|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom N00bs. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ah toffe opleiding varian ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Weer iemand van de blackmetal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
No alles behalve black metal... German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Nee, die meneer bovenaan de pagina. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dank U! quote: het bevalt idd goed, net begonnen met afstuderen! Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
kun je een paar toffe plaatjes laten zien? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee sorry heb geen sappige rontgenplaatjes van mislukte sexspelletjes e.d. en patienteninformatie het ziekenhuis uitsmokkelen schijnt nogal gevoelig te liggen Weep not for me.....it`s all the better lost |
|
Hoi nieuwelingen. |
|
welcum IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Op evil dead 2 en 3 na, mijn smaak. Hallo enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ach, laat ik dan na het astronomische aantal van twee posts en talloze uren leeswerk ook eens een lijstje invullen, ter leering ende vermaeck Man of vrouw: Man Woonplaats: Haarlem Leeftijd: 22 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Ik speel in een band met een naam van 45 letters. Relatie: Nope Bier of whisky: Hangt geheel van de kwaliteit van de desbetreffende bieren en whisky's af Thee of koffie: Thee. Afhankelijk van het slaaptekort met heel veel suiker, alhoewel het mij tot op heden niet gelukt is om een Turkse studiegenoot bij te houden... Favoriete bands: Moonsorrow, Agalloch, Arcturus, Primordial, Sleepytime Gorilla Museum, Cryptopsy, Bloodbath, Thyrfing, Katatonia, Enslaved en nog vele anderen Hobbies: Drummen, nutteloze dingen doen Opleiding: Geoarcheologie Hekel aan: Van alles en nogwat. Vooral nogwat. |
|
Mooie bandnaam, Sleepytime Gorilla Museum. 't Is toch niet van die übertechnische meuk met duizend fragmenten in een nummer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, het is misschien zelfs wel wat voor jou. Boeiender |
|
quote: |
|
Hehe, goeie post Schaep. |
|
Man of vrouw: Man Woonplaats: Grunn Leeftijd: 22 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: Ik heb een hele behaarde kont Relatie: jup Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Op het moment veel Misery Index, Dying Fetus, The Black Dahlia Murder, Aborted en Expulsion (support your local scene!) Hobbies: Muziek, design Opleiding: HBO, Communicatiesystemen Hekel aan: Het weer in Nederland op het moment You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Herzlichen wilkommen! :thee: |
|
Hoi Pippiloi en de welkom ook! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Welkom, vreemdelingen. |
|
Hallo lievelingetjes Man of vrouw: Vrouw Woonplaats: N-leus'n Leeftijd: 22 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent: RVS gepolijst 3,5m, diameter 4,2cm, wanddikte 3mm. Relatie: - Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Thee Favoriete bands: - Hobbies: Sport, Kunst, Filosofie, ... Opleiding: WO Kunst, Cultuur en Media Hekel aan: - I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Welkom terug Bareuh... |
|
quote: Daar kan natuurlijk geen man tegenop! Welkom nieuwelingen! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dank u I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |