|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een wonderschoon welkom aan de (ver)nieuwelingen !! Vind ik ook niet |
|
Alvast welkom xX-C-Xx. |
|
Koffie, yay! Nuecken? Nee ok, hoi. |
|
Wees welkom! |
|
Welkom! Is die opleiding leuk? |
|
Bier en Whisky, bands als Watain, Burzum en Marduk, en fotografie en evenementen organiseren! Welkom. |
|
quote: hoi Haat je alleen duiven als het koud is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Willekommen |
|
Wilkommen! Nu is de vraag natuurlijk... Als je een duif een schop kon verkopen, zou je dat doen? |
|
wie niet, beetje geld verdienen is altijd tof, en toch ook wel bijzonder om handel te drijven met een niet-primaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Gaat hem niet worden. Ik ben zowel homofoob als dierenbeul. Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Welkom !! Ik deel je hekel aan kou en duiven, echter sluit mij aan Morridin.. ik zou schoppen.. sorry.. maar veel plezier hier ! Vind ik ook niet |
|
Ik heb ook een hekel aan afwassen dus het houdt op... Jammer... Here kitty kitty kitty! |
|
Vaatwasser kopen of huren? Blijft er ook meer tijd over voor andere dingen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-04-2010 11:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hallo bruno signature |
|
Bedankt voor de verwelkomingen ^^ quote: Ik begin er net mee, maar ik denk van wel. quote: Ik haat duiven altijd en overal quote: Als ik het zóu kunnen, ja! Ik woon op 15 minuten van het centrum van Rotterdam, daar heb je De Lijnbaan, met allemaal van die gevleugelde weirdo's. Maarja, hart voor dieren hé... Het doet maar even pijn! |
|
quote: In principe is het gewoon ongedierte, dus valt het niet onder de dieren... of is dat gewoon mijn mening ? Vind ik ook niet |
|
Duiven, t benne bekant vliegende ratten Ohja, en welkom! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Welkom, N00bs! En duiven moeten kapodt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Af en toe een stukje hart is goed voor ze jah, maar ik zou ze ook andersoortig vlees aanbieden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Heb je het al gelezen van de cavia's? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:in welk topiqueqeau? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Lultopic. Ze zijn van het weekend allemaal verkocht helaas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
en op marktplaats wordt er ook al niet meer op gereageerd nu hij in categorie levensmiddelen is geplaatst. Ik moet toch een beetje opschieten want die beesten van nu vreten de oren van mn bloemkool. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |