![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Lord Kaas is surfing the seas of cheese... Hey Tymon! Wat lees ik in de Aardschok? Is jullie drummer Helena achterna gegaan naar Noorwegen ? Hoe zit dat nu met de aankomende Exivious cd waar ik dus om zit te springen?? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Yep klopt. Iwan is naar Noorwegen verhuisd. Maar Iwan blijft wel bij ons spelen! Exivious is altijd al meer een project dan een band geweest. We wisselen gewoon opnames met elkaar uit om het materiaal in te kunnen studeren. Waarschijnlijk gaat Rob van der Loo de bas inspelen op ons debuutalbum. Binnenkort komt er een grote "news-update" op de site met nog wat meer info. Cheers en thanks voor de interesse! ![]() Tymon ![]() |
|
Die eerste demo is zwaar cult!! thrrrrash Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Dat is zeker geen slechte keus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
heeft iemand de demo 1991 kunnen downloaden????? aub hie rlukt het namelijk niet ![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
heb het gehad.. maar ik vond het enorm ruk klinken... ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
heb je die nummers van de '91 demo?? zet die anders eens ergens online of stuur ze via icq of irc of zo... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ah man! Cynic demo's zijn fix cool!!! ![]() Cheers! Tymon ![]() |
|
http://www.metalprovider.com/cynic/ hier staan wat mp3's ... alleen niet van '91 heb ze wel gehad die van '91 moet ff kijke of ik ze terug kan krijge [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 09-08-2002 14:16] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
ik weet het ik kan alles eraf halen behalve die drie nummers van demo91 ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Tja, die demo had ik.....Tot m'n pc naar de klotuh ging ![]() ![]() Ik heb wel even moeten zoeken, maar hier kun je de drie nummers vinden ![]() Opties 1, 6 en 11 ![]() ![]() |
|
BTW. IronGlory, demo waar ik het hierboven over heb is die uit 1991. ![]() [edit]typo[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 11-08-2002 17:38] ![]() |
|
Prachtig! dankuwel! I owe you one ![]() ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: Kun je die update op dit forum doen aangezien jullie site under construction is... Gordian knot - Emergent is uit in Japan!!!! Ik heb em al en de cd is een must voor Cynic/ fusion fans!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Fusion? wat voor band is dat. ik zal hem in iedergeval zoeken... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
quote: Dat weet ik ![]() quote: Ja ik heb m ook al (japanse versie) in MP3 (natuurlijk ga ik m nog op CD bestellen... support the artist!!!) maar de kwaliteit is ronduit KUT! Ik denk niet dat dat aan de produktie ligt maar eerder aan een verrotte CD-ripper / MP3 encoder of iets dergelijks. Maar goed, wel een coole CD. Soms een beetje saai (net als de eerste CD) maar verder staan er leuke stukjes op. ![]() |
|
quote: hahahahahah ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
aarrggh 1990 demo. heeft die gast een forbidden evil shirt!!! die wil IK http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
quote:Fusion is een jazz achtige, op improvisatie gebaseerde stijl als ik me niet vergis. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: *springt van ongeduld* is de platendeal al rond? gaan jullie al opnemen? *jumps some more* quote: Ik vind em dus veel beter dan de eerste cd; die was me toch te space zoals die King Crimson spin off ProjeKCt 2 - Space groove; te suffe sfeer; nu is de sfeer eerder relaxed. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Voor zover ik weet is fusion (de naam komt van: fused/ gefuseerd); jazz gecombineerd met ander muziekstijlen. Zo is één bepaalde vorm van fusion de jazzrock; een combi van -jawel- jazz & rock muziek; eigenlijk dus de eerste fusionstijl; later wordt het steeds progressiever met King Crimson en Alan Holdsworth als vaandeldragers. Als ik me niet vergis was Miles Davis (of George Gershwin;'k twijfel ff) de bedenker van jazzrock. Erg lekker bands in dat genre vind ik bijv. Return to forever & -oude- Weather report. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
weet ik dat ook weer ![]() thnx The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Nee de deal is nog niet rond. Ik hoop dat ze snel over de brug komen want ik ben 't wachten meer dan zat! Ik wil die CD opnemen! Over fusion gesproken, als je meer wil horen van deze stijl check dan ff Allan Holdsworth en Tribal Tech! ![]() |
|
17 dec. Cynic remaster re-issue Cynic's Focus is going to be reissued along with other previously out of print albums by Roadrunner Records Japan on Dec. 18. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |