![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks ![]() Zal iig met Taake naar Party San gaan, verder heb ik geen idee wat er gaat gebeuren met festivals komend jaar. maar we gaan ons zeker tegenkomen ergens ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Nou, dan zal ik je ook wel met Taake zien in 013, bij Kings Of Black Metal en Summerbreeze toch! Genoeg leuks om naar uit te kijken. Bla ![]() |
|
Een optreden in de 013 heb ik nog niks van gehoord ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Neem me niet kwalijk, ik bedoelde Dynamo... Bla ![]() |
|
Dynamo gaat ook niet door ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
jezus wat jammer! ![]() Bla ![]() |
|
quote: Mehh, stom zeg! Hier overigens hetzelfde verhaal qua vakantieplanning gebeuren. Maar er is nog geen besluit genomen, dus we zullen zien. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Tja, we hebben niet allemaal van de wereldbanen als jij, Wietze. ![]() |
|
En we zijn ook niet allemaal zo knap en rijk... Bla ![]() |
|
ja wietze is wel een behoorlijke smikkelbink. ![]() |
|
hahaha AT THE GATES (swe) !!! Doe dan ook nog maar Gorguts erbij, sinds ze dat weekeinde toch ook in tsjechie spelen! ![]() Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
Doe dan At the Gates ook even naar Brutal Assault, iedereen blij ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik WIST het gewoon... nu ik niet kan. Moet toch maar naar NDF dan... ![]() |
|
quote: Akkoord haha Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: Gewoon een 5 daagse werkonderbreking dat weekeinde Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
Dat zou alleen met ziekte kunnen, en dan kan je nog niet weg... ![]() ![]() |
|
quote: Het gaat hier ook niet om mijn baan, maar het kan toch niet zo zijn dat je een festival belangrijker vindt dan je werk? ![]() |
|
quote: My thoughts exactly. Bareuh... ![]() |
|
Morbid Angel, Hail of Bullets en At The Gates zijn wel gaaf. Tot nu toe valt de line up me nog tegen eerlijk gezegd. ![]() |
|
Er zijn dan ook pas 10 namen bekend. Ik wil eigenlijk toch ook wel graag deze kant weer op. Stel dat er een lift/vervoer te regelen is, dan denk ik wel aanwezig. ![]() ![]() |
|
MORGOTH (ger) are back and will come to Party.San 2011 vom 22.12.2010, 17:32 Folks! We are happy to announce you on short notice a new booking! We hope that you are as happy as we are about this new band on our billing! ![]() |
|
Aanwezig, on stage ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |