![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die had ik ook al gezien, en is doorgegeven (ik beheer de FP niet) ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: nais ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
nice ![]() ![]() |
|
Vind hem wonderschoon. ![]() |
|
ja, het wordt alleen geen officieel hoesje ofzo, is fan-art ofzo geloof ik... ![]() |
|
Mooi idd; Angelic manifestation, maar dan van beide zijkanten met de blauwe reunie kleuren.. Weet iemand van een optreden van ze in Weert? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
25 juli in de Bosuil ja; http://www.debosuil.nl/activiteit.php?act=365 ![]() |
|
quote: Mooi stukje tekst. Goede bassist die Jason Goebel... Maar helaas niet present wegens eigen muzikale activiteiten. FRNK doe jij ze de groetjes van ome Niles? ![]() ![]() |
|
haha oeps ja nee FRNK heeft ook al andere dingen in de planning, maar kzal ze de groetjes op progpower wel doen denk ik ![]() ![]() |
|
Niemand die de drie promo-nummers tegen vindt vallen? Ik had van te voren al een vrees in de geest van "als ze de lijn van de demo's naar Focus maar niet doorzetten" - dan kunnen ze het immers beter Portal noemen. Nou heb ik naast Evolutionary Sleeper, Integral Birth en Adam's Murmur nog niks gehoord dat op de nieuwe CD verwacht mag worden, maar mijn vrees lijkt bewaarheid te worden en ik word er niet echt warm van, als oude Cynic fan... ![]() |
|
Als ze die elektronische stemmen eens een schop geven dan is het goed te luisteren, maar dit is echt het probleem met Cynic imo. Ik kan er geen 3 seconden naar luisteren. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote:Joa ik vind het ook wat zweveriger geworden. Wel mooi maar niet die impact. Maar Evolutionary Sleeper vind ik een supernummer. Ff de hele plaat afwachten. En dan ook nog es objectief proberen te luisteren.. moeilijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-07-2008 0:50] ![]() |
|
quote:Als ze het Portal hadden genoemd, had ik het gechecked en zeer waarschijnlijk ook best gaaf gevonden. Maar dan zouden mijn verwachtingen ook anders liggen dan als ze het onder de naam Cynic uitbrengen. En bij Cynic zou ik teleurgesteld zijn als het allemaal te soft wordt. Sowieso, Portal mag van mij en waardeer ik ook best, maar toch wel heel wat minder dan oude Cynic. Dus ik hoop dat het allemaal niet te soft wordt.. ![]() |
|
Ja best wel spijker op zn kop dat ![]() ![]() |
|
Aanwezig in de Bosuil, Cynic FTF! headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Aanhaken? Videocameraatje mee ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Auto, ja? ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Weet iemand hoe je kaartjes voor het concert in de Bosuil kan kopen? Op ticketservice zie ik het concert niet staan en de voorverkoopadressen liggen allemaal in Weert en omstreken... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Nou probeer ik net via Ticketservice kaartjes voor de Bosuil te bestellen, maar zowel de site van Ticketservice als de medewerkster van Free Record Shop kunnen mij niet helpen vanwege het feit dat de site van Ticketservice de naam Cynic niet herkent. Weet iemand hoe ik nu toch aan kaartjes kan komen ?!?! Vanuit Bergen op Zoom op de gok die kant oprijden volgende week durf ik ook niet zo goed aan eigenlijk ..... ![]() |
|
quote:Cool! Ik denk ik ook wel ![]() ![]() |
|
Ik heb net een mailtje verstuurd naar de Bosuil met de vraag hoe ik aan kaarten kan komen. Als ik reactie heb, meld ik het hier wel ff. ![]() |
|
![]() Al verwacht ik niet dat het op zo'n korte termijn nog gaat uitverkopen. Ik gok het erop dat ik gewoon vrijdag aan de kassa een kaartje kan kopen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |