|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: HR-Officer - Personeelsverantwoordelijke D.S.V. Automotive Solutions N.V. Langerbruggestraat 101 9000 Gent en jij? signature |
|
Ja Bart, hoe gaat den neie job tot dusverre? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Welkom nieuwelingen. |
|
technisch hoofd crematorium. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Grafdelver Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: gaande van uitstippelen personeelsbeleid tot uitdelen paaskonijnen leuke job met veel stress en veel verantwoordelijkheid en leuke collega's signature |
|
En veel metal blazen op de afdeling hoop ik? [edit]En welkom nieuwelingen! Ook. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-04-2010 0:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hoi, ik voel me nieuw hier. Boeiender |
|
Welkom terug MR. N edit: Het was een raar gevoel, een dag zonder Grindbashers nieuws. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-04-2010 0:56] |
|
quote: Oeh, zou ik bijna vergeten! Dank u! Boeiender |
|
moet hier in den avond en nacht toch vaker kijken ... Welkom Lola, doei Lola... En JohnnyPotje had zich ook al voorgesteld? Oh nee.. maarre welkom ! Vind ik ook niet |
|
Welkom Lola en JohnnyPotje. |
|
Volgens mij heeft iemand inderdaad de toelatingstest niet overleefd... Welkom nieuwelingen die wel de volgende ronde gehaald hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
quote: Ik meen me te herrineren dat iemand op dit forum dit echt als beroep had hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wie kan mij helpen omtrent Zware metalen Ik ben Ans. BZN: Bloed zweet neuken |
|
Hoezo helpen? |
|
Helpen waarmee? Por Vida |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door BZN op 09-04-2010 14:33] |
|
Een zwaar metaal (meestal gebruikt in de vorm zware metalen) is een lid van een groep metalen met hoog atoomgewicht, en met name worden hiervan de leden met een grote giftigheid bedoeld. De definities die worden gehanteerd verschillen. Soms wordt 'zwaar' gedefinieerd als 'zwaarder dan ijzer', soms slaat het ook op metalen met een soortelijke massa groter dan 4,0 of 5,0 g/cm3 . Een redelijke consensus omvat die metalen die in het periodiek systeem lopen van koper tot lood of bismut. Bekende toxische zware metalen zijn o.a. lood, cadmium, kwik, barium en thallium. Ook koper, mangaan en zink, hoewel essentiële sporenelementen die alleen in overdosering toxisch zijn en niet erg zwaar, worden wel tot de zware metalen gerekend. De radioactieve actiniden (uranium, thorium, plutonium etc.) worden er meestal niet toe gerekend omdat de stralingstoxiciteit daarvan over het algemeen belangrijker is dan de chemische toxiciteit (verarmd uranium is hierop misschien een uitzondering). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Pics? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_help.php Hier staat ook het emailadres mochten er nog vragen overblijven. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op 9 April 2010 14:30 schreef BZN het volgende: Wie kan mij helpen omtrent Zware metalen Ik ben Ans. BZN: Bloed zweet neuzen Ik ben 54 jaar oud En houd van black metal, en dat laatste is serieus Dat daarvoor niet? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee, ze heet in het echt Trees en is 83. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-04-2010 17:47] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |