IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Cynic Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-07-2008 13:02 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Reactie van de Bosuil:



quote:
hallo joan

er zijn nog kaarten aan de dagkas.

gr de bosuil



lerxtdude
cyber session drummer
Usericon van lerxtdude
Posted 19-07-2008 13:51 by lerxtdude Wijzig reactieProfiel van lerxtdudeQuote dit berichthttp://www.manfreddikkers.com

quote:
Op 18 juli 2008 17:51 schreef yowannuzz het volgende:
Nou probeer ik net via Ticketservice kaartjes voor de Bosuil te bestellen, maar zowel de site van Ticketservice als de medewerkster van Free Record Shop kunnen mij niet helpen vanwege het feit dat de site van Ticketservice de naam Cynic niet herkent.
Weet iemand hoe ik nu toch aan kaartjes kan komen ?!?!
Vanuit Bergen op Zoom op de gok die kant oprijden volgende week durf ik ook niet zo goed aan eigenlijk .....


ik zat met hetzelfde, heb ook de Bosuil gemaild en kreeg de reactie dat er voldoende kaarten waren aan de kassa. Maar als je van ver komt is het toch lekker om te weten dat je verzekerd bent van een plek......

Wat je kunt doen is via Theo van the rock online een voucher bestellen voor dit concert. Dat kost 11 euro per stuk, inclusief verzendkosten. Ik had 'm binnen 2 dagen in de brievenbus.
De website is www.therockonline.nl of je kunt direct een mailtje sturen naar theo@therockonline.nl


de antwoorden zijn altijd al aanwezig


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 19-07-2008 17:41 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Goede tip, dankjewel !!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 22-07-2008 16:06 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Paul M. liet het zich gisteren al ontvallen: Maar Cynic wordt de support van Opeth!!!

Van www.opeth.com:

Opeth appears in Spain on their European Tour
21-Jul-2008

New dates has been added to Opeth´s European tour in November/December. Three dates in Spain has been added. Check them out under TOURDATES. We can also confirm that Cynic and The Ocean will be support acts.

OPETH - EUROPEAN TOUR 2008
SUPPORT: Cynic and The Ocean

NOVEMBER
25th - Amsterdam, Melkweg - NL


10.10.1942 - 20.11.2011


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 22-07-2008 16:51 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2008 16:06 schreef attematic het volgende:
Paul M. liet het zich gisteren al ontvallen: Maar Cynic wordt de support van Opeth!!!



Mooi zo, da's vroeg thuis!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-07-2008 20:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2008 16:06 schreef attematic het volgende:
Paul M. liet het zich gisteren al ontvallen: Maar Cynic wordt de support van Opeth!!!

Van www.opeth.com:

Opeth appears in Spain on their European Tour
21-Jul-2008

New dates has been added to Opeth´s European tour in November/December. Three dates in Spain has been added. Check them out under TOURDATES. We can also confirm that Cynic and The Ocean will be support acts.

OPETH - EUROPEAN TOUR 2008
SUPPORT: Cynic and The Ocean

NOVEMBER
25th - Amsterdam, Melkweg - NL



Opeth, Cynic en The Ocean!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-07-2008 20:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou, lijkt me duidelijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ed
Usericon van Ed
Posted 22-07-2008 22:58 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=DinhtEP8WGc&feature=related

hier zie je pas goed hoe vet de Cynic solo's zijn!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-07-2008 5:39 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2008 16:51 schreef Martinator het volgende:
Mooi zo, da's vroeg thuis!

Inderdaad, Cynic als support van de zeer overschatte Opeth. Schandelijk!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 24-07-2008 19:47 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Kaartje voor Weert is inmiddels binnen, nogmaals bedankt voor de tip, lerxtdude !

[Dit bericht is gewijzigd door yowannuzz op 24-07-2008 19:47]


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 24-07-2008 19:54 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

morgen! zin an


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


lerxtdude
cyber session drummer
Usericon van lerxtdude
Posted 24-07-2008 21:48 by lerxtdude Wijzig reactieProfiel van lerxtdudeQuote dit berichthttp://www.manfreddikkers.com

quote:
Op 24 juli 2008 19:47 schreef yowannuzz het volgende:
Kaartje voor Weert is inmiddels binnen, nogmaals bedankt voor de tip, lerxtdude !


graag gedaan hoor.


de antwoorden zijn altijd al aanwezig


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 25-07-2008 8:56 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Vanavond Weert ik ben zelf helaas verhinderd. Ik zal er maar van uit gaan dat er iemand videootjes maakt?

Dat voorproefje op YouTube klinkt al een stuk beter dan de promo-opnamen.


10.10.1942 - 20.11.2011


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-07-2008 11:44 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Van Blabbermouth:

Reunited progressive metallers CYNIC — whose 1993 album "Focus" is regarded as a landmark release in the field of technical/progressive metal — have set "Traced In Air" as the title of their new album, due on October 27 via Season of Mist Records. Returning from the "Focus" era for the new eight-song, 35-minute effort are are founding members Paul Masvidal (guitars/clean vocals) and Sean Reinert (drums) along with Sean Malone (bass), and joining the band in the studio is newcomer Tymon Kruidenier (guitars/growls). The band recorded the effort at a California studio with producer Warren Riker (DOWN, SANTANA).

A two-and-a-half-minute trailer for "Traced In Air" can be viewed below.

CYNIC is about to kick off its first live dates in Europe, to be followed in November/December by a direct support slot on the OPETH European trek. The band has also been announced as the headliner for this year's ProgPower Europe festival, and will be playing a special extended set at the show.

Guitarist/vocalist Paul Masvidal previously stated about the new CD: "We've been on an amazing journey discovering this new music and soon it will be yours. Expect the unexpected. The album is an intensely concentrated mosaic of internal and external energies, from the deepest peace to the purest aggression. There's an acquired taste that comes with a record of this density, but once your ears wrap themselves around the language at work, everything falls into place and suddenly you'll feel a sudden urge to sing, scream or maybe even cry. The album has a beginning, middle and end. The story will reveal itself after numerous listens and then you may not want to let go. Besides Reinert and I, Tymon brought some new life force and magic to the record with fierce growling and poetic guitar sensibilities. Malone also did a fine job with the low end, grooving away with Reinert in a pocket land from hell!

"For the live department, due to Malone's other commitments, we're pleased to welcome Robin Zielhorst into the fold on bass along with Tymon growling and ripping it up on another glorious Steinberger! Robin's a phenomenal Dutch talent pulled from Tymon's brain into the madness of CYNIC's musical melange. The band is now a fiery breathing entity, full of magic dust, ready to appear at your doorstep this summer. Please join us at an upcoming concert."

For more information, visit www.myspace.com/cyniconline.




Damn, wat kijk ik hier naar uit


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-07-2008 14:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 juli 2008 8:56 schreef attematic het volgende:
Vanavond Weert ik ben zelf helaas verhinderd. Ik zal er maar van uit gaan dat er iemand videootjes maakt?

Dat voorproefje op YouTube klinkt al een stuk beter dan de promo-opnamen.


Ik heb het concert op SD card; nu nog dat via USB op de computer krijgen, wat maar niet schijnt te lukken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 6:50 by DeLachendeDerde88 Wijzig reactieProfiel van DeLachendeDerde88Quote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2008 23:45 schreef REelax187 het volgende:
Mensen,

Ik hoop dat Tymon er achter komt dat Sean en Paul vuile cheaters zijn, en dat ze niet al te veel misbruik van hem maken. Sean en Paul zijn beiden geneigd om mensen te gebruiken voor hun eigen ego. Sean heeft mij bevestigd een tour met mij te doen en dat heeft hij verzaakt. Daarom kon ik geen tour met C-187 doen.

Sean heeft veel geld verdiend om mijn cd in te spelen, om mij daarna aan de kant te zetten wetende dat ik zonder hem geen tour zou kunnen beginnen. Maar gelukkig kan in met Pestilence een nieuw begin maken. Bijna was ik door Sean en Paul genaaid. En dat letterlijk. Want deze gasten houden van mannen!
Niet dat hun geaardheid ertoe doet....Maar iedereen hoort wel te weten hoe het echt zit.

Patrick.



Dit is gewoon TE ZIELIG VOOR WOORDEN...
Dude alle respect voor Pestilence enzo, maar dit kan je niet maken om te zeggen... ook al haat je je ex - bandleden dan zeg je het nog niet op deze manier man...
Wou je ons soms wijsmaken dat jij er promotioneel gezien geen profijt van hebt gehad dat Sean Reinert op je album speelt? Alleen al daarom heb je ruim 50% van die albums verkocht man...
En dan te beginnen over sexuele geaardheid... Dieper kun je niet zinken... Erg jammer van iemand die ooit gezien werd als een idool in de NL death metal scene.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-08-2008 8:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jaja,, al ruimschoots aan bod geweest, patrick liep een blauwtje bij die gasten en mocht niet mee de wc in. Hij moest van achter gesloten deuren aanhoren hoe de rest elkaar vermaakte en is nog steeds boos.

Ik vind t rot voor m en had m de romance wel gegund.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-08-2008 18:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Het is wat.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 01-08-2008 19:19 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik ben nog niet echt enthousiast over die nieuwe nummers van Cynic. Alleen Evolutionary Sleeper vind ik goed; die eerste riff had zo op Focus kunnen staan. Toen ik Focus voor het eerst hoorde was ik ook niet direct verkocht, dus ik zal deze nieuwe cd zeker een kans geven..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 01-08-2008 19:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 6:50 schreef DeLachendeDerde88 het volgende:

Dit is gewoon TE ZIELIG VOOR WOORDEN...
Dude alle respect voor Pestilence enzo, maar dit kan je niet maken om te zeggen... ook al haat je je ex - bandleden dan zeg je het nog niet op deze manier man...
Wou je ons soms wijsmaken dat jij er promotioneel gezien geen profijt van hebt gehad dat Sean Reinert op je album speelt? Alleen al daarom heb je ruim 50% van die albums verkocht man...
En dan te beginnen over sexuele geaardheid... Dieper kun je niet zinken... Erg jammer van iemand die ooit gezien werd als een idool in de NL death metal scene.

+10

Vind 't ook erg kansloos dat hij op deze manier Cynic - dat mijns inziens een veel grotere naam heeft dan Pestilence en helemáál dan C-187 - onderuit wil halen. Maargoed, dat was alweer een zin teveel m.b.t. dit geouwehoer.

Ik ben hoe dan ook benieuwd naar de nieuwe plaat. De twee nummers van de promo klinken in mijn oren erg fijn; wat toegankelijker dan het spul van 'Focus', maar zeker niet minder goed en nog altijd onmiskenbaar Cynic. Wel vind ik het jammer dat ook dit album, net als 'Focus', slechts 35 minuten gaat klokken. Maar goed, beter 35 minuten goede muziek dan 60 minuten slechte, zullen we dan maar denken...


TheUsher
Usericon van TheUsher
Posted 15-08-2008 12:48 by TheUsher Wijzig reactieProfiel van TheUsherQuote dit bericht

Het is echt ongelooflijk dat iemand als Patrick Mameli van het wereldberoemde Pestilence zichzelf zo enorm voor schut zet op forums van Zwaremetalen en Blabbermouth. Waarschijnlijk beseft hij zelf niet eens hoe belachelijk hij overkomt op duizenden lezers. Clown!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-08-2008 13:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2008 12:48 schreef TheUsher het volgende:
Clown!


Pipo Mameli, FTW!!!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-08-2008 19:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 augustus 2008 19:19 schreef El Chulo het volgende:
Ik ben nog niet echt enthousiast over die nieuwe nummers van Cynic. Alleen Evolutionary Sleeper vind ik goed; die eerste riff had zo op Focus kunnen staan. Toen ik Focus voor het eerst hoorde was ik ook niet direct verkocht, dus ik zal deze nieuwe cd zeker een kans geven..


Mee eens; het is vooralsnog te soft; ik hoop dat de andere nummers de plaat weer in balans brengen..

Op Adam's murmur klinkt t trouwens alsof ie over shoarma loopt te brabbelen..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 22-08-2008 14:07 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2008 14:19 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb het concert op SD card; nu nog dat via USB op de computer krijgen, wat maar niet schijnt te lukken

U heeft post


10.10.1942 - 20.11.2011


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-09-2008 22:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen