![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hail mede-schrijvers/dichters/shakespeares Leuk dat er weer wat nieuws bij staat ![]() (ik kijk stiekem altijd even, de weinige keren dat ik online ben...) Ik heb ook nog een stapel Nederlandse, maar die heb ik er nog niet opgezet ![]() En nog een hoop oud-hollandsche blackmetal achtige dingetjes, maar die heb ik nog niet uitgetypt. ![]() |
|
Hee, doet niemand dit meer? Ik wil weer schrijfsels van anderen lezen... ![]() ![]() |
|
Vooruit .. twee teksten onlangs door mij geschreven : Hunger Feeding Flesh Innocent Thirsty Pouring Blood Weak Feed me the flesh of the innocent Pour me the blood of the weak I raise my voice and thou shall obey Do not look me in the eye I am Your new god I am The new savior Violent Fighting War Religion Greedy Taking Money Poor I fight the fight against religion I take the money of the poor My righteous seed planted deep inside your womb My spawn will devour you alive I am Your new satan. I am The new terror en This is the way I like to be killed Hart cut out suddenly, knife oh so blunt This is the way I like the pain Soul draining, stomach turning, throat cutting That day, the knife, blood, death The truth hit harder then the rock Mirrors water the image I give them Reflection is just another imagination All seems to be surrounded by drops of death Black, motionless movement downwards How could I foresee this sorrow? Truth disguised itself as pleasure My eagerness for distraction made me fall My longing for sunrays gave me the hand of a child The knife, the ruler, you became my sixth grade teacher Bringing me back to reality in a short, sudden burst of pain Serenity is not in store for me Sun stains the perfect brown of my leaves Give me the pleasure of depression and guilt It soothes my restless heart, it takes my ignorant smile away ![]() |
|
Geschreven door Sjaan himself: Suffocating temptations In this distressed moment There’s no sign of recovery Left behind by an enchantress Treasoned by her gaze. Her words were a spell To ruin my precious life Here I’m always stucked My longing cannot end The rotting smell penetrates my nose My own brain is languishing by the poison she spits out I can’t resist her temptations She has conquered my brain Alone I scream for compassion Despair, all that remains Her whispers in my head Force me to raise my hand My fingers, like cold stones Suffocate my existence… Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
(alsof ik iets beters te doen heb ![]() ![]() Buiten… wacht er een hele wereld waar je geen deel van wil uitmaken zelfs hier binnen ben je bang soms barst je in tranen uit terwijl je je tanden poetst als dat al te zwaar voor je is wat is er dan buiten nog voor je? Beeldt jezelf in, dat je sterk bent, dat je gewenst bent, dat je nodig bent Zet je masker op en open je deur meng je, tussen het licht en vergeet - al is het maar een paar seconden – de leegte, die op je wacht. ![]() |
|
agony, ik vind het wel moedig dat je zoiets plaatst omdat het op zich behoorlijk persoonlijk is, ook vrij letterlijk omschreven. Dus hulde! ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
Sjiek hoor, AgonY.. Een oprecht, duidelijk stuk, zonder dat het sentimenteel of zwaar aandoet. Lijkt me niet makkelijk, maar is je goed gelukt. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
Mjoh, en heel herkenbaar. Ik ben gestopt met me een fuck aan te trekken van hoe de omgeving tegen me aankijkt. Er is een eliteclubje mensen waar ik me wat van aantrek, maar verder... AgonY: Mooi! (Jij zelf ook, trouwens.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Een vuil tekstje voor een al even vuil rock nummer dat ik onlangs heb gemaakt: I've been living off black coffee Off morfine and my fears Well it seems like only yesterday But I'm guessing it's been years I'm sick of all these shadows And those voices in my head If I have to see your face again I'd rather just be dead And sure I'm counting chalk lines On the walls that make my cell (but) I can tell right where I'm bound Judging by that sulfer smell Chorus: Yeah, yeah, yeah, straight to hell, yeah X3 C'mon and burn with me in hell! So I'm sitting here alone again Just staring into space And all the hopes I ever had Have gone without a trace I'm tired of all the torture That's ripping up my brain Give me another week or two And I'll have gone insane Now it seems I'm out of coffee And I can hear that graveyard bell This life was never meant for me So I guess it's just as well Chorus... Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
Lange tijd is er voor mij geen aanleiding geweest om iets te schrijven... ik leek wel haast gelukkig ![]() Would you be weeping as I am, now the truth hurts but you never believed the lies? Would you be falling this downward spiral? What is it worth to jump, knowing you can't fly? Would you be blinded by this beauty trying to grasp it but in your hands it only dies? Would you be crying all these tears unleash selfpity and wallow through your darker days? . ik denk dat ik dit ooit nog af ga maken..., maar ik ben bang dat ik m'n beste tijd als 'schrijver' allang gehad heb, nu ik mij veel meer met beeld en muziek bezig hou dan met tekst... Zoals ik eerder al zei, aan alles komt een eind... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Zo, ik heb wat gevonden uit '98 of '99, ik weet het niet meer... Maar het is echt heel geschift ![]() MOERAS Het veen lijkt op een mummie en het veenlijk ook Sta tussen vroetende varkens als ik salamanders kook in de poel des verderfs is het onvriendelijk stil op het spatter na en een salamandergil De zon tuurt door dikke nevels naar wat het ook schijnt zonder te weten, dat door de sluiers haar beeldtenis verdwijnt De modder tot m'n strot en daar boven is het koud zeker in de tijd van besef, dat liefde bederft, alles een zwanenzang is, ook als er geen zwaan sterft Want op het veenlijk na wordt niemand hier oud en vergaat alles tot stof en veen is gewoon verrot hout . ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Wow... *kippevel* ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
www.cu2.nl/lain staan strax wel een paar op Bruce Banner ![]() |
|
dit heb ik geschreven zo'n 2,5 jaar geleden, toen het net gedaan was tussen men vriendin en ik. in een vlaag van lusteloosheid heb ik dit geschreven : verveling omhult mijn ziel mijn geest wordt duister en kil rare gedachten stromen door mij mijn wereld stort in schande, ik zou moeten reageren ... ik blijf zitten. voel ik nog iets? neen leegte, ja dat wel maar liefde? verdriet? woorden verliezen hun betekenis leegte, angst, ik zou ertegen moeten vechten, opstaan, mij herpakken ... ik laat het zijn weg gaan het levenslicht in mij dooft het wordt meer en meer duister jah, wat kan ik eraan doen, wat wil ik eraan doen ik blijf ademen, angstig, leeg. Booze 'n Metal ![]() |
|
na alles hier gelezen te hebben durf ik bijna niet te posten, omdat 't toch in het niets valt. I'm done with my world, my life, my being there's nothing worth seeing All long lost facination to me i wanted to be free No more life of burden, just a closed curtain. but ever since you said you love me i can go on i want to go on... (tis maar klein stukje en ik weet dat het ![]() I am the 1%. ![]() |
|
heey, ik heb een tekst op mijn cu2 staan, meteen bovenaan. www.cu2.nl/paulusius ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dit zijn de recentste: At --- See you auntie tar baby cry-baby thinks she's funny everyone's lover but no true friends good at singing while longing to see others cry see you auntie it baby grey lady thinks she's funny inside an untidy brothel room frigging steady boyfriend Ego also known as fatso give tar baby the feathers lock her into a Hermans' novel see you auntie Bucket lady trick baby you filthy cunt! No title -------- Don't be afraid of us only fear your rewritten stories locked and lost in a hall of mirrors while holding the key to the different emergency exits alas-we laugh at you to see you walking into doors your hands are not tied up so why not undo your self-made blindfold? en een beetje positiever : To... ------ you need not to tell me your story I'll cherish it in my hands while my lips are sealed- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
At --- See you auntie tar baby cry-baby thinks she's funny everyone's lover but no true friends good at singing while longing to see others cry see you auntie it baby grey lady thinks she's funny inside an untidy brothel room frigging steady boyfriend Ego also known as fatso give tar baby the feathers lock her into a Hermans' novel see you auntie Bucket lady trick baby you filthy cunt! ![]() ![]() lock her into a Herman's novel Brusselmans? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Een Ziel Verloren 2, geinspireerd door me ex ( ![]() Lopend over de paden van emotie Melancholisch kijkend naar de gestorven hemelen Snijdend door de aderen, de wanhoop nabij Diep zinkend in de tranen van vergane glorie Pijn en inzinking, gevoed door nostalgie Gedachten zwervend door de bebloede wonden Opengerukt door kettingen van het verleden ...Verscheurd Verborgen in de duisternis Het eindpunt De verlossing Niet wetend dat er hoop is Schizofrene waanzin Paranoïde angst... Angst voor falen Angst voor emotie Angst voor wanhoop ...Angst voor leven Zijn ziel, vertrapt, verloren Gestorven in de kille buitenlucht Ingestort... Doodgebloedt... De aarde, De hoop geabsorbeerd... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
- (na aanleiding van mijn zoveelste ziekenhuis bezoek) Ijs en Haring: De wereld is nog nooit zo fel geweest Cholestrollen en Medikabouters!!! Anesthesisten zijn raar volk Zeggen je een goede droom te kiezen En sturen je er dan naar toe Als je er eenmaal geweest bent En wakker wordt in verband Weet je niets meer dan dat die muren wel verdomd wit zijn En je liever ergens anders was "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Geinpireerd door mn ex Je zei "Ik heb je nodig" Dat was overbodig Het is hard, ondoordacht en gemeen Waarom neuk je na 2 weken alweer met iedereen? Ik voel me nu een beetje rot Ik snij je kut open, trek je eierstokken eruit, doe er deeg omheen, frituur ze, laat ze je zelf opeten, snij je strot door, neuk je in je strottenhoofd, Snij je neus eraf overal snot Alleen dat laatste rijmstukje wil niet ![]() ![]() |
|
quote: Hm ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |