|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was vroeger Tegenwoordig alleen nog bij speciale gelegenheden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geweldige tijd gehad, in tijden niet meer zoveel gezopen. En ik heb nog het hardst gelachen om het feit dat Taake en Exhumed waren omgeruild omdat Exhumed naar Bad Berka was gereden denk ik. Meer volgt wel als ik terug ben van Summer Breeze denk ik. |
|
quote: Nachtmystium stond voor 30 september in Romein, maar heeft hun Europese tour geannuleerd (zonder reden). |
|
quote: Jammer zeg, hopelijk heb je nog het vertrouwen om ze nog eens te boeken in de toekomst. Alhoewel ik hier en daar lees dat meneer de zangert sowieso niet echt een groot fan is van afspraken nakomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, mooi dom: Ha, waar ga je heen? - Naar Taake op het terrein. Die heeft net gespeeld, Exhumed begint zo. - Oh, nou hoi dan, zak ik weer in mijn stoel. |
|
Zo te lezen aan allemaal de 'lang niet meer zoveel gedronken' verhalen moest er iets ingehaald worden ten opzichte van vorig jaar geloof ik. Toen durfde je bijna niet aangeschoten/dronken te worden omdat je dan gegarandeerd een 'moddermonster' zou worden ipv alleen modderpoten oplopen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ik ben vorig jaar zelfs niet eens meer naar bepaalde bands toe geweest, omdat ik echt geen zin en puf had om door die modder heen te banjeren. We stonden toch vrijwel direct tegenover de ingang, dus het was daar prima te horen. Het leek verdomme wel wadlopen... |
|
quote: Hmmm, als wadlopen dus ooit op het programma komt te staan op een of ander bedrijfsuitje dan weet ik al dat ik me af ga melden... Gelukkig hoef je vanaf nu niet meer te wadlopen naar het terrein... Op het terrein zelf kun je in elk geval vooraan nog relaxed naar de bands kijken. Een tocht naar de biertent zal in geval van modder/regen nog altijd een uitdaging blijven. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Als ze nou ook nog voor een kleine dakgoot zorgen bij die tent is dat ook weer verholpen. Maar toch vond ik het vorig jaar erg vermakelijk om te zien hoe vrienden terug bij de tent kwamen. Helemaal besmeurd met modder vanwege een pit. Het had wel iets. Toen was je ook niet meer bang om nat of smerig te worden, je was het al. Samen met iedereen. |
|
quote: Ja, enorm jammer! Vond Taake persoonlijk de beste band die ik gezien heb, erg strak en een goed geluid! Ook Nachtmystium was gaaf, maar wat een baggergeluid. Vooral de eerste 3 nummer. Erg zonde, want de setlist was super. Verder waren vooral Urgehal, Belphegor(alleen dat Party San, Fuck You was wel een beetje jammer), Enslaved en Primordial nog bands waar ik van genoten heb. Ook Cliteater was weer mooi. Gezellig mensen gezien/ontmoet, ja, dat was een leuk feestje! |
|
Volgens mij doet Belphegor dat de hele zomer op elk festival. Zullen ze wel stoer vinden of zo Op Metalcamp deden ze dat ook al. |
|
In de Baroeg ook al ja |
|
quote: Je gaat naar een metalfestival en dan ga je over een dakgoot zeuren, stel je even aan man. |
|
quote: In Drachten ook, toen kwam het erg triest over. Op PS stond ik gelukkig te ver weg om me echt druk te maken over het geleuter van meneer Helmuth Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Hahaha, je hebt helemaal gelijk! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vond die modder juist wel vermakelijk. Wat in dezelfde reactie stond. |
|
quote: Weet ik maar toch. |
|
Foto's op metalshots gevonden... ik kan me niet herinneren dat er meerdere gemaakt waren. Helemaal niet een foto met alleen maar onbekenden. Volgens mij ben ik er gewoon bij gesprongen. |
|
Bla |
|
Foto 2 herken ik als Primordial en foto 4 als Watain, maar van wie/wat zijn die andere twee? |
|
Urgehal en Taake geloof ik. |
|
Stimmt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Eerste foto is Mayan! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
U gaat allen door naar de volgende ronde! Wie zijn dit? Bla |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |