|  |  | |||||
|  |  |               |  | |||
| 
 | ||||||
|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | ||||
| Auteur: | 
 | |||
| 
 | 
 Ze kan ook wel even normaal doen en niet meteen middelvinger-smileys en dergelijke posten.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Nu zijn de rapen gaar.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Oei. Sorry Schaep.   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Misschien reageerde ik ook wel wat fel, sorry daarvoor. Oh, en over rapen gesproken: Welkom nieuwelingen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Vers vind ik ze denk toch wel wat lekkerder ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

| 
 | 
 Zou het het liefje van Mr N zijn? Nou? NOU??  | |||||||||

| 
 | 
 Of ex van Lainedil Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.  | |||||||||

| 
 | 
 of misschien wel die ene uit die film met die bomen ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

| 
 | 
 quote: welk van de twee? signature  | |||||||||

| 
 | 
 quote: precies! Vragenlijst Man of vrouw: vrouw Woonplaats:Roermond, Nijmegen en Zwolle Leeftijd:euh... 32? Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : doe het voor satan! Relatie: je helaas wel met MR. N. Bier of whisky: beide, en tequilla, goede rode wijn... Thee of koffie: zelden Favoriete bands:iets met pentagrammen doorgaans Hobbies: ja Opleiding: ja... HBO en V.O. geloof ik Hekel aan:niemand zo, normaal heet ik helemaal niemand welkom, maar jouw natuurlijk wel skatje!          | |||||||||

| 
 | 
   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Met Herrie is het zuiver platonisch Bart... das anders...   Boeiender  | |||||||||

| 
 | 
 Nou welkom dan maar Mrs. N!  Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.  | |||||||||

| 
 | 
 quote:Hoi Mrs. N.  Als ik het zo goed begrijp. Welkom    | |||||||||

| 
 | 
 quote:+1    | |||||||||

| 
 | 
 wat een warmte weer op het forum!        | |||||||||

| 
 | 
  Wat een welkom hier op het forum, bedankt! Het blijkt dat anderen inderdaad veel beter zijn in lijstjes invullen...  Thanks Herrie      | |||||||||

| 
 | 
 quote: Hahaha  ja bijna goed! ik ben erg speels, heb een eenzijdige muzikale voorkeur, hang graag boven grote dampende ketels, vage kaarten en spirituoze dingen...    | |||||||||

| 
 | 
 Hey, kijk eens wie we daar hebben. Welkom!   De fles wijn is uitstekend bevallen, by the way.  [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'  | |||||||||

| 
 | 
 quote: Moest er toch een keer van komen..  Mooi te horen!! Goede wijn is er om (rijkelijk) te vloeien!    | |||||||||

| 
 | 
 Goede wijn is nog geen bier, Freek!   | |||||||||

| 
 | 
 Oh ! ook helemaal vergeten ooit te doen... Dan maar bij deze: Man of vrouw: Man Woonplaats: Schaesbergerveld, Heerlen Z.L. Leeftijd: 26 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Zolang t maar ragt, scheurt en kraakt en mijn bilnaad maar niet is. Relatie: Ja Bier of whisky: Bier (bij voorkeur Duits..anders Alfa en Hertog Jan) Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Heel veel (voornaamlijk B.M. D.M. T.M.) Hobbies: Klooien met muziek (het is eerder een lifequest) Opleiding: MBO Hekel aan: Mensen die zich wanhopig vastklampen aan een waanbeeld en de waarheid niet willen zien en ''Tokkies/gabbertjes/gangsta's en dergelijk paupervolk'' (daar wonen er in Z.L. teveel van) neoplasma malignum  | |||||||||

| 
 | 
 wat zit je nou stoer te doen ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | |||||||||

|  | 
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | 
|  | Index / Algemeen |  |  |  Vorige pagina | Volgende pagina |  |