|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
En nog eentje om m'n fantasy nerdin gehalte hoog te houden. Asha'fala Quel Kaldorei (Farewell High Starborn) While nearly all is forgotten of our longed for past, one memory still haunts our minds. A memory of pain and loss that will ever last, a fire so intense it burns, so bright it blinds. Many are lost, and all are missed tonight, all are mourned for, but one memory will remain. She was our guide to Elune's ever guiding light, but when she died, demonic fires she had to sustain. Our High priestess we shall ever miss, and ever shall we remember her in pray. All the times she gave us bliss, never did she lead us astray. I will laugh with the birds, I will sing with the flowers, I will dance with the stars and I will pray to the sky. Her memory shall always empower, and lead our spirits way up high. Say not in grief that she is no more, but say in thankfulness that she was. Blessed are those who mourn they shall be comforted, and the pain will pass. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
knuffel ook goed ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ook goed Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Fuck the world and fuck you |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-08-2008 23:57] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 02-08-2008 23:58] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Lyrics van mn grindcore project Jøhan Køts Corpses on Hill Bellybutton Im getting hungry When i see these corpses All these corpses on hill bellybutton. Starving for the rotten flesh.. I dont mind the rats inside I wonder why theres hunger.. -- All this food-- Im starving for a bone to lick.. Oh great hill bellybutton My own albert heijn --Only cheaper..-- Oh hill bellybutton Were the corpses rot --When is sell-out-day?-- |
|
Allemaal heel leuk en aardig he, maar het lijkt me vertandig dat jullie allemaal gewoon een vak gaan leren. Against God and Government |
|
|
|
Ja vind ik ook..net zo`n vak als Rotzak Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
he drank in the liquid galaxy, and wondered about the sudden slap that connects leather and wood to her flesh she told him of her fantasies and assured him she wasn't trapped that objection was just and would do her good in liquid galaxy and mirror'd glass he saw and saw again the doors forever closing, hiding a world of worlds he'd never know --------- Stolreiger: stilzwijgend schiep hij genoegen in het posten bij wateren en het wateren over post geen boswachter gaf hem de kost maar hij kostte hen duiten door de ruiten was hij te zien in het zicht van geruitte kamelen die hij slinks zou vervelen door het nadoen van schapen van schaap schiep hij dan weer genoegen en stolde zo zijn reiger wee'rom "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Mijn eerste Engelse tekst sinds jaren. Eeuwen. Dungeons of Self -The cold walls of confinement -Down in the dungeons of self -I can hear their footsteps above -The smuthered laughing - the lies -The bitterness of solitude -Yearning to escape (this prison I helped them build) -Unpenetrable walls entomb me -Deep down in the dungeons of self -Scraping and scratching - the walls of confinement -Gently caressing - my walls of protection -Scraping and scratching - the walls of confinement -Gently caressing - my balls and erection [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-08-2008 20:18] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Die wending op het einde, tamelijk lachwekkend. Bruce Banner |
|
Een lach en een traan, hé? That's entertainment! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Onlangs beide teksten weten uit te breiden met een extra couplet; Verschijning uit Zwarte Dimensies -Opdoemend uit de zwartste dimensies -Verdorven verschijning van kwaadaardigheid -Manifestatie van haat en misleiding -Een liefdeloos wezen gespeend van geweten -Een hart zo zwart - versteend en verlaten -Een kille spiegel reflekteert de grimassen -Oceanen van leugens gebundeld in haat -Eeuwig lijden in verzengende wraak -Vuile verschijning uit zwarte dimensies -Verwrongen verlangens - verborgen intenties -Ontdaan van compassie en liefde vergeten -Een entiteit volledig door haat bezeten Gapende Muilen der Jaren -Gapende muilen der jaren -Bloeddorstige vreters van zielen -Klauwen schrapen en scheuren -Onstilbaar hun eeuwige honger -Diep is de afgrond der tijd -Vallend door de leegte van jaren -Klauwen schrapen en scheuren -Ongrijpbaar mijn eeuwige ziel -De tirannie der tijd - meedogenloos en koud -Genadeloze klokken tikken teloorgang -De kaken der jaren vermalen verlossing -Geketende prooi der middelmatigheid En alweer een nieuwe Engelse tekst, gisteren geschreven; Black Hole of Oblivion -Black hole of oblivion pulling me in -It's darkness so perfect - it's emptiness so warm -I discovered a gate I never wanted to find -Solitude surounds me like the warm mother's womb -The relentless vortex of failure -Dwelling in it's path since the day I was born -Now the weakness has corrupted me too (finally) -Crushing all that I ever was (or could have been) -Voices are beckoning - the voices are me -To the black hole of oblivion where my insanity roams free -Divine loneliness - God of all that I see -Nothing is everything and everything is me [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 03-08-2008 20:25] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Moet jij niet roepen dat je gay bent enzo? Het is de lichtinval ;') |
|
Roepen dat je gay bent is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
klopt daarom doe ik het voor je!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Pffft Voyeur |
|
Voyeurisme is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mijnstreek is gay. |
|
Remunj is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |