|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Masseo. :') @ de rest trouwens ook :'). |
|
Masseo? Moet meteen aan senseo denken .. kutnaam dus |
|
Die :') @ de rest vind ik terecht, Masseo vind ik erg leuk. (kan ook komen omdat mijn broertje Mateo heet...?) |
|
Ik heb een schurft hekel aan die popi engelse namen, geef een kind een normale naam, ze moeten er de rest van hun leven nog mee doen. Directeur Boterbloem Jansen DAT KAN TOCH NIET! |
|
Ik krijg wel zin om daar onder te werken anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Boterbloem? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Boven op ook zeker niet .. |
|
Ik wist het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ook |
|
quote: Precies. Een kind hoeft geen Bertus, Driekus, Johanna of Aaltje te heten, maar Vlinder, Bloem of Lavendel vind ik ook niet normaal. Kuthippies. Bareuh... |
|
Gewoon simpel: Meisje: Eva, Isis (zo heet mn nichtje), Marre Jongen: Guus, Ruud, Tim, Tommy (zo heet mn neefje), Jesse (ook neefje) |
|
Onze jongste heet Tygo, met name de oudere zakken in onze familie hebben er altijd moeite mee om die naam te onthouden. Dus als je een kind een zeldzame of minder voorkomende naam geeft, bedenk dan wel dat zijn/haar naam w.s. heel veel verkeerd uitgesproken of onthouden gaat worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mijn zoon heet Storm. Ook redelijk apart, maar ik vind het een stoere jongensnaam. |
|
quote: Gaaf. Genoemd naar de geweldige strip? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Nee, niet perse. Ik vond vroeger de strip ook geweldig hoor. Maar niet perse daarnaar. We vonden het gewoon een leuke stoere naam. Het valt niet mee een naam voor een jongen te verzinnen, meisjesnamen is echt super makkelijk. |
|
quote: Die ervaring hadden wij ook ja. Tot op de dag van de geboorte zelf hebben we over de jongensnaam getwijfeld, de meisjesnaam hadden we al beslist zo'n vier jaar voor de geboorte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
K onthou eventuele leuke namen nooit, ik wil voorlopig geen kinderen (even een slag om de arm houden. Eigenlijk wil ik helemaal geen kinderen, maar je weet maar nooit) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
jan hagelslag pindakaas aaanrechtblad spelfout weggehaald... |
|
quote: Tygo is een mooie naam! |
|
quote: |
|
quote:Ik vind het een onwaarschijnlijk lelijke naam. Boeiender |
|
quote: Lekker bezig ouwe! Het is wel een heul originele naam, dat moet ik toegeven. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Dat kan, ieder zn eigen meug he? En aangezien jij nu verkering hebt en ik een date dinsdag heb ik zo'n vermoeden dat wij samen geen kinderen gaan krijgen! |
|
quote: Dat is wel een snelle conclusie. Je weet maar nooit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hahah I'll take my chances! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |