|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh yes, flavours differ When your people matter, menstrual health matters |
|
De titeltrack: Een track die meer richting het typische Cynic-geluid gaat, maar dan een beetje rustiger. Klinkt lekker! |
|
Erg goed te pruimen, al zou ik zeggen dat het eerder het modernere Cynic geluid is dan het oude. Geeft toch goede hoop voor de nieuwe schijf |
|
Erger wel steeds meer aan z'n stem.. echt zingen doet die niet en hij blijft een beetje ondermaats bij de muziek. |
|
Die baslijnen zijn subliem! naar mijn smaak zijn de drums wat te vlak, maar ik ga die gasten niet uitleggen hoe zij hun geluid af moeten stellen, mogen ze lekker zelf weten. MC Hammer Smashed Face |
|
Hoewel ik jaren Cynic fanboi was (eerste optreden in NL was magisch), ken ik de 'formule' nu wel. Hij mag wel wat variatie in de songwriting stoppen When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
signature |
|
Ik vind hem echt vies tegenvallen. Dat Cynic zijn metalelementen nu echt volledig weglaat voor een softere sound is geen probleem. Instrumentaal is het goed (de baspartijen van Sean Malone floreren), maar per luisterbeurt ga ik me steeds meer kapot irriteren aan de zang van Masdival, die is soms ronduit bagger. Deze had ik liever als instrumentale plaat gehad. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-02-2014 22:34] |
|
quote: Heb precies hetzelfde.. |
|
Cynic heb ik al veel langer losgelaten. Als een andere band zulke muziek maakt luister ik dat ook niet. Er zijn echter genoeg fans waarbij alleen al de bandnaam hen harde tepels bezorgt. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Daarom luister ik nu nog maar even naar "Cosmos" van Portal, met die kippenvel-solo van Masvidal. Echt. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vermaak me nog steeds erg goed met de nieuwe plaat. Lekker wegdromen. |
|
Traced In Air was al niet best maar deze nieuwe is een echt zeer zware kut bout plaat. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik las trouwens dat een van de regels in True Hallucination Speak van de nieuwe plaat ook de slogan van Kellogs is. Pop snap crackle and pop. De Portal-plaat is vele malen beter dan Kindly Bent To Free Us. Als Masdival nou gewoon eens lekker zijn mond had gehouden en de zangeres van de Portal-plaat de vocalen voor haar rekening had genomen... dan was er wellicht een krappe voldoende uitgerold. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-02-2014 11:40] |
|
quote: Aruna van de Portalsessies helpt 'vriend' Armin tegenwoordig "Kindly .." heeft zo zijn momenten, eens zien wat ze er live van maken in oktober: 03 October 2015, Saturday KOLN (D) @ EUROBLST 04 October 2015, Sunday SITTARD (NL) @ VOLT 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Beetje flets nummer. Maar leuk dat ze nog in de picture is en zo eens wat compleet anders doet! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik denk niet dat ze nog komen... Van Facebook: quote: Vox Clamatis in Deserto |
|
Paul Masvidal Dear fans and friends, this is all news to me. I just landed from Japan and my inbox was exploding. Sean didn't confer with myself or Malone about Cynic's official breakup or the tour being cancelled. I'm honestly somewhat relieved it's finally over since it's been quite challenging over the years but I'm also trying to figure out how to possibly salvage this tour (with a new drummer) since the damage he's causing by pulling out at this last minute is inconceivable for me at the moment. Please share this message with friends or fans as Sean has taken me off our FB page so I can't access it at the moment. Love to you all. I apologize for the drama...but sometimes life gets messy. P.S. Cynic will continue one way or another. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zo zeg, even de Facebook sporadisch in de gaten gehouden vandaag.. Beetje kinderachtig allemaal, jammer. |
|
Bandleden. Autist olympics. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Wel mooi om te lezen dat de fans op facebook ze niet sparen met deze onprofessionele dramaqueen-taferelen. Jammer om te zien, blijven toch muzikale helden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ach, het online moddergooien zal hopelijk snel weer voorbij zijn, of tenminste wat uit beeld verdwijnen... kunnen we daarna weer gewoon lekker naar hun muziek luisteren. Vox Clamatis in Deserto |
|
Bwoh, dat kan nu ook al |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |