|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze kan ook wel even normaal doen en niet meteen middelvinger-smileys en dergelijke posten. |
|
quote: Boeiender |
|
Nu zijn de rapen gaar. |
|
quote: Oei. Sorry Schaep. Boeiender |
|
Misschien reageerde ik ook wel wat fel, sorry daarvoor. Oh, en over rapen gesproken: Welkom nieuwelingen. |
|
quote: Vers vind ik ze denk toch wel wat lekkerder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zou het het liefje van Mr N zijn? Nou? NOU?? |
|
Of ex van Lainedil Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
of misschien wel die ene uit die film met die bomen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: welk van de twee? signature |
|
quote: precies! Vragenlijst Man of vrouw: vrouw Woonplaats:Roermond, Nijmegen en Zwolle Leeftijd:euh... 32? Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : doe het voor satan! Relatie: je helaas wel met MR. N. Bier of whisky: beide, en tequilla, goede rode wijn... Thee of koffie: zelden Favoriete bands:iets met pentagrammen doorgaans Hobbies: ja Opleiding: ja... HBO en V.O. geloof ik Hekel aan:niemand zo, normaal heet ik helemaal niemand welkom, maar jouw natuurlijk wel skatje! |
|
Boeiender |
|
quote: Met Herrie is het zuiver platonisch Bart... das anders... Boeiender |
|
Nou welkom dan maar Mrs. N! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Hoi Mrs. N. Als ik het zo goed begrijp. Welkom |
|
quote:+1 |
|
wat een warmte weer op het forum! |
|
Wat een welkom hier op het forum, bedankt! Het blijkt dat anderen inderdaad veel beter zijn in lijstjes invullen... Thanks Herrie |
|
quote: Hahaha ja bijna goed! ik ben erg speels, heb een eenzijdige muzikale voorkeur, hang graag boven grote dampende ketels, vage kaarten en spirituoze dingen... |
|
Hey, kijk eens wie we daar hebben. Welkom! De fles wijn is uitstekend bevallen, by the way. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Moest er toch een keer van komen.. Mooi te horen!! Goede wijn is er om (rijkelijk) te vloeien! |
|
Goede wijn is nog geen bier, Freek! |
|
Oh ! ook helemaal vergeten ooit te doen... Dan maar bij deze: Man of vrouw: Man Woonplaats: Schaesbergerveld, Heerlen Z.L. Leeftijd: 26 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Zolang t maar ragt, scheurt en kraakt en mijn bilnaad maar niet is. Relatie: Ja Bier of whisky: Bier (bij voorkeur Duits..anders Alfa en Hertog Jan) Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Heel veel (voornaamlijk B.M. D.M. T.M.) Hobbies: Klooien met muziek (het is eerder een lifequest) Opleiding: MBO Hekel aan: Mensen die zich wanhopig vastklampen aan een waanbeeld en de waarheid niet willen zien en ''Tokkies/gabbertjes/gangsta's en dergelijk paupervolk'' (daar wonen er in Z.L. teveel van) neoplasma malignum |
|
wat zit je nou stoer te doen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |