IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Party San 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-08-2011 21:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dat was vroeger Tegenwoordig alleen nog bij speciale gelegenheden

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 15-08-2011 22:06 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Goede verhalen! Ik heb eenzelfde soort weekend gehad, maar dan op Brutal Assault. Alleen bands vanaf het podium gekeken als Exhumed, een geniaal Haemmorage, Suicidal Tendencies, Motorhead, Satyricon, etc. Maar vooral heel erg veel bier en een zeer foute tent onder het hotel...

Ja hoor...

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 15-08-2011 22:39 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Geweldige tijd gehad, in tijden niet meer zoveel gezopen.

En ik heb nog het hardst gelachen om het feit dat Taake en Exhumed waren omgeruild omdat Exhumed naar Bad Berka was gereden denk ik.

Meer volgt wel als ik terug ben van Summer Breeze denk ik.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-08-2011 22:54 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 15 augustus 2011 9:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Aborted

Leuke opener, al is deze band gedoemd om voor eeuwig in de middenmoot te blijven hangen aangezien alles wat ze spelen al jaren hetzelfde klinkt. Voldoende niveau maar uiteindelijk toch saai.

Negura Bunget

Zeer verrassend sterk. Hadden geluk dat ze in de tent konden spelen denk ik anders was hun set waarschijnlijk flink weggewaaid. Ongeveer dezelfde setlist als een tijdje terug in de kade en dat optreden was ook al magistraal.

Darkened Nocturn Slaughtercult

Eén nummer van gezien, standaard black metal uit de lade die ik al jaren nauwelijks meer opentrek.

Decapitated

Enkele stukjes van gezien. Blijft één van de meest overschatte death metal bands die er zijn. Saaie eenheidsworst.

Triptykon

Triptykon was weer subliem. Ik vind de stijl die deze band speelt echt ultragaaf. Zo loodzwaar kom je het gewoon nauwelijks tegen. Unieke band, zowel op CD als live.

Urgehal

Zeer ok optreden van deze vrij standaard Noorse blekcies. Ik zou er geen platen van kopen maar live is het prima te doen.

Absu

Helaas verwaaide het geluid bij Absu volledig. Jammer want Proscriptor was wel degelijk goed bij stem.

Primordial

Primordial had zo mogelijk een nog slechter geluid dan Absu. Het was een grotebrij waarbij eigenlijk alleen de zang (die wel erg goed was) flink te onderscheiden viel. De band was niettemin enthousiast en aangezien ik alle nummers uit mijn hoofd ken toch wel genoten.

Melechesh

Van een afstandje gehoord maar niet echt op gelet. Klonk wel ok.

Belphegor

Zelfde verhaal als Melechesh, maar Belphegor klonk dit keer heel goed. Een van de weinig bands die een goed geluid hadden.

1349

Muzikaal gezien een zaaddodend saaie band maar het optreden was zeker te genieten.

Morbid Angel

Alleen de laatste paar nummers van gezien in de stromende regen. Sfeervol en zeker niet slecht. Niks meegekregen van Radikult en dat soort ongein.

Taake

Meest verrassende optreden wat mij betreft. Taake speelde erg goed en had het geluid redelijk mee. Hoest was bijzonder goed bij stem en de rest van de band had er ook duidelijk zin in. Klein hoogtepuntje.

Exhumed

Exhumed moest mijn aandacht delen met een broodje doner maar kreeg desondanks een flinke voldoende. Ik ben blij deze band eindelijk eens gezien te kunnen hebben al was hun zompige moeras grind/death gebaat geweest bij nog eens 10 graden extra warmte wat mij betreft.

Nachtmystium

Ondanks weer een slecht geluid vond ik dit een van de gaafste optredens van het festival. Met name richting het einde werd de black-en-andere-stijlen-fusie van deze band heerlijk slepend en proggy waar ik enorm van hou. Lekker slow motion bangen op de riffs ipv de drums dus. Super. In Vera of Romein graag dit najaar.

Watain

Helft van gezien. Op zich niet slecht maar ik vind hun muziek ontiegelijk saai en die brandende omgekeerde kruizen ken ik nu ook wel. Deze band neemt het hele trui ende grim gebeuren veel te serieus en zou zich beter eens kunnen focussen op het schrijven van interessante muziek ipv van het combineren van tweederangs Dissection probeersels en derderangs Marduk geneuzel.

Morgoth

Ik kende het niet echt maar Grey en andere oudere Freunden gingen hier bij voorbaat al hard op wegens oldschoolness endezo. Muzikaal gezien zeer uitstekend. Licht technische death met een groovy randje. De zanger was echter behoorlijk kut.

Enslaved

Werelds! Zoals altijd eigenlijk. Helaas ook weer een matig geluid. Niettemin moesten mijn nekspieren er wel weer aan geloven. Qua muziek verreweg de beste band van het festival voor mij natuurlijk. Alleen Primordial komt een beetje in de buurt. Qua optreden echter niet want dat was...

AT THE GATES

Geniaal weer! Net als op Wacken bleek dat deze band ondanks de vele jaren rust in staat is om een waanzinnig gaaf live optreden neer te zetten. Prachtige setlist en een heel goed geluid (relatief gezien). De typische Gothenburg melodeath riffjes komen bij ATG gewoon het allerbeste uit de verf en Tomas Lindberg is nog altijd enorm goed bij stem. Het is eigenlijk net als Bolt Thrower een band die niet meer een plaat hoeft te maken en gewoon om de paar jaar een paar leuke shows moet geven. Dan kunnen ze wat mij betreft nog jarenlang mee. Zeldzaam goede festival afsluiter ook. Zo enorm energiek dat je niet stil kunt blijven staan (vooral niet als je Zillah heet trouwens) en waarbij alle moeheid even tijdelijk je lichaam verlaat. Hoera!

Conclusie: aantal fijne optredens gezien. Sowieso vond ik de line-up erg sterk. Dat was maar goed ook want het geluid op PS is echt ondermaats. Een hele dikke tegenvaller in vergelijking met Summer Breeze vorig jaar waar het geluid juist optimaal is. Verder vond ik beide festivals redelijk vergelijkbaar. Party San is wat tammer en kleiner maar qua sanitair wel heel erg fijn. Summer Breeze heeft een betere metal market maar is qua voorzieningen teveel Wacken-achtig helaas. Wel allebei heel gezellig.

Nachtmystium stond voor 30 september in Romein, maar heeft hun Europese tour geannuleerd (zonder reden).

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-08-2011 23:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 22:54 schreef Deathwish het volgende:
Nachtmystium stond voor 30 september in Romein, maar heeft hun Europese tour geannuleerd (zonder reden).

Jammer zeg, hopelijk heb je nog het vertrouwen om ze nog eens te boeken in de toekomst. Alhoewel ik hier en daar lees dat meneer de zangert sowieso niet echt een groot fan is van afspraken nakomen.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-08-2011 23:01 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 15 augustus 2011 19:57 schreef blackstar666 het volgende:
Tja, Taake wel gemist door die verandering, beetje jammer dus. Verder mooi feestje!

Ja, mooi dom:

Ha, waar ga je heen?
- Naar Taake op het terrein.
Die heeft net gespeeld, Exhumed begint zo.
- Oh, nou hoi dan, zak ik weer in mijn stoel.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-08-2011 12:36 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Zo te lezen aan allemaal de 'lang niet meer zoveel gedronken' verhalen moest er iets ingehaald worden ten opzichte van vorig jaar geloof ik.
Toen durfde je bijna niet aangeschoten/dronken te worden omdat je dan gegarandeerd een 'moddermonster' zou worden ipv alleen modderpoten oplopen...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 16-08-2011 14:02 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Ik ben vorig jaar zelfs niet eens meer naar bepaalde bands toe geweest, omdat ik echt geen zin en puf had om door die modder heen te banjeren. We stonden toch vrijwel direct tegenover de ingang, dus het was daar prima te horen.
Het leek verdomme wel wadlopen...

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 16-08-2011 14:10 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 14:02 schreef Regeer het volgende:
Het leek verdomme wel wadlopen...

Hmmm, als wadlopen dus ooit op het programma komt te staan op een of ander bedrijfsuitje dan weet ik al dat ik me af ga melden...

Gelukkig hoef je vanaf nu niet meer te wadlopen naar het terrein... Op het terrein zelf kun je in elk geval vooraan nog relaxed naar de bands kijken. Een tocht naar de biertent zal in geval van modder/regen nog altijd een uitdaging blijven.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Ate
Usericon van Ate
Posted 16-08-2011 18:19 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 14:10 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hmmm, als wadlopen dus ooit op het programma komt te staan op een of ander bedrijfsuitje dan weet ik al dat ik me af ga melden...

Gelukkig hoef je vanaf nu niet meer te wadlopen naar het terrein... Op het terrein zelf kun je in elk geval vooraan nog relaxed naar de bands kijken. Een tocht naar de biertent zal in geval van modder/regen nog altijd een uitdaging blijven.

Als ze nou ook nog voor een kleine dakgoot zorgen bij die tent is dat ook weer verholpen.
Maar toch vond ik het vorig jaar erg vermakelijk om te zien hoe vrienden terug bij de tent kwamen. Helemaal besmeurd met modder vanwege een pit. Het had wel iets.
Toen was je ook niet meer bang om nat of smerig te worden, je was het al. Samen met iedereen.

Silence
Usericon van Silence
Posted 17-08-2011 17:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 15:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dat was wel kut met Taake....eerst vragen ze of we een uur eerder willen omdat Exhumed er niet was....en daarna willen ze dan wel dat ook nog eens de set word ingekort. Dat was het enige dat niet echt netjes was van de organisatie.

Ja, enorm jammer! Vond Taake persoonlijk de beste band die ik gezien heb, erg strak en een goed geluid! Ook Nachtmystium was gaaf, maar wat een baggergeluid. Vooral de eerste 3 nummer. Erg zonde, want de setlist was super.

Verder waren vooral Urgehal, Belphegor(alleen dat Party San, Fuck You was wel een beetje jammer), Enslaved en Primordial nog bands waar ik van genoten heb. Ook Cliteater was weer mooi.

Gezellig mensen gezien/ontmoet, ja, dat was een leuk feestje!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 17-08-2011 20:58 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Volgens mij doet Belphegor dat de hele zomer op elk festival. Zullen ze wel stoer vinden of zo
Op Metalcamp deden ze dat ook al.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2011 21:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

In de Baroeg ook al ja

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-08-2011 22:00 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2011 18:19 schreef Ate het volgende:
Als ze nou ook nog voor een kleine dakgoot zorgen bij die tent is dat ook weer verholpen.

Je gaat naar een metalfestival en dan ga je over een dakgoot zeuren, stel je even aan man.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-08-2011 22:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 20:58 schreef Regeer het volgende:
Volgens mij doet Belphegor dat de hele zomer op elk festival. Zullen ze wel stoer vinden of zo
Op Metalcamp deden ze dat ook al.

In Drachten ook, toen kwam het erg triest over. Op PS stond ik gelukkig te ver weg om me echt druk te maken over het geleuter van meneer Helmuth

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-08-2011 22:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 22:00 schreef Sjon het volgende:
Je gaat naar een metalfestival en dan ga je over een dakgoot zeuren, stel je even aan man.
Hahaha, je hebt helemaal gelijk!

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Ate
Usericon van Ate
Posted 17-08-2011 22:46 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 22:00 schreef Sjon het volgende:

Ik vond die modder juist wel vermakelijk. Wat in dezelfde reactie stond.

Sjon
Usericon van Sjon
Posted 17-08-2011 23:42 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2011 22:46 schreef Ate het volgende:
Ik vond die modder juist wel vermakelijk. Wat in dezelfde reactie stond.

Weet ik maar toch.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 18-08-2011 11:53 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Foto's op metalshots gevonden... ik kan me niet herinneren dat er meerdere gemaakt waren. Helemaal niet een foto met alleen maar onbekenden. Volgens mij ben ik er gewoon bij gesprongen.

Atomization: Bandcamp - Spotify

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 18-08-2011 13:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ja ze staan op op www.metalshots.com !!!

Bla

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-08-2011 13:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Foto 2 herken ik als Primordial en foto 4 als Watain, maar van wie/wat zijn die andere twee?

Silence
Usericon van Silence
Posted 18-08-2011 13:12 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Urgehal en Taake geloof ik.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2011 13:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Stimmt.

Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 18-08-2011 13:14 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Eerste foto is Mayan!

Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 18-08-2011 13:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

U gaat allen door naar de volgende ronde!
Wie zijn dit?

Bla

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com