|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een periode met een slok teveel op auto gereden. |
|
Jij ook al? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Flebbie kan nog wel even vooruit zie ik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3226723/6 en blz 7 natuurlijk voor het vervolg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wij hebben geen rijles nodig om aso te rijden.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Heidenkloon ook niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat is de mogelijke straf eigenlijk voor rijden zonder rijbewijs? Het is het plegen van een misdrijf. |
|
quote: Te hard, sja, harder dan mag? Dan absoluut en iedere dag. Maar dat is niet per definitie te hard vind ik. Door rood... Nee, oranje is de max. Fout parkeren, soms ontkom je er niet aan. Over vluchtstrook rijden, alleen als er een file staat op de uitvoegstrook. Te zwaar beladen aanhanger, vroeger schering en inslag. Altijd een gordel om. Bumperkleven, sja, ook zoiets, mensen die denken dat 2 seconden afstand op de snelweg ook goed is moeten goddomme het rijbewijs afgepakt worden. Ik kan aardig "drukken", maar wel met mate. Zo, en nu? Boeiender |
|
- Maximum snelheid overschrijden enkel waar dat veilig kan ("te hard" rijden is iets heeeeeel anders IMNSFHO.) Voor de rest ben ik een redelijke heilige eigenlijk. @ Thieu; en nu krijgen we binnenkort plizi op het dak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik kreeg voor m`n door rood direct een prent voor te hard. de zogenoemde combiprent. Ik had de pech achter een vrachtwagen te zitten en dat licht niet te zien. maar ja.. het was wel aso van me om door rood te rijden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Oeh, de Plizi, schofterige honden dat het zelf zijn. Over asociaal gesproken, er waren toch laatst door volgens mij de blaaskaak Peter R. de Vries wat flitsmedewerkers gevolgd? Die lapten alle regels aan de laars, hehe. Boeiender |
|
quote: Macht kein flaus aus. Zu schnell ist zu Schnell. Flebbie will hunt your ass. Je kan je vergunning alvast inleveren Gerald Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Inderdaad. Die reden zo'n 7800 euries aan boetes bij elkaar terug op weg naar moeke. Er waren er zelfs bij die in een enkel ritje 2 keer hun rijbewijs in konden leveren als ik het me goed herinner. Om het nog maar niet te hebben over die ene die bijna zijn collega van de motor reed. @MR. N dusch... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-11-2009 18:38] |
|
quote:Och ja, ach. Stel je voor zeg, werk je de hele dag met regels en dan ben je vrij en dan zou je er nog steeds mee moeten werken..? Nee. Te simpel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik rijd eigenlijk altijd maximum snelheid, het liefst in Duitsland waar het de maximum snelheid van de auto is |
|
Dat kan niet he!!!! In Duitschland heeft Flebbie geen holmaatjes bij Der Deutsche Polizei. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vroegah reed ik altijd 20 kilometer te hard op de snelweg, ging ik vaak op zondagnacht naar den helder. Mooi was die tijd, maar ja, die fucking trajectcontrole. Niet te doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Middelvinger opsteken, heel hard gas geven als iemand niet te snel oversteekt, radio loeihard aan, raam open doen en lekker schelden. Against God and Government |
|
quote: Och, ik rij ook meestal 20 km te hard op mijn km teller, dan rij je (in mijn geval) dus in werkelijkheid zo'n 13 km harder dan de voorgeschreven snelheid. En trajectcontrole, och, er zijn zoveel stukken waar ze geen trajectcontrole hebben. Wel irritant dat alle Flebbies van deze wereld dan strak 98 op de teller gaan rijden, te langzaam dus. Boeiender |
|
@ Rotzak: Dat soort mensen rijdt hier ook vaak, meestal in ouwe grote mercedessen of bmw's. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 08-11-2009 18:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ow, dit is het vervolg van je verhaal in het lultopic? |
|
Mensen die te langzaam rijden, wat een frustratie. En bumperklevers. Bah. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Dat zijn dan ook meestal de figuren die klagen over bumperklevers. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 08-11-2009 18:51] |
|
quote: Dikke +1 |
|
quote: En dan heb je nog idioten die gaan remmen zodat een vrachtwagen kan gaan inhalen |
|
waar gaat dit topic in helsnaam over,??? signature |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |