|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Welkom, N00bs! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2010 20:21] |
|
quote:Maak er een topic over aan bij "concerten"! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-04-2010 20:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Op voorwaarden dat jij dan ook komt kijken hè? Nou hier is ie dan: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3401966#r3401966 Verder gaat het met mij wel best. Druk met studie, werk en band. |
|
Welkom Nieuwertjes |
|
quote: Dank u |
|
quote: Hou me maar op de hoogte dennis[at]ziekte-nl[punt]nl Eigenaar van Ziekte Records ( http://www.ziekte-nl.nl ), eigenaar van Victory By Fire Records ( ook gehost op http://www.ziekte-nl.nl ) en mede-eigenaar van Triumphant Art Records. |
|
quote: Dat ga ik zeker doen! |
|
En nu in het goede topic! Hai bij deze zal ik me nog eens voorstellen, enige tijd (jaartje of 5) geleden was ik actief op het forum alleen vanwege tijd gebrek enz. Ben ik even weg geweest Maar goed, dan toch maar even opnieuw. Mijn naam is Shelley 23 jaar en zoals hopelijk valt er uit mijn naam te lezen dat ik vrouw ben. Momenteel ben ik werkzaam in de psychiatrie in Amsterdam en over een tijdje stap ik over naar een tattoo shop als piercer. Wat ik zoal luister is nogal uiteenlopend voornamelijk metal maar ik hou ook wel van een dagje mysteryland! De bands die ik zoal luister: Behemoth, Distorted, Disaramonia mundi, Fear factory, Evergrey, Seether, Sentenced,Marduk,Arch enemy,Katatonia,Opeth,Riverside, My dying bride, Severe torture,Nile,Slayer,The old dead trea,Kyteman enz enz.. Shelley |
|
Mooie carrièremove wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Welkom n0obie Welke shop ga je werken? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Welkom hoor Shelvy! |
|
quote:De tattooshop zegt ze toch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wèlke, grapjas Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bassie, dat zie je toch. |
|
Welke shop is nog niet zeker, werk is er genoeg in. Maar ik heb geen zin om in centrum toeristen te piercen. Ik woon zelf in oost en ben bezig met wat zaakjes in de centuurbaan(oud zuid) makkelijk te fietsen of naja het zal vaker de tram worden. Ben de psychiatrie een beetje beu, kan geen borderliner meer zien. |
|
Dan kan je beter een ander forum zoeken. |
|
|
|
ROFL Pycho topic psychotopic |
|
Schijnt is iets metalachtigs te zijn he hier kan ik er vast wel tegen. |
|
kun je wat meer over je baard vertellen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Grensgeval.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welcum "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Danku danku! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |