|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
I hail to thee! Lainedil! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-10-2003 19:04] |
|
quote: I thank thee Bruce Banner |
|
geschreven voor mijn true blackmetal band, Evil Satanic Punkrockers from Hell (http://www.evilsatanicpunkrockersfromhell.tk) Pure Evil Shall Arise There is only one real Lord The Bible is full of lies About God and his bastard son And the blessed whore we despise Those christians all believe, The stupidity of mankind We will make them suffer Burn pure blasphemy in their mind Satan is our Lord Your filthy God we despise We are the Satanic horde Pure evil shall arise Now all gather and worship Satan He will help us with our fight We'll slay the christian motherfuckers And burn them with our master's might Satan is our Lord Your filthy God we despise We are the Satanic horde Pure evil shall arise The unholy war shall begin We will crush them with great ease Now come on, children of Satan Be truly evil and stop the christian disease Crush all christians one by one Let them suffer till they die The world is ours, children of our Lord, Satan, the majesty of earth and sky Satan is our Lord Your filthy God we despise We are the Satanic horde Pure evil shall arise Satan is our Lord Your filthy God we despise We are the Satanic horde Pure evil shall arise no text supplied |
|
Misschien is Dark Funeral geinteresseerd Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: of anders Naglfar wel... Bruce Banner |
|
Kreeg vandaag een soort van een verstandverbijstering waar dit gedichtje uit voort kwam: A last cry ------------------------------------------ I Silently call thy name In darkness of night Hoping for tomorow At day I cannot think At night I cannot sleep You are always on my mind I'm beginning to lose control I scream out your name But you don't hear it I can't go on like this I'm a walking corpse Living only for you ------------------------------------------- *sniff* FREEZE |
|
Last van verliefdheid? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Nee, niet eens Dat is het hem juist! FREEZE |
|
Ik heb er ook 1 gemaakt : Mijn hond heet Kees Hij is een Herder En als je zegt STOP! Dan loopt ie verder |
|
Vintersong... die is... die is GENIAAL! FREEZE |
|
[quote]Op 28 oktober 2003 17:41 schreef Phantom Lord het volgende: Nee, niet eens Dat is het hem Weird. Dat is echt zo'n typisch 'ik ben verliefd maar kan hem/haar niet krijgen' gedicht Subtiel kamerolifantje |
|
biologisch tuinieren - Grindminded terwijl het licht uit je ogen verdwijnt ik mijn zaad verspil diep in jou het laatste adem over je lippen glijd was je heel even mijn vrouw 8 jaar geleden ging zij, op dezelfde manier uit mijn leven. veilig onder een bloemenrij, en ik ben alleen gebleven. Soms voel ik mij alleen, ga naar een bar of discotheek. Neem een leuk naief meisje mee, en begraaf ze na een week. Mijn tuin is nu zeer vruchtbaar, de groenste van de buurt. Er liggen dan ook 14 lijken, voor zolang het nu al duurt. Alles begon met het eten, ze had weer spruitjes gemaakt. Nu moet ze toch wel al weten, dat die troep mij niet smaakt. Dit wilde ik haar duidelijk maken, en begon op haar in te slaan. Toen ik haar nek hoorde kraken, was ik te ver door gegaan. Nu ben ik alleen, en om mezelf te plezieren. Versier ik soms een meid, en doe aan biologisch tuinieren. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Had net een vlaag toen ik aan het fietsen was terug van werk: De schaapjes van het avondwaken betuigen hun spijt En blaten condoleances over de velden Hun geluiden dragen over de graven Van verraders en van helden Mocht u dus op een mistige avond langs het oude kerhof lopen En zweren dat u witte schimmen ziet, wacht dan op een schapig antwoord want geesten zijn het niet (p.s. ben niet helemaal 100 % tevreden maar misschien heeft iemand anders een leuker einde?) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 13-11-2003 22:27] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
tsja mja. ik wil wel iets posten, maar ik schrijf niet zo denderend... While cleaning up my mind I found some very old stuff It came all back to me and I can't see an end Help me please, oh god help me pick me up, and let me stand For I want to live, and death won't be mine. Gevoel ofzoiets Ik kan geen woorden vinden, om het te beschrijven Ik kan geen zinnen vormen, om het te verklaren Ik kan het niet, uitleggen wat ik voel. geblaat PS: Lain.. je bent geweldig [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 13-11-2003 22:59] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
T'was als ware mijn geest verkracht, Zo deerniswekkend vliedde zij leeg door t'ontbreken van enige pracht Het waren fecaliën waar dit naar neeg Oh hart mijn treurig gestemde ziel Heb meelij met mij uw dienaar en maakt een einde aan dit gepiel Want kvind het werkelijk verselijk naar, die nieuwe metallica raakt echt geen snaar Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Hettfield en Ullrich gaan verschrikkelijk af, Burton draait zich om in zijnen graf. Newsted bedankte voor de eer, nog even en metallica bestaat niet meer.. (ohohoho wat slecht ) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 14-11-2003 15:01] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Bovenstaande heerscht.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: dat is je beste Lyric ooit Bruce Banner |
|
quote: Gewoonweg briljant!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: jahaaa goed is ie he O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |