|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
..en ik wil dat ze het laatste nummer van de 1991 demo in de set stoppen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: dat zou wel top zijn jah! perfect geluid, perfect zaaltje en perfecte band voor het festival! |
|
En als dat niet lukt gaan we massaal Rene Janssen spammen met verzoekjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hehe.. je kunt het doen, maar zal niet nodig zijn hoor www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: |
|
quote: Al bevestigd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gisteren Focus toch maar eens origineel gekocht! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
hard nieuws, geniaal |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tof |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuw nummer is erg gaaf.... Gisteren laatste concert van de tour in Athene en was SUPER!!!!! Na Atheist vorig jaar is CYNIC tot nu toe de reunie van dit jaar!!!! Wat een band, wat een geluid en wat GAAF!!!.... De hele focus CD gespeeld, nieuw nummer, PORTALnummer en een cover.... Publiek in Athene vroeg om DEATH nummers, maar men weigert deze te spelen als eerbetoon aan Chuck!!! RESPECT... Graag nogmaals zien..... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: yeah right... ik zeg maar één ding: GRUNT |
|
ze hadden het casettebandje niet mee bedoel je? al werd er wel death gespeeld voordat cynic speelde.. in 013 I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: meen je dat?... ik vond t op graspop juist een grote sfeerloze aanfluiting In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Afgezien dat een zaaltje veel meer ambience heeft dan een tent op klaarlichte dag, zeker voor muziek met zoveel details als die van Cynic; Ze moesten natuurlijk nog ff warmspelen hej..als je Atheist op Graspop gezien hebt dan was dat een band die 100% overtuigt met een massieve set; touren ondetussen al een tijdje; zelfde geldt voor Celtic Frost die nu de nummers niet meer langzamer hoeft te spelen..Cynic op Graspop was naar eigen zeggen hun tweede gig sinds 14 jaar.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-07-2007 14:40] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat heb ik ook begrepen, in de 013 was het echter fantastisch. Samen met Raj naar gekeken en die wist ook te melden dat het toch een heel ander gebeuren was dan op Graspop. Voor mij tot nu toe concert van het jaar denk ik (de 013 dus). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja ik meen het....ik heb geen festival optredens van ze gezien, maar in de zaal kwam het echt goed over... Goed vol en hard geluid, waarin alle details uitstekend naar voren kwamen .... Zeker een van de hoogtepunten op concertgebied tot nu toe dit jaar.... Tevens als extra een korte jam sessie, wat een instrumentenbeheersing.... Betreffende de GRUNT ja daarom misschien geen Deathnummers!!! Graag nogmaals zien.... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Ik ook: Cosmic Sea. En als er één Death nummer naadloos in een Cynic set past is dat het wel. Maar of het echt uit respect voor Chuck is dat ze er niet aan willen, wie zal het zeggen. Niet dat ik eraan twijfel dat ze respect hebben voor Chuck en zijn nalatenschap, maar ik weet niet of ze het zomaar uit de mouw schudden als ze het niet gerepeteerd hebben en zo ongeveer wegzweven van de zojuist ingenomen min of meer illegale substanties... |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: jammer dat het geluid zo kut is.... |
|
quote: Erg boeiend leesvoer! |
|
quote: Deze dan bijv: CYNIC: Pro-Shot Footage Of Norwegian Concert Available - July 2, 2007 Professionally filmed video footage of CYNIC's June 29, 2007 concert at Hovefestivalen in Arendal, Norway has been posted at the NRK P3 web site: http://rita.nrk.no/community/hove07/ (choose "Fredag" [Friday] from the pull-down menu in the upper right-hand corner, then click on "Spill" below CYNIC's name). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: beter! ;-) rip & trip.... |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |