|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk aan, een zaalwaardige headliner. Dat ontbrak er dit jaar toch een beetje aan als je het mij vraagt |
|
yes! |
|
Carcass in een zaal, supercool, zo even kijken voor een hotel/hostel, weet iemand de goedkoopste in Tilburg? Shit, hier moet ik zijn. Kan me geen zak schelen hoe duur en welke andere bands er komen. |
|
Vet, weer heen. |
|
Begint al goed! |
|
quote: In dat geval, keus genoeg, het goedkoopste 4 sterren hotel is zonder twijfel de Mercure. Bla |
|
Gaaf Carcass, maar alweer op vrijdag en zaterdag? Wanneer wordt het nou eens zaterdag en zondag? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waarom zou je een zondag willen, dan chill ik hem liever. Kijk er al naar uit iig. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Omdat ik dat wil Omdat veel mensen daarvoor vrijdags vrij moeten nemen. Je ziet ook dat het op de zaterdag best drukker is dan op de vrijdag. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:het is Koninginnedag + de dag erna. Ideaal met dan nog een vrije zondag erachteraan |
|
Begint al goed, vast wel aanwezig |
|
Zeker van de partij! |
|
Decrepit Birth, Hour of Penance, Arkaik en Gorod worden ook al genoemd. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: +1, maar niet voor Carcass ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dit jaar ook maar weer gaan, hotel al geboekt en nu wachten op geweldige bands. |
|
quote:Dat vind ik prima bands maar dat zou volgens mij voor allebei hun derde keer in 5 jaar op NDF zijn als ik me niet vergis.. |
|
quote: Ik was even vergeten dat Nederland geen goedkope hostels heeft. Goedkoopste in Tilly is 25 eu de nacht. Ben crust genoeg om ergens dan wel een slaapplekkie te vinden. oh en ik heb wel vertrouwen dat het een goede line- up wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 06-09-2009 12:39] |
|
Mwah 60 euro per persoon voor twee nachten inclusief ontbijt, vlakbij centrum Tilburg.. uitgaande van 2 personen per kamer. Valt mee en wel zo relaxt. Wat de lineup betreft, vorig jaar vond ik die tegenvallen. Jaar ervoor was het super! |
|
Carcass!! Grr zeker wel weer in het zelfde weekend als Rock Hard... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 06-09-2009 16:51] =) |
|
quote: Met die superline-up van 2008 valt elke line-up tegen |
|
CARCASS DEFEATED SANITY DYING FETUS DR DOOM INSIDIOUS DECREPANCY HUMAN MINCER NAPALM DEATH NOX VIRAL LOAD |
|
Carcass! Hard! Alleen de datums komen me niet goed uit, koninginnendag moet ik meestal werken en 1mei is me verjaardag. |
|
Nu al een gave line-up! |
|
Gave line-up en prima datum, want het kost me nu geen dag. Absoluut aanwezig . |
|
bij wie zou ik kunnen logeren ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |