|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Welkom! |
|
thanks! |
|
Welkom |
|
HOHO! Jij bent zelf nieuw! Je mag nog geen n00bs verwelkomen. Bruce Banner |
|
Even normaal doen tegen Drvic. En welkom LEchappee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
nou ik ben sinds gister lid van deze site. maar ik neus al een heele poos over deze site heen ik woon in harskamp dat ligt ergens op de veluwe. ben 19 jaar en ik behoor tot het vrouwelijkegeslacht. maar kan iemand mij uitleggen hoe je plaatje of foto van je zelf als icon kan krijgen voor je profiel hier With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
Ergens bovenaan de pagina staat 'profiel', klik dat aan en zoek dan naar 'User icon'. Li k van het desbetreffende plaatje erin plakken en je bent klaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat ben je behulpzaam, Dentz. Welkom enzo. |
|
quote: Hoe heet je? Welke bands luister je graag? Welke kleur sokken heb je aan? O ja, welkom natuurlijk ^^ Het doet maar even pijn! |
|
Welkom Widdekind. |
|
dankje nou mn naam is stephanie ik draag altijd zwarte sokken XD poe dat zijn er best veel weet je zeker dat je wil weten welke het zijn With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
Het is een muziekforum, dus: ja. |
|
Je hoeft ze ook niet allemaal te noemen hoor. |
|
quote: Ben ik een keer behulpzaam ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik was aangenaam verrast! |
|
ik kan het wel, komt waarschijnlijk omdat ik een beetje de griep heb. Dan ben ik wat zwakker. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Beterschap! |
|
quote:Beterschap. |
|
Zo erg is het nu ook weer niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Beterschap, Dentz! |
|
Welkom, Widdekind! Trouwens, op je toetsenbord zul je een toets tegenkomen waar 'Shift' op staat. Als je die indrukt en vervolgens tegelijkertijd een letter intoetst, dan krijg je een hoofdletter. Die plaats je dan aan het begin van elke zin, en aan het begin van elke naam. [/behulpzaam] Bareuh... |
|
Sterkte, Dentz. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hahahahahahah wat grappig De Ulk Maar was op dat moment lui dus daarom deed ik dat niet. Zo nu heb ik speciaal voor jou, elke zin met hoofdletter gedaan. Zo goed. tja dit zijn een paar bandjes waar ik vaak naar luister. - Ad honorem - Hollenthon - Amon amarth - Deicide - Bloodbath - Blood red throne - At the gates - Carach angren - Canninbal corpse - Carcass - Crux dissimulata - Dodheimsgard - Gernotshagen - Hateforest - Hildr valkyrie - Myrkgrav - Blackguard - Marduk - Nachtwraak - Graveworm - Kalmah En nog veeel veel meer ben aardig muziek verslaafd. With my knife I slowly penetrate his tender throat. I curse and rage: Godverdomme |
|
quote: Grappig? Die snotapen van tegenwoordig kunnen niet meer schrijven, dát is het! Maar braaf zo. Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |