|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Harskamp, prachtig! Veel boeiende weekenden daar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Je kunt er wel goed schieten. |
|
Ik ken Harskamp wel. Niet te belachelijk ver van m'n ouderlijk huis. Manman, wat een gat. Het is bijna verbazingwekkend dat daar uberhaupt mensen wonen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vaak genoeg gezeten daar. Ennem, welkom, N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
[voor vragen aangaande zulks hebben we een mailadres] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-05-2010 16:22] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Harskamp is niet echt een gat hoor. Ik vrolijk harskamp wat op met mn muziek. En gelukkig zit ik lekker dicht bij het bos en heidevelden. Oowja de ulk Ik ben geen snotaap. Ik kan best goed zinnen op bouwen of op een forum plaatsen. Maar als ik net wakker ben heb ik mn hoofd er nog niet heelemaal bij dus lui. Dan krijg je bij mij zinnen zonder hoofdletters,punten,comma's ect. [Dit bericht is gewijzigd door Widdekind op 15-05-2010 16:25] With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
quote: Bah, blackmetal voert de boventoon. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: OK, prima. Je hoeft je hier niet te verdedigen hoor, en ook niet alles serieus te nemen. Doe maar lekker waar je zin in hebt. Welkom! Bareuh... |
|
quote: Tip 1: Niet te snel happen. Tip 2: Niet je taalgebruik promoten met een heleboel spelfouten. Wederom, welkom, welkom! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Je vergeet taalfouten en woorden die je vergeet te typen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hehe nou Dentz. in dat lijstje steekt de black metal er wel boven uit. maar dat is nog niet alles wat ik luister. anders moet ik zoveel typen. als je naar dat lijstje kijkt wat ik allemaal luister,dan steekt meer de death metal er boven uit. (ik weet dat ik soms spelfouten maak ect maar het is nu weekend en dan kan het Ben moe dus ja.) [Dit bericht is gewijzigd door Widdekind op 15-05-2010 16:31] With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
Kom wel op hier veel plezier@nieuweling. |
|
quote: ? |
|
quote: Afgaande op de nagenoeg identieke schrijfstijl, manier van discussiƫren en nog een aantal dingen dacht ik ook aan een trollaccount van Mental. |
|
quote: http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540266360 Keijjetochwel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: O, haha. Ik dacht aan een nogal wazige verbastering van Ad Hominem. |
|
quote: Ik ook hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En ik ook, kan van die hele lijst eigenlijk alleen wat met At The Gates... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hehe Ad Hominem is black metal maar Ad Honorem is folk/viking metal band uit finland. [Dit bericht is gewijzigd door Widdekind op 15-05-2010 18:00] With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
Ik dacht dat Lainedil dat zei. :') |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb die avatar al een tijdje niet meer. Bruce Banner |
|
quote:Dat dacht ik ook ja! |
|
IK ook, Jougheee!! Welkom Widdekind Hap niet zo en typen leer je hier echt wel.. ook al ben je moe endezo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |