|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
DAT GAAT WEL DOOR WANT ZE HEBBEN ALLEEN MAAR DE EUROPESE TOUR AFGELAST NIET STONEHENGE!!! Wil je muilperen? |
|
STEENWIJK LIGT NAMELIJK NIET IN EUROPA!!!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
PRECIES!!! Wil je muilperen? |
|
Oftewel, jij bent een fag en Stonehenge is mooi ook afgelast. Wees blij; zaadband minder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Verdwijn, verrader! Gorguts was voor mij zowat dé reden om naar Party San te gaan, al de rest was mooi meegenomen |
|
Mijn reden is voornamelijk Morbid Angel |
|
mijn reden is omdat het hier zuigt en daar niet signature |
|
quote: Dat speelt ook wel ergens mee ja |
|
PRIMORDIAL (irl) spielen das P.S:O:A 2011 Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Gaaf! No regrets and no remorse... |
|
quote: In real life dan nog? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Idee is wel leuk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
Er staat niet dat dit de laatste toevoeging is toch? Toch tel ik al 30 bands die er zullen optreden, net als afgelopen jaar... Ik hoop nog wel wat leuks. De line up is wel goed, maar minder FUCKING HELL bands vergeleken met vorig jaar volgens mij. |
|
quote:Totaal mee oneens! Dit is juist 1000x beter dan vorig jaar, en toen was de line-up al gaaf! Maar boeiend... Kan helaas toch niet gaan dit jaar. |
|
Hmmm... ik kan het nou niet op mijn rug lezen, maar vorig jaar stonden: Autopsy, Cannibal Corpse, Milking The Goatmachine, Suffocation, Napalm Death, Devourment, Lividity en Dying Fetus. Voor mij was dit echt een waanzinnige line up! Nou staan er dan ook wel: Decapitated, Cliteater, Morbid Angel, At The Gates, Morgoth... Allemaal heel aardig wel. |
|
Misschien ook heen (voor het eerst) dit jaar. Ondanks mijn kampeerhaat... de line up is gewoon te vet dieses jahr. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 02-06-2011 0:24] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Voor het eerst dit jaar? |
|
Misschien... Ik ben niet zo dol op kramperen vandaar dat ik dit soort feestjes vaak over sla. Hoor wel altijd goede verhalen over dit festival en de line-up is errug fijn deze keer dus overweeg ik dit jaar wel te gaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dan zoek je een hotelletje in de buurt? Kamperen is juist leuk :D |
|
Idd, de camping is soms het beste gedeelte van het festival. |
|
*like* |
|
Als ik er eenmaal sta zal ik me waarschijnlijk prima vermaken daar in de modder of stofwolken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het scheelt dat je op Party San een bandje kunt kopen, waarmee je het hele weekend naar toiletten kunt die wél doortrekken en schoongemaakt worden. En je kunt er mee douchen. Ideaal. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 02-06-2011 13:44] |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |