IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Personal Lyrics Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2006 5:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 maart 2006 22:13 schreef ZelThoR het volgende:
Hier wil ik nog even op terugkomen, ook al is het lang geleden: er worden nergens expliciet wijven genoemd, en gezien de muzieksoort is kerels waarschijnlijk relevanter.


hehehehehe Leuk gevonden


Bruce Banner


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-03-2006 8:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2006 5:59 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
hehehehehe Leuk gevonden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-03-2006 8:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Maar over dat koppen inslaan enzo... M., wat vind je van The Serpent Strikes.... ?


Bruce Banner


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-05-2006 1:17 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Vorige week nog een tekstje geschreven, ik denk dat ik ook maar eens een NSBM projectje moet opstarten.
De eerste regel is tevens de titel, lekker kazig.

-Herboren in wouden waar de nacht geen einde kent.
-Een trotse geest, bevrijdt uit de klauwen der dictatuur.
-In eenzaamheid ontstijg ik de doctrines der misleiding.
-Verscheurd door verdriet over het onafwendbare lot.

-de ijzige storm van haat zal altijd woeden.
-terwijl ik toekijk hoe de mensheid vergaat.
-het smerige jodenbeest zal triomferen.
-uit de smeulende resten verrijst zijn beloofde land.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-05-2006 1:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De eerste regel valt ook nogal uit de toon, ik loop altijd rond met een regel in mijn kop en nog helemaal geen concept ofzo. Tsja, het is nogal een anti-semitische tekst, maar niet echt NS omdat het apocalyptisch is, hehehe.
Nederlandse teksten blijven wel iets van knulligheid uitstralen, maar dat komt volgens mij omdat we een complex over onze taal hebben opgelopen omdat de muziekindustrie zo gedomineerd word door het Engels.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2006 1:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2005 15:30 schreef Burzum het volgende:
"Je moeder"

Je moeder kanker ende aids
Je vader met zijn stoma al weken in coma
Je vriendin verkracht
o jee wat een pracht


Hahaha zag deze net weer, toch best creatief


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-05-2006 1:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Spontaniteit is altijd creatief.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-05-2006 1:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe, zal vast weer een van mijn alcoholische buien zijn geweest


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2006 1:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ongelofelijk, ik wordt geband voor een dag vanwege 1 opmerking, hier staan teksten die vele malen shockerender zijn dan die opmerking. bah.ach het zal wel iets persoonlijks zijn geweest hehehe


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-05-2006 1:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Tsja, democratie en onpartijdigheid in dit soort dingen zijn niet echt de sterkste punten van het ZM-team, dat is niets nieuws. Vaak word hier aan verbanningen een verhaaltje over politiek en/of schuttingtaal opgehangen, terwijl het altijd om vrij persoonlijke dingen draait, als je hier niet lekker ligt bij een moderator kun je nogal eens op die manier genaaid worden. Gewoon menselijk gedrag, dus. Primitieve gevoelens van irritatie en/of afkeer verhullen in allerlei nobele nonsens.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-05-2006 1:49 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Gaat het weer een beetje, Heiden? IS het een lyric, of ga je weer ontopic?


Bruce Banner


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-05-2006 1:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 1:49 schreef Lainedil het volgende:
Gaat het weer een beetje, Heiden? IS het een lyric, of ga je weer ontopic?


Al mijn posts zijn lyrics, man. Zorgvuldige woordkeuze en conceptualisatie zijn de basis van al mijn posts.

Hehehe, ontopic weer, ja.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2006 1:52 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

zie je ?


Fuck the world and fuck you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-06-2006 20:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Treehugger Alert!
Gisteren zat ik wat van mijn natuurfotografie te bekijken en veel van die bomen ken ik al sinds ik een kleutertje was. En opeens had ik dit opgeschreven;

-sinds mijn vroegste
-herinnering
-en vele herinneringen
-lang daarvoor
-reiken jouw takken
-onbewogen
-wortels dringen diep
-in land en tijd
-onlosmakelijk verbonden
-met deze grond
-een rots in de branding
-van jaren en eeuwen
-een pilaar van wijsheid
-zo vastberaden
-als ik ben vergeten
-vergaan en vervlogen
-reiken jouw takken
-onbewogen


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 26-06-2006 21:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2006 20:58 schreef Heiden het volgende:

-sinds mijn vroegste
-herinnering
-en vele herinneringen
-lang daarvoor
-reiken jouw takken
-onbewogen
-wortels dringen diep
-in land en tijd
-onlosmakelijk verbonden
-met deze grond
-een rots in de branding
-van jaren en eeuwen
-een pilaar van wijsheid
-zo vastberaden
-als ik ben vergeten
-vergaan en vervlogen
-reiken jouw takken
-onbewogen


...wauw...


Subtiel kamerolifantje


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-06-2006 21:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Thanks.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-06-2006 21:10 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Mooie tekst inderdaad Heidie


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-06-2006 21:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dankjewel, kale.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-07-2006 13:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Het hele verhaal tot nu toe dan maar. En ja, ik ook van jullie

The Last Day Dawns For The Kingdom Of Karan:
The Serpent Strikes At Sunstone Hill
Part I: Night falls upon the Golden Hill



A thousand years ago, before the majestic Kingdom of Karan was overthrown by the armies of Chaos, one fortress remained undefeated. A bastion of hope, guided by strength, an iron will and a symbol of perseverance of this once so glorious realm: Sunstone – the Golden Hill under the Morning Sun. If Sunstone would fall, all the splendour of Karan would fall to ruin and be forgotten in all ages that would follow.

As the last day in the history of Karan slowly came to an end, the Serpent Army, Chaos' elite forces, had finished preparations and was ready for an all out onslaught. A storm that would vanquish all remains of Sunstone Keep and the last of Karan's brave people.

(Prayers of war from the castle’s keep)
“The light shall shine
We will arise
Take heart, now fight
Ride forth this night”

(Cries of despair arise from the city)
“The gods have forsaken us! Karan will kneel to Chaos and death, as the Serpent has been unleashed. Their horror bestowed upon our keep shall leave none alive. What carnage unfolds when the city is breached? Sunstone is lost, for our walls cannot hold. They shall be taken down and will crumble to dust as our guards are crushed by endless waves of Chaos’ Legions rushing relentlessly into the city. Of all of Karan’s proud folk, we are the last ones to fall…

…yet fall we will…”

...and the storm that rises takes the heart of many, yet the bravest and the boldest unite, determined to see another dawn for the Kingdom of Karan.

(The Captain of the Guard proudly rallies his men)
“Guards of Sunstone, here we stand, a thousand men strong, awaiting the inevitable assault that will rock the foundations of the Earth, watching over the woods below from our fortress proudly standing on top of this hill.

Not once has this castle been taken, though many wars have been waged upon her walls, and a tenfold of sieges she has seen. The glory has always been in favour of us, our battles have brought naught but bitter defeat to our foes. Yet knowing that the forest will not reveal what spawns underneath her cloak, nor reveal the plans of the Serpent Army that lurk behind every fir and root

The foes of our keep
Our glory and pride
Hidden well within
Ready to strike

A winter moon concealed
Darkest of all nights
The Serpent at our gates
We are abandoned from the light

We remain vigilant, with the eyes of a hawk to watch over us, We are the last of Karan, we will stand and fight! We will not yield to thy foe. To arms!”!

Part II: “Crushing the Golden Gate”

(The Serpent Army prowls underneath the forest cloak)
“Gather, all ye warriors. Hearken! Our leaders call forth their troops!”

(The Battalion Leaders order their legions to war)
“Legions of Chaos, this campaign will be over soon. One by one, the cities of Karan knelt to our furious blades and fell to our unparalleled might. Sunstone is the last pathetic attempt of defence by this pitiful kingdom of worthless savages, yet crushed it will be.

Hear the screams of terror arise from behind the city’s walls; hear the cries of despair fill the darkening sky. There is swift defeat for our enemies, yet a long and gruesome suffering, as a bloodthirsty flood of Serpents shall engulf the citadel and bring torture, pain and death to all of those within.

Form ranks! We will annihilate their last legions. Leave none standing! To battle! ”

(Sunstone soldiers awaiting the final battle)
“My lords, fires in the night light the castle wall. They are here! The storm is drawing near and we are trapped like rats on a sinking ship. We must keep fighting for our lives, fight until we fall, for there is no other way. Sunstone must prevail! “

…and as darkness falls, the magnificent sight of a thousand sharpened spears gleaming in the fading light marks the last sunset ever beheld by Karaner eyes. Thunder roars in the distance and lightning fills the sky as torches are lit throughout the forest, and the Serpent Army sets out to the gates of the Golden Hill.

(Sulthus, Prime Serpent Warrior)
“Torturing one's enemy is a principle of warfare
Greatly underestimated by the noble clans
In the name of honour we shall let them follow all their righteous codes
As we burn them all alive, let the Serpent take their lands!

To war!!”

(Prayers of war from the castle’s keep echo in the night)
“The light shall shine
We will arise
Take heart, now fight
Ride forth this night”

(Harsh voices sound the attack - Battlesong of the fearless Legions of Chaos)

“March to the Golden Gate
Set their precious nest ablaze
These men are weak, they won’t escape
They have no place left to run

This city is the last to fall
Take it down! Destroy it all!
Their reign will be forgotten
Their kingdom gone

Cleave a path through Karan flesh
Split their skulls and break their backs
We will end it all this night
Never shall they see the light again"

...And thus it began...


(to be continued)

*zwaardjes-smiley*

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-07-2006 13:29]


Bruce Banner


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-07-2006 13:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

'Danger, danger, Will Robinson!'



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Krijt
De drummer die je (nog) niet kent.
Usericon van Krijt
Posted 01-07-2006 19:54 by Krijt Wijzig reactieProfiel van KrijtQuote dit bericht

Had weer eens een van mijn dicht-stuiptrekkingen tijdens wiskunde, een tijdje geleden.

--------------------------------
Gevangene in mijn lichaam,
ik zink weg en laat me gaan.
Een ander neemt me over,
gebruikt mij en gaat staan.

Ik kijk hoe hij mijn lichaam gebruikt,
hoe hij doet wat ik niet kon.
Die ander neemt me over,
ik vocht hard, maar hij won.

Hij gebruikt mijn handen,
mijn benen, mijn mond.
Maar mijn ziel niet, dat is
het enige dat hij niet vond.

Ik ben er nog, maar erg
diep van binnen, ik ben stil.
Hij verlaat me nu, nu
hij gedaan heeft, wat ik niet wil.
--------------------------------


"Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-08-2006 15:42 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Hersenloos fascist
hoopt dat niemand 't ziet
Zijn moeder was jodin
en z'n vader islamiet

-------

serieus dan maar;

Een lantaarnpaal verlicht mijn bestaan
De bomen worden verslagen door de wind
Het is enkel door het elektrisch licht
dat ik mijn weg nog vind, anders blind

op de tast langs de wegen
op gevoel langs de ru?nes

Vanavond buigen wij voor het elektrisch licht
gedachten gaan de gang verbreden
de lampendrager deelt zijn licht met de veroordeelden
gebonden aan de woorden en de orde van de dag
Laten wij niet vergeten wat mag;

alles wat de oude goden verboden hebben



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-08-2006 17:28 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 26 juni 2006 20:58 schreef Heiden het volgende:

-sinds mijn vroegste
-herinnering
-en vele herinneringen
-lang daarvoor
-reiken jouw takken
-onbewogen
-wortels dringen diep
-in land en tijd
-onlosmakelijk verbonden
-met deze grond
-een rots in de branding
-van jaren en eeuwen
-een pilaar van wijsheid
-zo vastberaden
-als ik ben vergeten
-vergaan en vervlogen
-reiken jouw takken
-onbewogen


*Start zijn kettingzaag*




Is wel iets voor FRNK vind ik.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-09-2006 1:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 september 2006 23:29 schreef blonde rockgod het volgende:
Posted 13-09-2006 21:18 by strapping young lad

--------------------------------------------------------------------------------

khad ff een stukje songtekst geschreve maar k weet nou niet echt wat ik er van moe vinde dus k vroeg me af of het nog de moeite waard is om verder te schrijve

Going down

I'm going down...

darkness beside me
clouds coming down
bleeding hearts
I fall at the ground
walk in the water
sleep in the night
flying angels
take my soul

I'm going down
into devil town

you take my hand
and the pain that i have
follow the words
and lose yourself
found the red
come and get
flowers in fire
there is no bad

I'm going down
into devil town

if I could than I would
go where you are
no choice to go
reborn in hell....



Je moeder.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-09-2006 1:25 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Oei! Dit topique, ja... Eens kijken of ik nog wat standaard simplistische teksten van mij moet censureren...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen