IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Cynic Vorige pagina | Volgende pagina
Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 01-05-2008 18:04 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 1 mei 2008 14:17 schreef Mutilator het volgende:
Dat is die jongen die via ZM in contact kwam met Patrick Mameli en daarna met de Cynic heren...waar een forum al niet goed voor is...
Ofwel: de jongen van Exivious.. Een band die wel erg veel gelijkenissen had met Cynic (icl. vocader vocalen) maar dat was puur toeval, want Cynic hadden ze nog nooit van gehoord..



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-05-2008 20:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Dat is een mooie bijkomstigheid idd


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ed
Usericon van Ed
Posted 08-05-2008 21:46 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Nou ze zijn gelekt, de demo is alweer te downloaden bij je betere niet zo legale sites.. klinkt erg goed moet ik zeggen!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-05-2008 16:12 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Tsja, dat zijn de demo's. Ze gaan pas komende week de studio in hoorde ik gisteren van Paul, dus ik wacht gewoon op de legale uitvoeringen. Desnoods via de nummers op MySpace.com/Cyniconline

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 09-05-2008 16:14]


10.10.1942 - 20.11.2011


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 09-05-2008 16:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 9 mei 2008 16:12 schreef attematic het volgende:
Tsja, dat zijn de demo's. Ze gaan pas komende week de studio in hoorde ik gisteren van Paul, dus ik wacht gewoon op de legale uitvoeringen. Desnoods via de nummers op MySpace.com/Cyniconline
Volgens mij gaan ze pas om 7 juni de studio in. En anders weet ik iig dat vanaf dan de grunts worden opgenomen haha.


When your people matter, menstrual health matters


Ed
Usericon van Ed
Posted 10-05-2008 11:52 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 16:12 schreef attematic het volgende:
Tsja, dat zijn de demo's. Ze gaan pas komende week de studio in hoorde ik gisteren van Paul, dus ik wacht gewoon op de legale uitvoeringen. Desnoods via de nummers op MySpace.com/Cyniconline


daar wacht ik natuurlijk ook op maar die 35 seconden heeft mij verpest


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-06-2008 16:57 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Paultje laat weten dat ze 25 juli in Weert staan (Bosuil?)

Wordt nog een redelijke tour eind juli/begin augustus


10.10.1942 - 20.11.2011


Ed
Usericon van Ed
Posted 09-06-2008 19:42 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2008 16:57 schreef attematic het volgende:
Paultje laat weten dat ze 25 juli in Weert staan (Bosuil?)

Wordt nog een redelijke tour eind juli/begin augustus


Alleen daar? komen ze niet een beetje in de buurt van de bewoonde wereld?


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-06-2008 20:39 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Lichtenvoorde is inderdaad ook onbewoond


10.10.1942 - 20.11.2011


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-06-2008 22:46 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 16:24 schreef Fusion het volgende:
Volgens mij gaan ze pas om 7 juni de studio in. En anders weet ik iig dat vanaf dan de grunts worden opgenomen haha.


tymon zit nu al in LA iig


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 09-06-2008 23:45 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

Mensen,

Ik hoop dat Tymon er achter komt dat Sean en Paul vuile cheaters zijn, en dat ze niet al te veel misbruik van hem maken. Sean en Paul zijn beiden geneigd om mensen te gebruiken voor hun eigen ego. Sean heeft mij bevestigd een tour met mij te doen en dat heeft hij verzaakt. Daarom kon ik geen tour met C-187 doen.

Sean heeft veel geld verdiend om mijn cd in te spelen, om mij daarna aan de kant te zetten wetende dat ik zonder hem geen tour zou kunnen beginnen. Maar gelukkig kan in met Pestilence een nieuw begin maken. Bijna was ik door Sean en Paul genaaid. En dat letterlijk. Want deze gasten houden van mannen!
Niet dat hun geaardheid ertoe doet....Maar iedereen hoort wel te weten hoe het echt zit.

Patrick.


REelax187
Usericon van REelax187
Posted 09-06-2008 23:53 by REelax187 Wijzig reactieProfiel van REelax187Quote dit bericht

En ik ben toch a in een Pestbui omdat Italie heeft verloren hehehehe


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-06-2008 0:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

sjeesj
beetje vaag, zoiets pleur je toch niet op internet

[edit]ach moei ook zelf weten. www.story.nl

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-06-2008 0:23]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-06-2008 0:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

waarom niet, niks leukers dan moddergooiende mensen


Je moeder.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-06-2008 9:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2008 0:22 schreef FRNK het volgende:
sjeesj
beetje vaag, zoiets pleur je toch niet op internet

[edit]ach moei ook zelf weten. www.story.nl


we weten toch allemaal dat Italië heeft verloren???


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2008 9:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2008 23:45 schreef REelax187 het volgende:
Mensen,

Ik hoop dat Tymon er achter komt dat Sean en Paul vuile cheaters zijn, en dat ze niet al te veel misbruik van hem maken. Sean en Paul zijn beiden geneigd om mensen te gebruiken voor hun eigen ego. Sean heeft mij bevestigd een tour met mij te doen en dat heeft hij verzaakt. Daarom kon ik geen tour met C-187 doen.

Sean heeft veel geld verdiend om mijn cd in te spelen, om mij daarna aan de kant te zetten wetende dat ik zonder hem geen tour zou kunnen beginnen. Maar gelukkig kan in met Pestilence een nieuw begin maken. Bijna was ik door Sean en Paul genaaid. En dat letterlijk. Want deze gasten houden van mannen!
Niet dat hun geaardheid ertoe doet....Maar iedereen hoort wel te weten hoe het echt zit.

Patrick.
Het is een mooi iets, jaloezie


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-06-2008 9:42 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2008 23:45 schreef REelax187 het volgende:
Mensen,

Ik hoop dat Tymon er achter komt dat Sean en Paul vuile cheaters zijn, en dat ze niet al te veel misbruik van hem maken. Sean en Paul zijn beiden geneigd om mensen te gebruiken voor hun eigen ego. Sean heeft mij bevestigd een tour met mij te doen en dat heeft hij verzaakt. Daarom kon ik geen tour met C-187 doen.

Sean heeft veel geld verdiend om mijn cd in te spelen, om mij daarna aan de kant te zetten wetende dat ik zonder hem geen tour zou kunnen beginnen. Maar gelukkig kan in met Pestilence een nieuw begin maken. Bijna was ik door Sean en Paul genaaid. En dat letterlijk. Want deze gasten houden van mannen!
Niet dat hun geaardheid ertoe doet....Maar iedereen hoort wel te weten hoe het echt zit.

Patrick.

Mameli relax man! Ga weer ouderwets knallen met Pestilence en laat die gasten lekker gaan.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


cynic
Usericon van cynic
Posted 10-06-2008 9:57 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Ben ik even blij dat ik weet hoe het "echt" zit

Wel benieuwd naar de nieuwe plaat in ieder geval


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2008 13:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2008 9:57 schreef cynic het volgende:
Ben ik even blij dat ik weet hoe het "echt" zit
Vertel!
-bier en chips uitdeelt-

quote:
Wel benieuwd naar de nieuwe plaat in ieder geval
Hele dikke +1!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-06-2008 13:36 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

"...balance every joy with a grief..."

Rustig Patrick, het leven is te kort!

"Collision" blijft een geweldige plaat, ongeacht hoe die tot stand gekomen is of wat er daarna gebeurde. Dat die C-187 tour niet door is gegaan blijft jammer, maar d'r is ook niemand die de homepage aanpast om de aangekondigde tour te verwijderen

Cynic blijft een apart geval voor Pestilence. De ouderen (30+) kennen de Aardschokverhalen nog over de voortijdig beeindigde tour in 1993. Beeindigd ondanks geniale optredens in Den Haag etc.. Wie heeft de Cynic-boys toen laten zitten?

Wat schreef je vriend Chuck ook alweer:
Support Music, not rumours!

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 10-06-2008 14:03]


10.10.1942 - 20.11.2011


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-06-2008 16:30 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Not tumors, toch?


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 10-06-2008 17:10 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Daar kreeg ie maar hoofdpijn van....

on topic:
Cynic tot 18 juli in den studie-yo. Dan nog snel even voorbereiden voor de tour. Zin an!


10.10.1942 - 20.11.2011


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-06-2008 17:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 10 juni 2008 9:12 schreef attila_de_hun het volgende:
we weten toch allemaal dat Italië heeft verloren???
lol


Tymon
exivious
Usericon van Tymon
Posted 11-06-2008 22:23 by Tymon Wijzig reactieProfiel van TymonQuote dit berichthttp://www.exivious.net

Patrick,

We weten beiden hoe de situatie echt in elkaar steekt. Ik ben dan ook zeer teleurgesteld in deze reactie.

Having said that, ik heb niet de behoefte om op een openbaar forum met modder te gaan gooien. Laat het rusten en gebruik je energie liever voor positieve doeleinden, zoals het schrijven van een vette Pestilence CD. Ik wens je daar in ieder geval veel succes mee!

Tymon



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2008 22:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En hoe zit de situatie dan echt in elkaar, Tymon?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen