IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Cynic Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-08-2004 20:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 augustus 2004 20:20 schreef Faust het volgende:
Komt Cynic nog met iets nieuws Of blijft het bij dit ene album.


Tsja de DVD moet nog steeds uitkomen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 04-08-2004 20:53 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2004 20:36 schreef Mutilator het volgende:
Tsja de DVD moet nog steeds uitkomen...


Jammer want Cynic was wel iets unieks en ook zeer vernieuwend


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 05-08-2004 2:49 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Wow Faust: een 100% serieuze en niet provocerende post.....
Ben het er overigens 100% mee eens

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-08-2004 2:50]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 0:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De release date van het geremixte album is 5 oktober


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-09-2004 0:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2004 0:19 schreef Mutilator het volgende:
De release date van het geremixte album is 5 oktober


he kankerslet, bekijk je mail eens


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2004 0:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ey waar is je usericon?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-09-2004 0:26 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2004 0:25 schreef Jenje het volgende:
ey waar is je usericon?


die mag niet meer


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2004 0:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm kiezen de moderators een kant ja .. wat flauw


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 0:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik denk dat Gordian knot - Emergent toch wel als het meest directe gevolg op Cynic/Portal mag worden beschouwd; @ El chulo; Emergent slaat hoogstwaarschijnlijk op het gerucht toendertijd dat Cynic heropgericht ging worden maar met een andere drummer; dat zou dan Bill Bruford zijn met verder de volledige line up; alleen klinken de partijen van Paul Masvidal alsof die er later apart erin gezet zijn; alsof hij niet bij het jam/opname proces tijdens de rest van de band betrokken was.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-09-2004 0:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Mensen, hoe gaaf Cynic ook is/was, ze bestaan al heel lang niet meer. Als ze al ooit eens bij elkaar komen zal het zeer waarschijnlijk nooit zijn wat je hoopt dat het is. Het is voorbij, accepteer dat.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 25-09-2004 10:17 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2004 0:56 schreef Mutilator het volgende:
Ik denk dat Gordian knot - Emergent toch wel als het meest directe gevolg op Cynic/Portal mag worden beschouwd; @ El chulo; Emergent slaat hoogstwaarschijnlijk op het gerucht toendertijd dat Cynic heropgericht ging worden

dat zou op zich wel humoristisch zijn. ik weet wel dat sean malone bij het uitkomen van emergent heel nadrukkelijk op zijn website vermeldde dat je geen cynic moest verwachten.

ik ben benieuwd naar die nieuwe remaster!!


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2004 13:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 september 2004 0:59 schreef Shredhead het volgende:
Mensen, hoe gaaf Cynic ook is/was, ze bestaan al heel lang niet meer. Als ze al ooit eens bij elkaar komen zal het zeer waarschijnlijk nooit zijn wat je hoopt dat het is. Het is voorbij, accepteer dat.


Nee joh! Er staat nog een dvd op stapel


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2004 1:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-11-2004 9:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 1:00 schreef Mutilator het volgende:
15 oktober is de re-issue uitgekomen:

http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?pid=6768895&cart=210637561&style=music&Bab=E


Is dat de oude cd aangevuld met Portal-materiaal? Dan is het niks voor mij. Ik heb de originele cd, en Portal vind ik niet veel (te mellow). Ik dacht dat al hun demo's ooit nog eens op cd zouden worden uitgebracht.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 11-11-2004 11:14 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

m'n broer heeft een Cynic t-shirt (Focus), altijd erg grappig als 'ie daarmee op een festival ofzo loopt. Hoeveel geld 'ie er nu wel al niet voor aangeboden gekregen heeft. Maar helaas, dat shirt is zo'n beetje heilig voor die gozer.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 11-11-2004 11:17 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 11:14 schreef Chantalie het volgende:
m'n broer heeft een Cynic t-shirt (Focus), altijd erg grappig als 'ie daarmee op een festival ofzo loopt. Hoeveel geld 'ie er nu wel al niet voor aangeboden gekregen heeft. Maar helaas, dat shirt is zo'n beetje heilig voor die gozer.


Ongelofelijk, ik zou het lachend kunnen verbranden. Wat een kutband.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-11-2004 11:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Die CoenV, wat een kutvent


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2004 20:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 november 2004 9:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Is dat de oude cd aangevuld met Portal-materiaal? Dan is het niks voor mij. Ik heb de originele cd, en Portal vind ik niet veel (te mellow). Ik dacht dat al hun demo's ooit nog eens op cd zouden worden uitgebracht.


Het is een remaster van Focus en remixen van 3 Focus nummers -of demo nummers dat is me nog niet duidelijk- aangevuld met Portal materiaal...

"The Expanded Edition features a complete remaster for supreme sound, 6 bonus tracks, and a deluxe booklet containing new artwork, new liner notes, previously unseen pictures and a personal message from Paul Masvidal."

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-11-2004 6:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 20:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 11:17 schreef CoenV het volgende:
Ongelofelijk, ik zou het lachend kunnen verbranden. Wat een kutband.


...maar jij vindt waarschijnlijk de Tygers of Pan-Tang een goede band.



Cunic =


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-11-2004 21:06 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ha, die coen is toch wel oke...

ik ben t totaal met m eens, en t zou me niet eens uitmaken of de eigenaar t shirt aan zou hebben.. hup de fik erin

als ik ooit een cynic shirt vind ga ik er fijn met coen op barbeque-en-stel ik voor!...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2004 21:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Aaaarco & Coenv kunnen het shirt beter verkopen; lach je nog veel harder...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ed
Usericon van Ed
Posted 12-11-2004 21:44 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Die remaster, komt die nog uit in europa? Kan hem hier nergens vinden of bestellen!


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 12-11-2004 23:49 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

bij www.theendrecords.com kost hij $16

ik ga hem binnenkort maar eens bestellen


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 13-11-2004 1:32 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 20:59 schreef Chelman het volgende:
...maar jij vindt waarschijnlijk de Tygers of Pan-Tang een goede band.



Cunic =


Knap gelezen in mijn audioscrobbler lijst, buitengewoon eikelige homofiel.
Tygers Of Pan Tang heersch niet zomaar, die heerschen de pan uit, letterlijk, met vogelpest besmette longhond.

quote:
Op 11 november 2004 21:09 schreef Mutilator het volgende:
Aaaarco & Coenv kunnen het shirt beter verkopen; lach je nog veel harder...


Nee, ik ga dat shirt fijn met Aaarco barbecueen, de homofiele fans mogen ondertussen hun klauwen branden terwijl ik met de spatel hun klauwen extra hard aanduw op de barbecue, de flikkers, zo'n band waarderen getuigt van een pure neiging naar homofilie, je moet stront aan je handen, leuter , in je ogen en je oren hebben voordat je een positief oordeel kan vellen over deze band.
Gadverdamme.


PhantomLord
Usericon van PhantomLord
Posted 13-11-2004 1:35 by PhantomLord Wijzig reactieProfiel van PhantomLordQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2004 1:32 schreef CoenV het volgende:
Knap gelezen in mijn audioscrobbler lijst, buitengewoon eikelige homofiel.
Tygers Of Pan Tang heersch niet zomaar, die heerschen de pan uit, letterlijk, met vogelpest besmette longhond.



Nee, ik ga dat shirt fijn met Aaarco barbecueen, de homofiele fans mogen ondertussen hun klauwen branden terwijl ik met de spatel hun klauwen extra hard aanduw op de barbecue, de flikkers, zo'n band waarderen getuigt van een pure neiging naar homofilie, je moet stront aan je handen, leuter , in je ogen en je oren hebben voordat je een positief oordeel kan vellen over deze band.
Gadverdamme.

Lekker staaltje vrijheid van meningsuiting.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen