|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nachtmystium Panzerchrist Belphegor Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bla |
|
Zeg Schuurman, jij bent nogal eenzaam is het niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geweldig, als de bandnaam al in de url van de foto staat. Schuurman, ga ik nu door naar de volgende ronde? Bla |
|
Meneer Schuurman is gewoon veel stoerder en succesvoller dan Mayan, Onweerwolf. Ik zal Mark en Frank binnenkort even vragen contact met hem op te nemen zodat hij iets van zijn genialiteit op hen kan overdragen en de band naar een niveau kan tillen dat bijna in de buurt van zijn verhevenheid ligt |
|
We gingen het laatste half uur Watain nog speciaal voor de struisvogels kijken, maar die heb ik helaas niet gezien... Heb ik ze gemist? En ik heb de foto's weer mooi ontlopen. Ik zie er 1 waar ik half op sta. Verder wel een aantal geniale foto's! En dan zeggen ze dat Duitsers gek kunnen doen... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Allemaal bands die ik niet heb gezien Naja, Taake en Primordial op afstand beetje gezien en rest van de tijd gewoon gepraat enzo. |
|
Jij gaat 3 dagen naar een festival in Duitsland om te praten? |
|
Nee, maar black metal is mijn ding niet, en dat waren net toevallig die bands Ik ben iets kieskeuriger met festival kaartjes halen. |
|
quote:Zou het mogelijk zijn? Een band gayer dan Urgehal? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Nou, jij speelt niet in een band toch? Boeiender |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |