|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nah ik ben geen homosexueel....... Dus helaas voor jou! |
|
Seizoen 13 van South Park niet gezien? Gays against fags. Jij bent fag. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dat jij van die mtrokleren draagd moet je zelf weten maar ik trek het niet aan. Ik ben 100% man geen yin yang gezwets. |
|
quote: je doet me denken aan panda. wie kent hem nog? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als je me zou kennen zou je dat niet zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Superzombie 1986 op 04-04-2010 20:26] |
|
quote: insgelijks... http://www.youtube.com/watch?v=jXBQNFwJ8wo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Geloof jij dan? Gewoon een vraag. |
|
quote: vraag dat maar ergens anders, je hebt jou 15 minutes of fame nu wel in de pokket. Graag ontopic of buttzecks IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:100% fag, ja. @Emiel: Je bedoelt R.? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat jij wilt joh!....... Als dat het beste is wat je in huis hebt........ |
|
En on topic maar weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Misschien moet je het eens op metalfan proberen? Die site lijkt me meer passen bij jouw niveau. |
|
Nah, daar gaat ie ook dood hoor D'r zijn daar ook grenzen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik vind hem schattig |
|
Als die gast veertien was kwam 'ie er nog wel mee weg, maar nu kan het écht niet door de beugel.. |
|
quote: Nu juh het zegd :') |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als dit geen keihard deepthroaten, achterlangs, zwischen die titten und spritzen im haar wordt, dan weet ik het niet meer. Welkom nieuwies. |
|
Hallo Superzombie 1986. Homo. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ach, die is hier toch zo weer weg. |
|
hallo ik ben Lola. |
|
Leeftijd, favo bands (..), foto .. leeftijd (voor de belgen) |
|
quote:Vragenlijst Man of vrouw: Woonplaats: Leeftijd: Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Relatie: Bier of whisky: Thee of koffie: Favoriete bands: Hobbies: Opleiding: Hekel aan: Beeldmateriaal Heren: Post een foto indien je lang haar hebt Dames: Alleen sexy foto's posten voor Karnivoor |
|
Zo makkelijk is het natuurlijk niet Wat Jouke zegt, typt, copy/paste * dus... * door halen wat niet van toepassing is. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 07-04-2010 21:06] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |