|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was al telefonisch gewaarschuwd en heb alle glas onder mijn tentzeil gestopt, waar ze niet keken. Alleen in de tenten, en bij ons zelfs alleen in de auto. Als je tactisch je drinken in het zicht zet (in plastic flessen) geloven ze je al snel |
|
quote: Bij mij niet in de tent gekeken hoor (daar lagen de flessen haha), gewoon enthousiast gedaan en zo van jaaaa joh kijk maar! Wil je hier ook nog kijken? |
|
Triptykon en Gorguts toegevoegd. |
|
quote:Haha, heb ik allemaal niet gemerkt. Volgens mij had Regeer best moeite me wakker te krijgen zodat die lui in mijn auto konden kijken quote: Triptykon! Gaaf! No regrets and no remorse... |
|
DECAPITATED TOEGEVOEGD! en ook Darkened Nocturn Slaughtercult en Urgehal |
|
Vervoer is hier echt een groot probleem. Gaan er bussen, weet iemand dat? |
|
Geen idee maar je kan ook de trein pakken |
|
Hmm, klonk mij ook al aantrekkelijk in de oren. Is dat prijzig voor twee 17 jarige jochies? |
|
Geen idee, moet je even opzoeken |
|
Thanks. |
|
quote: YES! Now we're talking! Bla |
|
Skeletonwitch Aborted Witchburner toegevoegd aan de line up! |
|
Had ik dat al gelezen of staat Aborted ook op Neurotic, Fortarock of Deathfeast? In ieder geval, relaxed. |
|
DEW-SCENTED (de), ABSU (us) und PUTERAEON (se) vom 07.02.2011, 15:13 Maniacs! beter en beter... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Wel godverdomme zeg !!! De beste line-up sinds tijden en ik kan niet heen |
|
Nieuwe update: ABORTED(bel) ABSU(us) AT THE GATES(swe) BELPHEGOR(at) CLITEATER(nl) DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT(nl) DECAPITATED(pol) DEW SCENTED(ger) ENSIFERUM(fin) ENSLAVED(nor) EXHUMED(us) GORGUTS(can) HAIL OF BULLETS(nl) MELECHESH(nl) MORBID ANGEL(us) MORGOTH(ger) NACHTMYSTIUM(us) NEGURA BUNGET(ro) PANZER CHRIST(dk) PUTERAEON(swe) SKELETONWITCH(us) TAAKE(nor) TRIPTYKON(ch) URGEHAL(nor) WITCHBURNER(ger) Save now on your ticket to PARTY.SAN METAL OPEN AIR 2011 which includes various limited t-shirt or P.S:O:A DVD combos. For more info, visit: http://www.cudgel.de: - Ticket PSOA 2011 w/ out Shirt: 49,90€ + delivery - Ticket PSOA 2011 + limited to 666pieces shirt in S,M,L,Xl,XXL: 49,90€ + delivery - Ticket PSOA 2011 + DVD 2009: 65,00€ + delivery - Ticket PSOA 2011 + DVD 05, 07 or 08: 54,00€ + delivery - DVD 2009: 19,99€ + delivery |
|
Die line-ups worden steeds maar beter met de jaren! Heb er nu nog meer zin in Weet iemand al of er nog steeds 1 of nu 2 podia zijn? Het metaldisco tent idee, waar paar jaar terug ook shows binnen waren, moeten ze er wat mij betreft wel in houden |
|
Die nächste Band fürs Billing 2011: DESULTORY (swe) YES YES YES beter en beter .... Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
1349 (no) und BYFROST (no) Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ah, dat zijn geen verkeerde namen voor erbij. Goeie line-up qua black metal sowieso dit jaar |
|
signature |
|
Gorguts heeft de hele Europese tour afgelast... http://www.party-san.de/openair/index.php?lang=de Direct m'n hele dag om zeep [Dit bericht is gewijzigd door Not Invented Here op 21-04-2011 21:53] |
|
Ik lig er zelf niet wakker van en hoop op een leuke vervanger. |
|
Stond Gorguts niet op Stonehenge ook? Gaat zeker ook niet door dan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |