![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Ben tussen het daten door aardig bezig met Bioshock 2 op de xbox360, vet spel. Maar eigenlijk zit ik gewoon te wachten op Red Dead Redemption. Wordt zeer behoorlijke shit heb ik zo het idee. Evil Dick ![]() |
|
quote:Deel 1, gewoon de singleplayer. Vooral leuk om de beste manier te bedenken om de missie te halen, sommige missies moet ik wel >10 keer (gedeeltelijk) over doen voordat ik het door heb. Af en toe ben ik wel wat ongeduldig. ArmA II wil mijn pc helaas niet draaien, is die net zo realistisch als het eerste deel? ![]() |
|
Ben nu de beta aan het installeren. Gelukkig momenteel de tijd aangezien ik klaar ben met S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat (ook al zal deze ook wel een stuk of vier keer gespeeld gaan worden, net als zijn voorgangers), is mijn nostalgische bui met Duke Nukem 3D (dank [insert object] voor DosBox) en ben ik Warcraft III: the Frozen Throne online na al die jaren toch wat zat aan het worden. Nu dus rustig de beta spelen en ergens volgende week Metro 2033 aanschaffen ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: jazeker... die is gewoon nog vetter... eigenlijk te veel mogelijkheden. Iig genoeg speelplezier. Alleen jammer van de bugs hier en daar maar daar trek ik me maar niks van aan. ![]() |
|
Ik heb voor 10E Far Cry 2 gekocht. Ziet er mooi uit maar ik vind de gameplay #%$$# irritant en het spel "pakt" me totaal niet. ![]() |
|
Waar heb je die gehaald dan voor dat geld? Die wil ik ook nog steeds een keer proberen. Edit - Ik ga trouwens uit van een Xbox versie, deze zal wel voor de pc zijn. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 05-05-2010 11:08] ![]() |
|
Final Fantasy 2 op mn Ipod Touch, en Final Fantasy 8 op mn psx. Verassend hoe weinig het concept veranderd is sinds '88. De verhalen zijn wel een stuk dieper geworden. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: PC versie idd, bij de MediaMarkt. ![]() |
|
Xbox360; sonic tennis ![]() Condemned II Bayonetta Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: ja die ligt bij mij ook stof te happen op de 360, kan er echt niks mee. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Far Cry 2 valt op veel fronten tegen eigenlijk. Jammer, aangezien de omgevingen toch redelijk sfeervol zijn. Voornaamste kritiekpunt; die 'outposts'.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
ja, wat een ellende. En dat gejaag van locatie naar locatie valt ook tegen. Nadeel is ook het upgraden van je wapens. Je kunt pas zien wat een upgrade doet als je die gekocht hebt. En door alles en iedereen beschoten worden terwijl je gewoon rond rijdt zuigt ook teelballen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Jammer, dan laten we hem liggen. ![]() |
|
Voor 15.- is het nog wel leuk dingen aan gort schieten. Een leuke game voor tussendoor maar om de hele week te moeten spelen, nee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Goddomme wat was Mass Effect 2 een toffe game ![]() Roll on # 3! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Wil je nog een beta-key voor Starcraft 2? Weer één over ![]() Als Nimbus 'nee' zegt is de eerste die mailt naar het adres in mijn profiel de gelukkige ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Nu weer druk bezig in Bad Company 2, en Tom Clancy's las vegas 2. Blijft erg gaaf, hoewel het me verbaasd hoe makkelijk je in BC2 een headshot doet, of met een hit een vijand uitschakeld. ![]() |
|
quote: Graag! ![]() ![]() |
|
Mail me dan op het adres in m'n profiel ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Iemand Alan Wake al gespeeld? ![]() |
|
Is die al uit? Gisteren Toy Soldiers gekocht, leuk! ![]() |
|
dacht niet dat alan wake al uit was. ![]() |
|
Gelukkig, dat scheelt me weer tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |