|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks Zal iig met Taake naar Party San gaan, verder heb ik geen idee wat er gaat gebeuren met festivals komend jaar. maar we gaan ons zeker tegenkomen ergens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, dan zal ik je ook wel met Taake zien in 013, bij Kings Of Black Metal en Summerbreeze toch! Genoeg leuks om naar uit te kijken. Bla |
|
Een optreden in de 013 heb ik nog niks van gehoord Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Neem me niet kwalijk, ik bedoelde Dynamo... Bla |
|
Dynamo gaat ook niet door Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jezus wat jammer! Bla |
|
quote: Mehh, stom zeg! Hier overigens hetzelfde verhaal qua vakantieplanning gebeuren. Maar er is nog geen besluit genomen, dus we zullen zien. |
|
quote: +1 |
|
Tja, we hebben niet allemaal van de wereldbanen als jij, Wietze. |
|
En we zijn ook niet allemaal zo knap en rijk... Bla |
|
ja wietze is wel een behoorlijke smikkelbink. |
|
hahaha AT THE GATES (swe) !!! Doe dan ook nog maar Gorguts erbij, sinds ze dat weekeinde toch ook in tsjechie spelen! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Doe dan At the Gates ook even naar Brutal Assault, iedereen blij Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik WIST het gewoon... nu ik niet kan. Moet toch maar naar NDF dan... |
|
quote: Akkoord haha Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Gewoon een 5 daagse werkonderbreking dat weekeinde Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Dat zou alleen met ziekte kunnen, en dan kan je nog niet weg... |
|
quote: Het gaat hier ook niet om mijn baan, maar het kan toch niet zo zijn dat je een festival belangrijker vindt dan je werk? |
|
quote: My thoughts exactly. Bareuh... |
|
Morbid Angel, Hail of Bullets en At The Gates zijn wel gaaf. Tot nu toe valt de line up me nog tegen eerlijk gezegd. |
|
Er zijn dan ook pas 10 namen bekend. Ik wil eigenlijk toch ook wel graag deze kant weer op. Stel dat er een lift/vervoer te regelen is, dan denk ik wel aanwezig. |
|
MORGOTH (ger) are back and will come to Party.San 2011 vom 22.12.2010, 17:32 Folks! We are happy to announce you on short notice a new booking! We hope that you are as happy as we are about this new band on our billing! |
|
Aanwezig, on stage |
|
quote: Boeiender |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |