![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jij houdt er wel van als Trees d'r kunstgebit uitdoet? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-04-2010 17:58] ![]() |
|
Zacht is goed! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Welkom, N00bs! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Welkom! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Foto, veenlijk. ![]() |
|
quote:Hoi Ans. ![]() |
|
Sjans met Ans. Pruim, ruim, Omo-schuim. Pompiedom. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Waar is Ans nu? En zombie en lola en..? ![]() |
|
Zombie heeft nog wel wat dingen gepost hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ooo Ik dacht dat ze allemaal verbannen waren, vandaar. ![]() |
|
Ach zo. Kweenie, ik zal het hem volgende week eens vragen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hem is allemaal? Dat verklaart wel wat, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En hoe zit dat dan met volgende week? ![]() |
|
quote:Dan zie ik zombie weer eens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ahaaa, iemand van je werk dus? ![]() |
|
Zou maar zo kunnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, je weet het nooit met al die internetnamen, wie weet is de volgende die hier reageert je moeder wel. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Even rustig hè Mark. Ik vind trouwens dat je wel mild bent voor Joden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Je moeder? Die zat toch al op de muur? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Oma?! [Dit bericht is gewijzigd door powertieke op 10-04-2010 0:00] "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
:') ![]() |
|
Ans. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik ben een groot fan van Jodenkoeken, dus het is een beetje geven en nemen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ah juist. Nou, ik dacht eigenlijk vooral vanwege quote: Nou ja, die monetairen ook altijd. En niet duits misschien, maar Nijmeegs is maar een kleine afstand. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |