|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Voorverkoop al begonnen? |
|
Volgend jaar zeker voor party machen!! =) |
|
Waarschijnlijk weer aanwezig, dit jaar was een groot succes! |
|
Ik ben ook zekerweten aanwezig. Sinds ik in 2009 ben geweest wil ik elk jaar erheen. |
|
Ben ook weer aanwezig. De vierde keer in vijf jaar. Alleen 2008 afwezig door freelance werkzaamheden. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
30 september worden de eerste namen (behalve Coroner natuurlijk) bekendgemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 17-09-2010 12:27] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wellicht toch maar eens naar een groot metalfestival gaan, Hellfest heeft, wat mij betreft, al jaren de meest relevante line-up hier in de buurt. Neurosis en Autopsy zijn in ieder geval al twee prachtnamen op de affiche. Verkoopt Hellfest meestal (ver van tevoren) uit? You have time. You are doing fine. |
|
Netjes! Autopsy en Neurosis. Ik hoorde ook nog iets over Eyehategod maar daar juich ik nog niet te vroeg voor. Edit: Leatherface91 wrote: July 2010 @Davincimans: I was speaking to Jimmy at the Glasgow Eyehategod gig and he said they got told that day they would be doing Hellfest 2011. [Dit bericht is gewijzigd door finsedrol op 09-09-2010 11:27] |
|
Yeah, dit wordt wederom weer een gang naar Frankrijk gaaf zeg, Neurosis & Autopsy eens bekijken!! |
|
Nee hellfest verkoopt niet zo snel uit. Het wordt wel elk jaar iets populairder maar de meeste mensen zijn te lui om zo ver te rijden. |
|
quote:En als het wel uitverkocht is zorgt de organisatie er gewoon voor dat er nog een paar duizend man extra bijgepropt mag |
|
@jouke, jep, kijk wat er dit jaar gebeurde. Zogenaamd max 20000 kaarten per dag maar toch zo'n 30000 binnenlaten. En dan later zeggen dat ze wel moesten door valutaverschillen tussen contracttekentijd en afrekening Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Wauw mijn powermetalkant is zojuist klaargekomen want Rhapsody komt naar Hellfest!! Dat en Coroner en Angel Witch! very nice! |
|
quote:Hey Marcel, alles goed ? We hebben elkaar nog gesproken bij The 11th Hour in Tilburg |
|
quote: Ohjé, Dour taferelen. Maar merci, goed nieuws dat ik voldoende tijd heb om tickets te (laten) kopen. Waarschijnlijk met een mooie club aanwezig, er is schijnbaar wel animo onder mijn vrienden om weer eens naar een groot festival te gaan. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Gevoelsmatig heb je gelijk, maar laten we vooral de Fransen leren dat glazen best omgespoeld mogen worden. Stelletje hufters. |
|
quote: Inderdaad! |
|
Zojuist OFFICIEEL bekendgemaakt: Angel Witch Bad Brains Belphegor Church Of Misery ...Converge Coroner Dodheimsgard Doro The Exploited Grave The Haunted Karma To Burn Malevolent Creation Mayhem "Liberation by evil" Exclusive special show ! The Melvins Morne My Sleeping Karma Nasty Orphaned Land Raw Power Septicflesh Shai Hulud Sodom Therion Triptykon The Yuong Gods Valient Thorr Your Demise Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Mwoah. Coroner hoop ik nog wel ergens live mee te pakken. Boeiender |
|
Sodom, Therion, Trypticon, Karma to Burn, The exploited en Valient Thorr! Allemaal bands die ik wel wel zien. |
|
Aardig lijstje (Melvins!), maar ik verwacht toch meer van ze. |
|
quote: Dat wordt me wel even een tof feestje zeg. Zie dat ook de early bird tickets in de verkoop zijn, mooi! Direct maar even kijken of het lukt er een te bemachtigen. Geen idee trouwens of er iemand definitief meegaat. Maar ach, alleen is ook best. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dit is pas het begin he |
|
Heren, ik moet namen doorgeven voor de tickets maar de mensen met wie ik denk te gaan weten niet zeker of ze kunnen. Hoe definitief is dat naamsgebonden gedoe? You have time. You are doing fine. |
|
DHG/Dødheimsgard is ook bevestigd Edit: staat al in de lijst, niet gezien [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 30-09-2010 13:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |