
Marco van de Heideroosjes .. |
|
Ik heb een drumvel met alle handtekeningen van de bandleden van My Dying Bride We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
damn, dat is wel koel zeg ! jammer dat het van My Dying Bride is, maar toch |
|
quote: Ooit zal u het licht zien en ook inzien dat MDB heerscht We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik denk het niet |
|
plectra van: FLUISTERWOUD, GRIMM, BOTULISTUM en HELLTRUCKER Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
your the men! |
|
even al mijn posts centreren plectrum van sepeltura drumstok van dedicted drumstok van ancient rites drumstok van cowboys and aliens 1 toets van keyboard van cradle of filth 1 single van golden green 1 symbaal van mortifer |
|
"1 toets van keyboard van cradle of filth" laat me raden...graspop vorig jaar? mijn veroveringen : een bekertje water van Christofer van Therion toen hij op het podium stond, maar dat heb ik opzij gezet.ik had geen dorst. |
|
quote:jup, heb je hem ook zien vliegen misschien |
|
neen ik was er niet. maar heb hem wel horen chrashen |
|
quote:nee, hetgeen je gehoord hebtwas dani die zijn strot open zette |
|
1 december nog drumstokje van tankard Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
"Bloed" wat de bruller van thyrfing het publiek in spuwde, hehehe |
|
een corpsepaintkus van nachtvorst achterop het kaartje van het eerste concert van haatstrijd Je moeder. |
|
Drumstokje van The Gathering (dank u nik) Soms zijn het ook de artiesten die mij moeten oprapen.. Uit drumkoffers enzo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
heb ondertussen nog een babbeltje gedaan met de gitarist van Thyrfing,gunman staat er mee op de foto en ik heb handjes geschud met Angela van Arch enemy...Waauw... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik heb 1 plectrum van Willy van Green Lizard hehe lol Verder ja met Apocalyptica gepraat Met Dimmu Borgir gepraat Met Green Lizard gepraat.. ja gossie hee zeg, t zijn ook maar mensen... "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |