|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer want Cynic was wel iets unieks en ook zeer vernieuwend |
|
Wow Faust: een 100% serieuze en niet provocerende post..... Ben het er overigens 100% mee eens [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-08-2004 2:50] |
|
De release date van het geremixte album is 5 oktober The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: he kankerslet, bekijk je mail eens I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ey waar is je usericon? |
|
quote: die mag niet meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmmm kiezen de moderators een kant ja .. wat flauw |
|
Ik denk dat Gordian knot - Emergent toch wel als het meest directe gevolg op Cynic/Portal mag worden beschouwd; @ El chulo; Emergent slaat hoogstwaarschijnlijk op het gerucht toendertijd dat Cynic heropgericht ging worden maar met een andere drummer; dat zou dan Bill Bruford zijn met verder de volledige line up; alleen klinken de partijen van Paul Masvidal alsof die er later apart erin gezet zijn; alsof hij niet bij het jam/opname proces tijdens de rest van de band betrokken was. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mensen, hoe gaaf Cynic ook is/was, ze bestaan al heel lang niet meer. Als ze al ooit eens bij elkaar komen zal het zeer waarschijnlijk nooit zijn wat je hoopt dat het is. Het is voorbij, accepteer dat. |
|
quote: dat zou op zich wel humoristisch zijn. ik weet wel dat sean malone bij het uitkomen van emergent heel nadrukkelijk op zijn website vermeldde dat je geen cynic moest verwachten. ik ben benieuwd naar die nieuwe remaster!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Nee joh! Er staat nog een dvd op stapel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
15 oktober is de re-issue uitgekomen: http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6768895&cart=210637561&style=music&Bab=E The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Is dat de oude cd aangevuld met Portal-materiaal? Dan is het niks voor mij. Ik heb de originele cd, en Portal vind ik niet veel (te mellow). Ik dacht dat al hun demo's ooit nog eens op cd zouden worden uitgebracht. |
|
m'n broer heeft een Cynic t-shirt (Focus), altijd erg grappig als 'ie daarmee op een festival ofzo loopt. Hoeveel geld 'ie er nu wel al niet voor aangeboden gekregen heeft. Maar helaas, dat shirt is zo'n beetje heilig voor die gozer. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ongelofelijk, ik zou het lachend kunnen verbranden. Wat een kutband. |
|
Die CoenV, wat een kutvent Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Het is een remaster van Focus en remixen van 3 Focus nummers -of demo nummers dat is me nog niet duidelijk- aangevuld met Portal materiaal... "The Expanded Edition features a complete remaster for supreme sound, 6 bonus tracks, and a deluxe booklet containing new artwork, new liner notes, previously unseen pictures and a personal message from Paul Masvidal." [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-11-2004 6:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ...maar jij vindt waarschijnlijk de Tygers of Pan-Tang een goede band. Cunic = KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ha, die coen is toch wel oke... ik ben t totaal met m eens, en t zou me niet eens uitmaken of de eigenaar t shirt aan zou hebben.. hup de fik erin als ik ooit een cynic shirt vind ga ik er fijn met coen op barbeque-en-stel ik voor!... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Aaaarco & Coenv kunnen het shirt beter verkopen; lach je nog veel harder... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die remaster, komt die nog uit in europa? Kan hem hier nergens vinden of bestellen! |
|
Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Knap gelezen in mijn audioscrobbler lijst, buitengewoon eikelige homofiel. Tygers Of Pan Tang heersch niet zomaar, die heerschen de pan uit, letterlijk, met vogelpest besmette longhond. quote: Nee, ik ga dat shirt fijn met Aaarco barbecueen, de homofiele fans mogen ondertussen hun klauwen branden terwijl ik met de spatel hun klauwen extra hard aanduw op de barbecue, de flikkers, zo'n band waarderen getuigt van een pure neiging naar homofilie, je moet stront aan je handen, leuter , in je ogen en je oren hebben voordat je een positief oordeel kan vellen over deze band. Gadverdamme. |
|
quote: Lekker staaltje vrijheid van meningsuiting. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |