IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cradle of Filth III Volgende pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-10-2010 14:27 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

en weer verder


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-10-2010 14:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Kutband!

Zo, slotje.


Ja hoor...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-10-2010 14:29 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik herinner mij nog goed dat de grootste haters Havoque en Kombustar Dusk..woord voor woord mee konden zingen als die weer voorbij kwam in De Gevel.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-10-2010 14:31 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 14:29 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Ik herinner mij nog goed dat de grootste haters Havoque en Kombustar Dusk..woord voor woord mee konden zingen als die weer voorbij kwam in De Gevel.


Klopt... het werd ook helemaal stukgedraaid in de Gevel.
Ah, die goede oude Gevel...


Ja hoor...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2010 14:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Toen vonden we het allemaal trendy en niet stoer, later bleek het toch best gaaf achteraf. Beetje het Micheal Jackson-verhaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2010 14:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Wat een gave band was het ooit. Hun beste line-up imho:





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2010 14:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Mee eens, ik ben eigenlijk mijn interesse verloren toen Nick Barker wegging. Midian vond ik nog wel een aardige plaat, maar ook niet meer als dat. Wat daarna kwam kon me niet boeien.. De sfeer en de teksten van de eerste paar albums is imho nooit meer geëvenaard!

Mag die eerste paar platen overigens graag opzetten.. Heaven Torn Asunder van Dusk..., en dan goed hard in de auto.. Zalig!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2010 14:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Volgens mij hadden ze nog humor ook, aan die pics te zien. Een zeldzaamheid in blekkie-land vaak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-10-2010 14:50 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

ZEKER humor. Kan me niet voorstellen dat ze zichzelf net zo serieus nemen/ namen als menig Scandinavisch BM bandje. Misschien héél erg in het begin, maar goed, hoe oud waren die gasten toen?

Vind er muzikaal alleen geen reet aan.


Ja hoor...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2010 14:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 14:50 schreef Jolly Roger 666 het volgende:

Vind er muzikaal alleen geen reet aan.


Dat weten we inmiddels wel al. BEn je ooit door Dani in je reet gepakt ofzo?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-10-2010 14:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 14:54 schreef Count Usher het volgende:
Dat weten we inmiddels wel al. BEn je ooit door Dani in je reet gepakt ofzo?
Wel door mij. Maar ik ben nu ook weer niet een typische CoF-exponent. Wordführer wel, die speelde ooit zelfs in een CoF-rip-off bandje. Maar ik geloof weer niet dat die ooit Jolly betrokken heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 21-10-2010 15:00 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

quote:
Op 21 oktober 2010 14:40 schreef Count Usher het volgende:
Wat een gave band was het ooit. Hun beste line-up imho:






Aaaaaaaaaaaaaaargh , & ik nam ze al niet serieus


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 21-10-2010 15:05 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 14:54 schreef Count Usher het volgende:
Dat weten we inmiddels wel al. BEn je ooit door Dani in je reet gepakt ofzo?


Beetje in je anale periode, meiske?

Nooit betrokken geweest bij/ door CoF en ook niet door Dekker en/ of zijn rip off bandje.


Ja hoor...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2010 15:06 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 15:00 schreef AARSVIJAND het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaargh , & ik nam ze al niet serieus


Los van die (o,)bedoeld(?) hilarische foto's toch wel de sterkste line-up. Zowel qua nummers als qua uitstraling. Ze waren nog een band. Nu is het Dani, Paul en de sessiespelertjes.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2010 15:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 15:05 schreef Jolly Roger 666 het volgende:
Beetje in je anale periode, meiske?


Oei, touché. Ik kruip vast in mijn schulp.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-10-2010 23:58 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

natuurlijk namen ze zichzelf kwa imago niet serieus

V Empire (Or Dark Faerytales in Phallustein)
duh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-10-2010 0:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Was wel gaaf imago met die foto's enzo. Jammer dat Dani live niet goed klinkt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-10-2010 8:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 oktober 2010 0:02 schreef Mutilator het volgende:
Was wel gaaf imago met die foto's enzo.


+1, de hele thematiek was toen veel toffer imho, met veel gavere teksten... Supreme Vampiric Evil


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 22-10-2010 11:30 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Dat had natuurlijk ook te maken met de tijdsgeest. Bram Stoker's Dracula en Interview With the Vampire waren net uit.

Ik moest van klasgenoten nar die Noorse bagger luisteren die klonk alsof het was afgemixt op een Nokia. Kreeg toen opeens V Empire en Dusk in handen. Man ik wist niet wat ik hoorde.

Dani moet zijn dag hebben, ik heb zat shows gezien dat het fantastisch was, maar ook shows waar hij vreselijk klonk(einde van tours)

BTW: Dekker's rip off bandje


[Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 22-10-2010 11:37]


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-10-2010 11:41 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Dat rip off bandje nog eens gezien in fucking de Barak op Metal Front Zutphen fest. Over cult festivals gesproken. Memorabele line ups met Centurian, Asphyx en een of ander verkeerd black metal bandje Warlust...


Ja hoor...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 22-10-2010 11:42 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Weet ik weet ik
Ik heb er video van. Er staat dan een langharig stuk tuig tijdens onze show keihard posers!! te roepen.

Dat langharig stuk tuig is de nu de bassist van TMDC


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 22-10-2010 11:47 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

LoL


Ja hoor...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 24-10-2010 19:52 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ze gaan in februari op tour door Amerika met Nachtmystium. :')


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-10-2010 20:32 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2010 11:30 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:

BTW: Dekker's rip off bandje



Hey, is dat niet in Bibelot, Dordrecht? Daar was ik bij!


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 25-10-2010 1:13 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Correct, samen met Ordo Draconis


herrie
Usericon van herrie
Posted 25-10-2010 1:59 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

is Dekker dan die rechter gast met pet?


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen