|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanks voor het posten van deze info! We hebben inderdaad een internet-gebaseerd project opgericht, the ATM Project. De muziekstijl ligt meer in de buurt van Gordian Knot dan van Cynic. Vrij simpele composities met veel improvisatie. We hebben ook een tijdelijke site: http://artists.iuma.com/IUMA/Bands/ATM_project waar je o.a. ons eerste nummer kan downloaden! Cheers! |
|
De CYNIC dvd ' FOCUSED' circuleert nu op het net!!!!! Wie heeft em al? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oja? Cool!!! ZOEKEN!!! |
|
quote: wow , meen je niet hebbe hebbe I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
waar? waar? waar??? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: AAAUURRGHH! Die maat van me heeft me blijgemaakt met een dooie muskusrat; ik vroeg me al af waarom hij er een tijd niet over begon dus toen ik aandrong had hij het over skieende mennekes Wel leuk die korte hysterie van bovenstaande posts teruglezende ; anyway. de wereld moet nog steeds geduld opbrengen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
ik blijf toch www.seanmalone.net in de gaten houden, omdat hij degene was die de dvd zou gaan samenstellen. maar op zijn news-sectie staat verder verdacht weinig... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Voor zover ik weet is die DVD zo goed als klaar, ze kunnen m alleen niet releasen omdat Roadrunner de rechten niet vrij wil geven... dus oproep aan alle Cynic liefhebbers: MAIL ROADRUNNER dat ze die rechten vrijgeven |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
pffff,ik ben nu "portal"(het vervolg op cynic) aan het beluisteren en dat is wel slappe kost zeg. neen, geefij maar maar Cynic. die oude demo's zijn overigesn ook erg gaaf. lekker agressief. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-06-2004 11:33] |
|
quote: Je bedoelt Portal. Heeft niks met metal te maken, maar wel erg gaaf vind ik. |
|
quote:ja, je hebt gelijk. te entoning voor mij. maar goed. smaken verschillen. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-06-2004 11:34] |
|
quote: Ik vind Portal eigenlijk beter dan Cynic... maar ieder z'n smaak inderdaad! |
|
Portal vind ik ook super, lekker relaxte muziek........... |
|
quote: Heheh, ik heb dat oude demomateriaal al lang! Leuke muziek hoor, maar het blijven een stelletje poten. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Dus? Maakt dat de muziek minder? |
|
Altijd een kutband gevonden, en dan alleen door de vocalen. |
|
haha, ik kon in het begin ook niet wennen aan die computer-vocalen. toch loont het de moeite om daar in het begin doorheen te luisteren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dan zou je de Roadrunner demo kunnen luisteren; zelfde nummers; geen vocoder vox. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waar slaat deze opmerking op? Op http://www.cynicalsphere.com/ scrollt trouwens een nieuwtje; Focus krijgt een remix en er komt een remaster voor een reissue; Paul Masvidal is ermee bezig [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-08-2004 3:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat kan interessant zijn, aangezien de produktie van focus nogal mat was (zo ongeveer het enige minpuntje van de cd). Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Tja Scott Burns achter knoppen he "Beam the treble out, Scotty" [Dit bericht is gewijzigd door Tymon op 04-08-2004 20:14] |
|
Komt Cynic nog met iets nieuws Of blijft het bij dit ene album. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |